Любими продукти 2014: Грим /част 1/

by - януари 04, 2015


Здравейте! В тази публикация днес ще ви покажа най-любимите си продукти от всички за 2014 година. За да спестя на себе си писането на една много дълга публикация и съответното четенето й на вас, реших да разделя любимците си за 2014 на две части. Днес ще ви покажа любимите си продукти от декоративната козметика + няколко четки, а съвсем скоро ще видите и втората част която включва продукти за лице, тяло, коса и нокти.
Ако цъкнете на този линк може да видите всички мои постове с месечни любимци за 2014.
Преди да започна ще си позволя да отправя едно малко пожелание към мен си :) Пожелавам си през новата 2015 година да открия нови и още по-любими продукти! А сега да започваме!



Max Factor Facefinity база за грим
Ако следите блога ми знаете, че харесвам тази база. Върху нея гримът се нанася много по-лесно и по-бързо и стои някак още по-естествено. Не е от силиконовите бази, които скриват порите. Не удължава живота на грима ми, но предотвратява изчезването на фон дьо тена от носа ми. Подробно за нея може да прочетете тук.
Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен цвят 52 Vanilla
Ако някои ми беше казал, че този фон дьо тен ще бъде един от любимците ми за 2014 преди година или две, щях да му се изсмея. Преди предпочитах фон дьо тените които дават матов завършек на кожата и с голяма покривност. Този продукт е точно обратното на това което харесвах преди. Bourjois Healthy Mix Serum е с много лека консистенция, не се усеща върху кожата и й придава едно леко озаряване. Да, не е много покривен и задължително използвам коректор когато съм с него, но това е моят фон дьо тен за изминалата година. Подробно ревю за него може да прочетете тук.
La Roche-Posay Hydreane BB Creme цвят Medium
Това е любимият ми продукт за лятото. Много е лек и има доста добра покривност, а и освен това е най-дълготрайният BB/CC крем в колекцията ми. Заради думата "moisture" на опаковката бях решила, че е предназначен за суха кожа, но всъщност се разбра много добре с моята доста мазна кожа през лятото. Една от причините да го използвам само лятото е и цвета му, които в момента ми е доста тъмен. Обмислям покупката му в по-светъл цвят, но за момента се въздържам защото искам да изхабя другите BB/CC кремове които имам.
Catrice Camouflage Cream в цвят 020 Light Beige
Може да си нямам любим околоочен коректор, но пък си имам такъв за прикриване на несъвършенства. Доста покривен с по-суха консистенция, коректорът успява да прикрие всякакви пъпчици и белези. Може да прочетете повече за него тук.
Guerlain Terracotta 4 Seasons Bronzing Powder 02 Naturel - Blondes
Това е моята най-използвана бронзираща пудра за 2014. От една страна много я харесвам, а от друга не искам да я оставям неизползвана дълго време, защото тогава не би оправдала високата цена която платих за нея. В самата опаковка са поместени четири еднакви по размер цвята бронзираща пудра - 2 светли и 2 тъмни. Само в единия цвят има блестящи частици, останалите 3 са по скоро матови. Цветовете са добре пигментирани и имат добра трайност.
Catrice Defining blush цвят 080 Sunrose Avenue
Този цвят руж е по скоро за есенно-зимния сезон. Цветът му е в розово-лилавата гама с перлен завършек. Подходящ е за светли червила, както и за тъмни винени. Отново добре пигментиран продукт.
Golden Rose Soft & Silky цвят 05
Това е любимият ми руж за лятото. Розово-коралов цвят със златни блестящи частици. Много добре пигментиран е и е доста икономичен. Имам го от поне 2 години и въпреки че съм го използвала безброй много пъти все още не съм стигнала до дъното му.
The Balm Mary-Lou Manizer
Има ли човек, който се интересува от козметика и не е чувал за този продукт? Съмнявам се. Всички хвалби за него са истина. Самата пудра е много мека, кремообразна и фина. Цветът е силно пигментиран, блестящ, но без в него да има блестящи частици или брокат. Използвам го за озаряване над скулата, под веждата, над горната устна и във вътрешната част на окото, а понякога и като сенки върху целия клепач.



Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' спирала
Това е любимата ми спирала за 2014 година. Придава на миглите ми повече дължина отколкото обем, но много ми допада крайният резултат. И въпреки, че имам малък проблем с трайността й много я харесвам. Ще поръчам водоустойчивият и вариант онлайн, защото у нас не се предлага. Подробно ревю за нея може да видите тук.
Maybelline Color Tattoo цвят 35 - On and on Bronze
Сдобих се с този цвят през последните месеци на 2014 година, но го включвам тук защото харесвам кремообразните сенки на Maybelline като продукт, а това е любимият ми цвят от тези които имам. Най-често го нося самостоятелно. Цветът както подсказва и името е бронзово кафяв. Трайни са и супер лесни за нанасяне. Толкова ги харесвам, че направо се чудя как не съм ги купила по-рано.
Rimmel Scandaleyes Waterproof Кohl Кajal моливи за очи 003 & 005
Имам два цвята от тях - 003 Brown и 005 Nude. Харесвам ги защото са пигментирани, меки и трайни. Няколко минути след нанасянето им може да разнесат с четка, след това изсъхват и не мърдат цял ден.
Catrice Eyebrow Filler цветна спирала за вежди
Преди да използвам този продукт винаги залагах на безцветна спирала, за да държа веждите си под контрол през деня. Използвам цветната спирала на Catrice самостоятелно или върху молив за вежди. Дава мъничко цвят и запълва веждите мъничко.
The Balm Nude Tude палитра
Все още си спомням чувството на изненада, което изпитах когато видях стената на The Balm в дрогерия в Истанбул. По времето в което бях там имаше страшно намаление на почти всички продукти и марки в магазина. Щом видях че продуктите на The Balm имат 50% намаление и палитрата беше налична я грабнах веднага. Това е моята покупка на годината. Не само защото я купих на много ниска цена, а и защото я исках от много време. Разбира се имам си любими цветове от нея и това са: Stand-offish, Selfish, Sultry и Seductive. Няма да се впускам в подробности за нея тук, защото смятам да и отделя самостоятелен пост много скоро.



Bourjois Contour Edition моливи за устни 01 & 10
През декември открих моливите за устни. Въпреки, че са скорошна покупка, нямаше как да не ги включа тук защото ги обожавам. Нося ги самостоятелно, както и под други продукти за устни. Моливите са много меки и наситени, въпреки че са сухи не изсушават устните. Освен това имат и добра трайност.
Bourjois Rouge Edition Velvet 01& 07
Обожавам тези течни червила на Bourjois. Първо, защото са матови. И второ, защото не изсушават устните и са комфортни за носене. Имам два цвят от тях - 01 Personne ne rouge! (ревю за него тук) и 07 Nude-ist. Имат удобен апликатор за нанасяне. След като се нанесат им трябват няколко мунитки, за да изсъхнат и да станат матови. Трайни са и нямат нужда от често освежаване на цвета.
NYX Butter Gloss BLG 01 Strawberry parfait
Имам само един цвят от тези бътър  глосове и съвсем скоро мисля да поправя тази грешка. Глосът мирише на бонбонки, Има много лека и лесна за нанасяне консистенция. Въпреки недобрият си състав не изсушават устните. Цветът който имам аз Strawberry parfait е бонбонено розов. Придава съвсем мъничко цвят и много блясък на устните.
Too Faced La Creme цвят Bon Bon
Обожавам това червило. И пишейки тези редове за червилото на Too Faced в момента се питам защо нямам повече цветове от него. Консистенцията му е много мека и кремообразна, нанася се лесно, цвета е наситен (няма нищо общо с червилата тип балсам които дават малко цвят). Има много добра трайност, не се разтича или размазва през деня. Страхотно червило! Ако имате възможност опитайте серията La Creme. Аз в момента убедих себе си, че ми трябва поне още един цвят от тях.


Real Techniques Blush brush
Тази четка е толкова мека. Ако я бях видяла на живо, може би нямаше да я купя, защото четката изглежда прекалено голяма за руж. Но се радвам, че я имам. Използвам я за нанасяне на пудра, руж и брозант. Чудесна е за използване на силно пигментирани прахообразни продукти, защото заради меките си косъмчета  не взема прекалено много продукт и с нея няма как да се превърна в клоун.
Real Techniques Buffing brush
Това е любимата ми четка за нанасяне на течен фон дьо тен. Няма фон дьо тен в колекцията ми с който тази четка да не се е сработила. Имам нейна китайска реплика, която ползвам когато оригинала на Real Techniques е мръсен или съхне и въпреки, че ползвам китайската по-рядко тя вече е загубила формата си и започнаха да и падат косъмчетата. На оригиналната въпреки безбройните ползвания и пранета, не и е паднало едно косъмче и формата й е непроменена. С четката фон дьо тена се прелива с кожата бързо и равномерно и самите косъмчета не оставят следи.
Catrice Четка за руж
Може четката да е имала някакво по-специално име, но калъфчето в което беше опакована и върху което беше написано името й, отдавна вече е изхвърлено. Използвам я за всякакви прахообразни продукти - пудра, руж и брозант. В сравнение с Blush brush на Real Techniques тази на Catrice не е толкова мека, но не е груба и не драска кожата. Косъмчетата и са по-жилави, което я прави по-подходяща за нанасяне на по-слабо пигментирани ружове и бронзиращи пудри, защото с нея по-бързо се получава желаната наситеност на цвета. Заради по-скосената и част горе е подходяща дори и за нанасяне на хайлайтър. Не е загубила косъм и не е променила формата си въпреки че я имам от поне 2 години.
Real Techniques Essential Crease brush
Това е любимата ми четка за нанасяне на очен грим. Използвам я за преливане на сенки. Косъмчетата й са много жилави, но и много меки и не драска кожата при използване.


Това бяха всички мои любими продукти от декоративната козметика за 2014 година. Постарах се да включа всичко и се надявам да не съм забравила някой любимец.
Кой е вашият любим продукт от декоративната козметика за 2014?

P.S. Очаквайте и втората част на публикацията:)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

16 коментара

  1. Страхотни любимци :)) И аз обожавам коректора на Catrice и Color Tattoo-то на Maybelline :))

    ОтговорИзтриване
  2. Кога ще ходим да си купим по едно (за теб още едно) червило на Too Faced? Все им се каня и не си купувам, но май момента настъпи...

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Супер продукти! Палитрата на The Balm е доста желан от мен продукт и ти още повече подсили това желание :Д а като прочета ревюто.. не знам :D

    ОтговорИзтриване
  5. Много се радвам да видя четката на Катрис, защото много и се чудя, а за да си купя хайлайтъра ти си виновна ;)) Уфф, много ми е тъжно за знаеш кое червило и затова се въздържам иначе бих го сложила в моите годишни и бих взела още едно, ако не беше се случило. Страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз толкова харесвам червилото и въпреки твоето предпупреждение ще си взема още един цвят ако си харесам. Четката на Catrice на мен ми е много любима. Дори мисля да си взема още една за всеки случай :)

      Изтриване
  6. Много се радвам, че и ти харесваш червилата на Боржуа, все ми се струва, че останаха недооценени тази година, а са едни от най-най-любимите ми червила. :) Ще чакам и статията с грижа за кожата и косата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз много ги харесвам и се надявам да пуснат още нови цветове, защото цветовата им гама не е много богата :)

      Изтриване
  7. Страхотна публикация :)) разкошен цвят е този Nyx :)

    ОтговорИзтриване
  8. Добра селекция от козметични продукти за една себеуважаваща се дама. Сигурно са влязли в употреба в подходящия момент...

    ОтговорИзтриване
  9. 90% от любимите ти продукти са безкрайно харесвани и от мен :) Все още очаквам да пристигне хайлайта на Мери и.... вече място не мога да си намеря :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Ох, успях да си набележа няколко неща от тази публикация, а заплатата още е далеч...

    ОтговорИзтриване