Ревю: Bourjois Rouge Edition Velvet

by - май 02, 2014

Здравейте! Съвсем на скоро Bourjois пуснаха на пазара нова серия червила с матов завършек. Като почитател на продуктите за устни с мат ефект нямаше как да ги пропусна. Спрях се на цвят 01 - класическо червено


Количество: 6мл
Цена: 16-19лв
Къде: навсякъде където предлагат марката
Цветове: предлагат се общо 8 цвята
Състав:
DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BUTYL ACRYLATE/HYDROXYPROPYL DIMETHICONE ACRYLATE COPOLYMER, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SILICA, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE. [+/- (MAY CONTAIN) : CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), MICA, CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 12085 (RED 36), CI 15850 (RED 6), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE), CI 17200 (RED 33 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 45380 (RED 22 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 75470 (CARMINE), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET)]. 13BML001-1


Червилото е в течна форма. Нанася се с много удобен апликатор тип "гъбичка" извит нагоре. С този апликатор ми е много лесно да очертая добре контура на устните с течното червило. Консистенцията е кремообразна. Цвета, който имам аз е пигментиран, но въпреки това ми се налага да нанеса поне 2 слоя продукт, за да бъде цвета равномерен върху устните. Няколко минути след нанасяне цвета е със съвсем лек блясък, след това става матов.
Bourjois обещават 24 часа цвят. Разбира се, това е невъзможно ако ядете и пиете. Червилото наистина е трайно - при ядене и пиене оставя един лек отпечатък върху чашата, след това има нужда от малко освежаване. Цвета си е върху устните, но не така равномерен и не толкова наситен. Аз нямам проблеми с нанасянето му отново и отново през деня, не забелязвам да изсушава устните ми.
Червилото е наистина страхотно - трайно е и не изсушава устните. Аз му намирам един единствен недостатък и това е ароматът му. По принцип продуктите на Bourjois са с доста приятни сладникави аромати, но тези червила (помирисах тестерите на останалите цветове) миришат на пластмаса и то доста силно.


Веднага след нанасяне

След няколко минути

NB: Извинявайте за кочината зад мен, но в момента правим ремонт вкъщи.

Ако искате дълготрайно червило в течна форма, то опитайте серията Rouge Edition Velvet. Дори и да не сте фен на матовите червила, винаги може да добавите малко безцветен гланц за устни отгоре. Но помиришете тестерите преди покупка.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Доста положителни неща прочетох за тези червила и бях убедена, че имам нужда от поне едно, но цветовата гама не ми хареса особено. Единствено червеното ми хареса, но имам достатъчно ярки червила :/ Дано да пуснат още цветове, защото формулата им много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз мисля, че цветовата им гама не е една от най-добрите. От повечето цветове имам подобни в колекцията си, макар със съвсем малко блясък

      Изтриване
  2. Аз не се наемам да си го взема само заради аромата му. Много е отблъскващ. И като го нанесеш ли ухае по същия начин?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Докато го нанасям усещам аромата, но след това или изчезва или аз свиквам с него и спирам да го усещам.

      Изтриване
  3. Много добре ти стои :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Цветът наистина много ти отива!

    ОтговорИзтриване