Ревю: Bourjois Healthy Mix Serum Gel фон дьо тен

by - декември 15, 2014




Здравейте! Ревюто за този фон дьо тен пиша от доста време, но все не го довършвах докрай. Но тъй като го включих в поста с шест продукта, който искам да изхабя до края на годината, си казах кога ако не сега да ви споделя впечатленията си от него. 



Bourjois Healthy Mix Serum Gel

Количество: 30мл
Цена: около 20-22лв *През декември повечето продукти на марката са на промоционални цени*
Предлага се в:  3 цвята
Състав:






Започвам първо с опаковката на фон дьо тена, която на пръв поглед изглежда стандартна, но всъщност шишенцето не е стъклено, а пластмасово. Леко е и много удобно за пътуване. Винаги се радвам когато фон дьо тена си има помпичка и този си има такава.
От Bourjois обещават фон дьо тена да придаде на кожата сияние благодарение на светлоотразяващите частици в него. Формулата му е обогатена с екстракти от личия, нар и годжи.  Healthy Mix Serum Gel обещава трайност 16 часа. Хипоалергенен и дерматологично тестван.
Формулата му е гелообразна и се усеща много леко върху кожата при нанасяне. Има леко покритие. Изравнява тена и скрива дребните несъвършенства, но за прикриване на пъпки и по-сериозна разлика в тоновете на кожата не би бил достатъчен. Стои естествено върху кожата, придавайки и един по-сияен вид без блестящи частици и без да изглежда мазна. Има доста изразен леко сладникав аромат. С него се работи изключително лесно и се прелива еднакво добре с ръце, четка или гъбичка.
С обещанието за 16 часа трайност не бих се съгласила.  Healthy Mix Serum Gel е предназначен за нормална към комбинирана кожа. Моята е с много мазна Т-зона, нормална навсякъде другаде. При мен фон дьо тена издържа около 5-6 часа, след това омазняването в Т-зоната става видимо и се нуждая от матиращи листчета и пудра.

Преди/след


Плюсовете и  минусите на Healthy Mix Serum Gel са :
Лека текстура
Лесен за нанасяне
Естествен сияен завършек

Ароматизиран е
Не прикрива по-сериозни несъвършенства и пъпчици


Въпреки, че върху кожата си имам доста белези от акне и по някоя друга пъпчица, обожавам този фон дьо тен. Харесвам го заради естествения завършек и лекотата с която се прелива с кожата.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Много харесвам този фон дьо тен. Аз съм със суха кожа и ми пасва много добре. Като издръжливост и аз съм на мнение, че не изкарва 16 часа, но въпреки това бих си го взела отново

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм с комбинирана към мазна и се радвам, че и на тези със суха кожа фдт им харесва :)

      Изтриване
  2. Това е моят ФДТ! Ще трябва да се сдобия с него в България!

    ОтговорИзтриване
  3. За ценители като Вас на хубавата козметика, разгледайте тук: http://www.parfimo.bg/

    ОтговорИзтриване
  4. ФДТ на Буржоа бяха едни от първите, които опитах! Обожавам леката им текстура- наистина са страхотни :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз до сега не съм останала разочарована от техен продукт за лице или устни :)

      Изтриване
  5. А аз да попитам - кой от двата Healthy Mix е по-покривен - този, който в заглавието си има Serum или другия? Имаш ли наблюдение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не съм ползвала другия вариант и няма как да ти кажа :)

      Изтриване
    2. Чела съм,че фон дьо тена е по-покривен, а не серума. Иначе- днес се снабдих със серумчето. 6-ти по брой фон дьо тен, не знам какво ще ги правяяяяя :)))

      Изтриване
    3. @Panda's MakeUp Още един никога не е излишен :)))

      Изтриване