Любими продукти Март 2015

by - март 31, 2015



Здравейте! Още един месец мина неусетно и ето, че пак дойде време за месечни любимци. През месец март забравих за ярките или тъмни продукти за устни и използвах такива в нюд цветове. Манията към червилата и гланцовете в телесната гама продължава и в момента. Но без повече приказки, ето какво обичах и използвах почти всеки ден през месец март:


Beauty Made Easy Антибактериални листчета
Смятах матиращите листчета за нещо ненужно докато не опитах тези на Beauty Made Easy. С предишни марки ми бяха необходими няколко листчета, за да попия излишния себум от лицето си. С тези ми е необходимо само едно, което използвам и от двете страни. Не отнемат голямо количество от грима. Могат да се намерят в Beauty Zone.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
След като опитах няколко доста хвалени продукти на различни марки и те не ми харесаха, реших да не очаквам много от тази база, за да не остана разочарована отново. Но всичко което съм чувала за  Primer Potion на Urban Decay се оказа вярно. С тази база гримът върху очите ми издържда много по-дълго от която и да е друга база която съм ползвала до сега. Единствено отрицателно нещо което мога да кажа за нея е, че някои сенки се преливат по-трудно нанесени върху нея.

Essence Silky Touch Blush 10 Adorable
Страхотен цвят руж с доста добро качество на достъпна цена. Текстурата му е малко по-прашлива, но пък цветът е достатъчно добре пигментиран. Не издържа цял ден, но винаги когато съм с него го взимам със себе си и подновявам цвета ако е необходимо.

Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от карите
Съвсем наскоро  ви споделих за любимите си продукти на Alverde (поста може да видите тук). Това масло за тяло е един от тях. Има страхотен аромат. Консистенцията му попива бързо и оставя кожата мека и подхранена. 

Catrice Prime and Fine Mattifying Waterproof Powder
Харесвам тази пудра защото не придава цвят на лицето.  С матирането се справя толкова добре колкото и останалите пудри в колекцията ми. Стои естествено върху кожата. Взимам я с мен и през деня я подновявам след използване на матиращо листче. При подновяване не създава онзи неприятен cake ефект, стига преди това добре да съм попила излишният себум. Както се вижда и на снимката долу, пудрата е добре обичана, защото вече съм стигнала до дъното и.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 02 Apricot Shimmer
Този продукт за устни се превърна в задължителен за козметичната ми чантичка. Не харесвам продуктите тип балсам/гланц за устни, но безбройните положителни мнения за него ме накараха да го опитам. Има удобен за нанасяне апликатор и страхотен сладък аромат. Винаги когато усетя устните си по-сухи и напукани, освен обикновен стик балсам за устни, нанасям Clarins Instant Light Natural Lip Perfector отгоре, за да даде допълнителни хидратация на устните и мъничко блясък.

Golden Rose Color Sensation Lipgloss 103
Обожавам тази серия гланцове на Golden Rose. Цената им е достъпна (5лв), предлагат голям избор от цветове, не изсушават устните, не лепнат и имат страхотен карамелен аромат. В момента най-често съм с номер 103 телесен цвят без блестящи частици в него.

L'oreal Color Riche Privee Collection Eva's Nude
Имам това червилото от доста време, но го използвах много рядко. През март обаче почти всеки ден бях с него. Има доста силен аромат, който не ми харесва. Цветът му е в прасковено телесната гама и има лек сатенен завършек. Много е лесно за нанасяне без да е прекалено кремообразно и не изсушава устните.

Maybelline Lash Sensation спирала
Никога не съм следяла какви са новите спирали на марката и кога ще дойдат у нас. Но след като гледах няколко видео ревюта на спиралата преди да дойда у нас, знаех че я искам. След като прочетох и няколко положителни отзива за Lash Sensation на няколко наши бюти блогърки я взех веднага. Харесвам тази спирала защото извива миглите както никоя друга спирала, дори и без миглоизвивачка и придава обем. Освен това е трайна и не се рони или размазва през деня. 

Realash Серум за мигли
Макар да използвам серумът от по-малко от месец, вече виждам разлика в миглите си. Косъмчетата са по-черни и по-гъсти. Нямам търпение да видя резултатите след още месец употреба.




Това бяха любимите ми продукти през март. Кои са вашите?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Здравейте, от къде купихте пудрата на Catrice?

    ОтговорИзтриване
  2. За матиращите листчета напълно споделям. И ме е яд, че си взех само една опаковка. хахаха Иначе ги има и в аптеки Ремедиум. Аз оттам ги купих. :)

    ОтговорИзтриване
  3. За гланцовете на Golden rose съм съгласна, наистина са страхотни! Аз нямам търпение да привърша моята спирала и да си взема тази, че след толкова добри отзиви просто трябва.. :D И чакам да видя резултата ти от Realash! Аз на 3ти месец вече не можех да повярвам, че това са моите мигли, а и още свиквам понеже са все така дълги и тъмни :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни любимци :) напомняш ми, че трябва да си взема нова база за сенки :) много харесвам тази на UD

    ОтговорИзтриване
  5. Взех си гланц на Golden Rose и честно казано, не съм много впечатлена. Добри продукти са, но покрай повечето мнения очаквах много повече от тях :/

    ОтговорИзтриване