Ревю: Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum'

by - октомври 20, 2014


Здравейте! Отдавна нямам късмет със спиралите и попадам на такива които ми харесват или такива просто са ок (не са нито лоши, нито добри). Търся тази Спирала, която да даде всичко което искам на миглите ми. В една спирала търся обем, наситено черен цвят и дълготрайност. А дали Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum' е тази Спирала? Ще разберете по-надолу.


Количество: 9,5мл
Цена: около 12лв

От  Maybelline обещават спирала, която да даде обем на миглите от корена до върха.


От доста време насам от марката залагат на шарени и цветни опаковки за спиралите си. От една страна заради по-различният си цвят са лесни за намиране в шкафчета и несесери, но пък са някак момичешки и не толкова изискани като външен вид
Вътре се крие интересна четка с по-къси реснички в края и в началото за по-лесно улавяне на трудно достъпните миглички. Въпреки, че спиралата обещава обем според мен придава много повече дължина отколкото обем. Не ме разбирайте погрешно - обожавам миглите си когато съм с тази спирала. Освен това ги разделя и ги прави наситено черни. Единственият недостатък за мен е трайността на спиралата. Когато съм с нея цял ден към края на деня започва да се размазва


Ако спиралата не се размазваше към края на дена това щеше да бъде новата ми любима спирала. Искам да опитам водоустойчивият на вариант на The Colossal Go Extreme! Volum', но тъй като не се предлага у нас ще се наложи да я поръчам онлайн. Надявам се да прави същото за миглите ми, но с по-добра трайност.
Каква спирала използвате в момента?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Същата и аз в момента.
    Много ми харесва как ми прави и разделя миглите, просто страхотна. Много удобна четка, но и при мен към края на деня започва да се поразмазва леко.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи проблема не е в мен. Бях се отчаяла, защото това е поредната спирала, която ми се размазва към края на деня.

      Изтриване
  2. На мен спиралите на Maybelline като цяло правят миглите ми наистина страхотни, но се ронят ужасно много. Колкото и да харесвам ефекта им, рискувам да ходя размазана под очите. За момента най-често си купувам спиралите на Loreal. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен и със спиралите на L'oreal имам същият проблем.

      Изтриване
  3. На мен пък от спиралите на Мейбълин това е май единствената, която съм пробвала и никак не ми е харесала... Препоръчвам ти горещо Рокет Волюм Експрес във водоустойчивия вариант, макар че не съм сигурна, че го има в Бг, май внасят само нормалния- разкошна спирала, прави миглите като на кукла и няма размазване, каквото ще да правиш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Намерих сайт от които да се сдобия с водоустойчив вариант на Colossal. Ще взема и Rocket Volume Express за проба (отново водоустойчива) :)

      Изтриване
  4. Аз използвам новата спирала на L'oreal и съм супер доволна. На скоро писах ревю за нея в блога ,ако ти е интересно може да го погледнеш :)
    beglamorous93.blogspot.com

    ОтговорИзтриване