Ревю: Rimmel Apocalips Matte 307 Meteoric Matte

by - януари 09, 2015


Здравейте! Не знам дали съм споменавала до сега в блога, но за мен  Rimmel правят страхотни продукти за устни. Винаги се радвам когато разбера че ще пускат нови червила. За да се сдобия с тях по-бързо, винаги прибягвам до онлайн пазаруването. То има своите плюсове и минуси, но днешната публикация не е за това. Днес ще ви поговоря за Apocalips Matte Lip Velvet.

Може би си спомняте шумотевицата която се вдигна около оригиналните Apocalips когато ги пуснаха у нас. Аз много ги харесвам. Любимият ми цвят е Nova (ревю тук). В момента в който матовата серия Apocalips беше налична в feelunique, поръчах един цвят за проба - 307 Meteoric Matte. Предлагат се общо 4 цвята. 
Малко преди Нова година Apocalips Matte можеха да се намерят на стените на марката и у нас. За съжаление тук се предлагат само два цвята - Meteoric Matte и Burnign Lava.

Количество: 5мл
Цена: около 10лв





Опаковката им е идентичната с тази на оригиналните Apocalips, но е от матова пластмаса. Апликаторът отново по нищо не се различава от предшественика си - същата форма и онова малко отворче, в което има продукт достатъчен за едно нанасяне върху устните. Формулата на Apocalips Matte Lip Velvet е кремообразна, лесна за нанасяне, комфортна за носене без да изсушава устните
Не бих казала, че му липсва трайност, но не е дълготраен продукт. Оставя следи и след ядене и пиене има нужда от подновяване на цвета. Финишът им не е напълно матов, има съвсем лек блясък, но пак са си матови. На снимките долу съм сравнила  Meteoric Matte с Stellar.




307 Meteoric Matte е винен цвят. Почти винаги когато го нанасям се притеснявам да не изляза от контура на устните, защото цветът е тъмен и би било много забележимо ако допусна грешка. Ако случайно сте нанасяли тъмен цвят и сте излизали от очертанията на устните, знаете колко трудно се почиства грешката. За да съм сигурна, че няма да сбъркам използвам молив за устни преди нанасяне на течното червило.




Като почитателка на матовите червила и продуктите за устни на Rimmel много ми се искаше да се влюбя в Apocalips Matte Lip Velvet. Но не съвсем матовия завършек попречи на това червило да стане мое любимо. Не ме разбирайте погрешно харесвам формулата му, усещането върху устните и цвета е разкошен, но когато чуя мат очаквам матов завършек, а не нещо средно между мат и блясък. Въпреки, че си харесах още един цвят, ще се въздържа от покупката му и ще се задоволя само с Meteoric Matte. Аз ще продължавам да си го нося, макар и да не е напълно матово. 
Опитахте ли Apocalips Matte?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

16 коментара

  1. Тъмното е невероятно <3 Направо се влюбих

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав цвят! На мен ароматът на тези червила ми е отвратителен, и доста ме е яд...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колко странно! А на мен пък ароматът им много ми харесва. Дори току що отворих и помирисах, за да съм сигурна че не съм се объркала хахаха

      Изтриване
  3. Много красив цвят, на теб ти седи много,ама много добре. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз си взех Burning lava. Наистина си остава лек блестящ финиш, не изсушава и е много, много красиво. Искам да си взема и тъмния цвят! Страхотно ревю :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен много ми хареса Burning lava, но съм почти сигурна че вече имам подобен цвят. Колебаех се дали да не поръчам Atomic Rose, но се отказах :)

      Изтриване
  5. Много ти отива този цвят! Жалко, че си останала разочарована, но поне цветовете са страхотни! ^^

    ОтговорИзтриване
  6. Невероятен цвят!!Много ти отива :* И аз го забелязах из стелажите,но все попадах само на един цвят и това доста ме разочарова.. Надявам се да ги внесат всички и тука.

    ОтговорИзтриване
  7. Край, хвърлих му око! Много ми харесва върху теб. :)

    ОтговорИзтриване
  8. И аз този цвят съм си харесала, но не съм го купила още! И на мен ми харесва как миришат!

    ОтговорИзтриване
  9. Много ти отива този цвят, въпреки че е напълно матов.Би ли ми казала дали е със същия аромат като другата серия? :))

    ОтговорИзтриване