Любими продукти 2014: Продукти за коса, лице, тяло и нокти /част 2/

by - януари 07, 2015


Здравейте! Ето я и втората част на любимите ми продукти за изминалата 2014. В първа част може да видите любимците ми от декоративната козметика (линк към поста). Днес ще ви покажа фаворитите си в грижата за лицето, тялото, косата и ноктите, както и няколко любими аромата.
(Ако цъкнете на този линк може да видите всички мои постове с месечни любимци за 2014.)



La Roche-Posay Effaclar измиващ гел
Дълго време използвах главно измиващия гел на Bioderma Sebium, но при редовна употреба през студените месеци изсушаваше кожата ми. Това е новият ми любим измиващ гел защото не изсушава кожата и измива добре и мога да го използвам през цялата година.
Refan Измиващ гел с хмел и салвия
Този измиващ гел е мой любимец от поне 2 години и до последно се чудех дали да го включвам в този пост, но любовта ми към него надделя. Много нежен към кожата, не я изсушава и дразни. Обичам да го използвам сутрин, когато няма нужда да използвам по-силен измиващ продукт. Подробно за него може да прочетете тук.
Rivana Масла
През 2014 година започнах да използвам различни масла за разгримиране и това си остана предпочитаният метод от мен. Маслата на марката Rivana не съдържат примеси, купувам ги от ДМ и са на достъпни цени.
Montagne Jeunesse Кална маска
Харесвам маските на марката защото идват в удобни опаковки и не заемат излишно място. Обикновено една такава опаковка ми стига за 2, по-рядко за 3 ползвания. Тази с кал от Мъртво море ми е любима защото след употребата и усещам кожата си почистена, без онова неприятно чувство сухота и опъната кожа. Освен това се измива лесно в сравнение с други кални маски.


Масло от чаено дърво
През годините съм използвала много продукт за локално третиране на пъпки и в повечето случаи не съм забелязвала резултати от нанасянето им. Това е първият продукт който наистина помага на новопоявилите се пъпките да изчезнат по-бързо. Не го използвам директно, защото маслото е много силно. В друго шишенце в малко вода слагам няколко капки, като всеки път добавям няколко капки повече (чувала съм че кожата привиква). Нанасям само върху проблемните зони. Има доста силен аромат на чаено дърво, който може би не би допаднал на всеки. 
Nuxe Reve de Miel балсам
Няма да обръщам голямо внимание на този балсам, защото е доста популярен продукт и съм сигурна, че сте чели много положителни мнения за него. Използвам го главно вечер и когато съм си вкъщи заради опаковката му и нуждата да бъркам с пръст в него. Само с няколко нанасяния устните ми от сухи напукани стават меки и гладки.
Himalaya балсам 
Това е балсамът за устни, който използвам през деня. Не е като други марки балсами, които след нанасяне оставят устните мазни и бляскави. Балсамът е някак по-сух като консистенция, но пак подхранва устните. Не съдържа минерално масло и парафин. Чудесен е за основа преди матово червило.
Bioderma Sebium Global 
Използвала съм няколко крема от серията Sebium, но този е моят фаворит. Това е третата ми опаковка от него. През 2014 година реших да опитам други кремове. Използвах дори хваленият  La Roche-Posay Effaclar Duo (+), но просто винаги се връщах към Bioderma Sebium Global. За моята кожа този крем дава баланса между матиране и подхранване и за момента това е моят крем.
Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30
Този крем беше задължителна стъпка за мен през лятото. В момента го ползвам само когато знам че ще е слънчево просто защото не обичам да нанасям излишни продукти върху лицето си. Това лято опитах и други слънцезащитни кремове за лице (пост със сравнения между тях), но единствено този не оставяше онзи мазен филм върху кожата и не я караше да се омазнява допълнително през деня. 


Alverde Боди Бътър с масло от ший
Открих този продукт сравнително късно през годината, но нямаше как да не го включа. Знаете, че всички продукти на Alverde не съдържат някои не толкова полезни съставки, което винаги е плюс. Консистенцията му е много лека и веднага попива в кожата. Мирише невероятно. Оставя кожата много мекичка.
Alverde Маски за коса
Тук по скоро исках да включа розовият вариант на маската с хубискус, но тъй като в момента го нямам ви показвам тази. И тук липсват някои лоши съставки, като например силикон, който оставя едно фалшиво усещане за мека и здрава коса. И двете маски (розовата и лилавата) оставят косата мека и подхранена след употреба, но ако решите да ги опитате аз препоръчвам повече  розовата с хибискус (и още нещо което не помня).
Schauma Сух шампоан
Моят най-добър приятел в дните в които косата ми не изглежда толкова добре. Знаете за какво служат тези продукти. От всички бюджетни марки този е моят любимец защото не е със задушлив аромат, не оставя прекалено много бяла пудра и освежава косата. Последната опаковка, която изразходих от него ми се стори по-различна (към по-лошо) и се надявам да не са му променили формулата.
Lily Маслен лакочистител
Ще бъде кратка, защото знам, че този лакочистител е любимец на много блогърки и вече сте чели много за него. Маха лак лесно и не изсушава ноктите и кожичките. Откакто го опитах не съм купувала друг лакочистител.



Sally Hansen Insta-Dri топ лак
Това е второто ми шишенце от този топ лак. С него лака изсъхва бързо (не за 60 секунди както е обещано на опаковката), издържа повече време и маникюра ми е по-бляскав. 
Лакове Essie
Тук няма да споменавам любими цветове, защото си ги обичам всичките, но ги нося в различните сезони. Споменавам ги защото харесвам формулата им, четката им ми е много удобна за нанасяне и върху моите нокти тези лакове са най-трайни. Всички цветове които имам аз са наситени и са им необходими 2 слоя (понякога и 1 по-дебел слой върши работа), за да получа цвета в шишенцето. 


И слагам край на любимците си за 2014 година с три парфюма. Не ме бива в описването на аромати за това само ще ги спомена - S.T.Dupont Passenger, Gucci Guilty и Avon Instinct.


С това слагам край на постовете с любими продукти за 2014 година. Но както живота не е само цвета и рози, така и при пробата на различни продукти не винаги попадам само на любимци. За това скоро очаквайте да видите и разочарованията ми за 2014 година. Продуктите не са много, но все пак ги има.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Супер пост, не ползвам маски за коса, но искам да пробвам тези на алверде... не започваме добре със знаеш кое.. :)))

    ОтговорИзтриване
  2. На Gucci парфюмът е уникален :)

    ОтговорИзтриване
  3. Боди бътърът на Алверде е и в моите любимци, разкошен е. Аз също смятам да пробвам маската за коса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано да ти хареса :) Аз пък съм решила да опитам другите аромари на боди бътъра на Алверде.

      Изтриване
  4. Измиващия гел на Ла рош, лакочистителя и маските са и мои любимци :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам винаги когато разбера че с някого имаме еднакви любимци :)

      Изтриване
  5. Здравей, искам да те попитам как използваш маслата на Rivana за разгримирване?Чисти или ги разреждаш с нещо? Благодаря

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Използвам ги директно от шишенцето без да добавям или разреждам с нещо :)

      Изтриване