Ревю: Catrice Camouflage коректор

by - декември 03, 2013

Здравейте, момичета! От много време търсих коректор, който да успее да скрие различни несъвършенства по кожата ми. Белези от акне, малки пъпчици и обезцветяване на кожата, което само фон дьо тена не може да прикрие. Мисля, че намерих този коректор.

Catrice Camouflage коректор 020 Light Beige

Количество: 3гр
Цена: около 6-7лв
Предлага се в 3 цвята.

Опаковката представлява обикновено черно пластмасово бурканче с отвъртащо се капаче. Аромата му е толкова лек, че дори и да си мушна носа в бурканчета пак го усещам съвсем леко. За мен лично парфюма в продуктите за лице е излишен, така че по този показател продукта получава плюс. Като консистенция коректора е много сух. Аз го нанасям с пръсти, защото самото преливане на продукта с фон дьо тена става по-лесно заради топлината на кожата. Нанасянето с четка не е невъзможно, но трябва да се отдели малко повече време за пренасяне на различните продукти върху лицето. При мен коректора издържа цял ден. Аз винаги запечатвам грима си с пудра.

Аз лично не намерих нито един минус в коректора. Не бих го използвала за зоната около очите, защото е прекалено сух. Доволна съм от тази си покупка.


Това е от мен за днес!
До скоро!


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

2 коментара

  1. Точно да попитам за зоната на очите и ти си написала, че не е препоръчителен :)
    Аз си взех за тъмните кръгове на Мейбълин Fit me, ама май ДОРИ и този почти течен коректор ми идва сух за там :( Много неприятно... А и ми се събира в гънките, които толкова са се задълбочили, че отблизо не изглеждам на 28, а на поне 38 :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То и на мен зимата кожата навсякъде става много суха и също коректора ми се събираше около очите. Сега винаги преди коректора нанасям малко околоочен крем и нямам проблеми през целия ден :)

      Изтриване