Няколко любими и не толкова любими продукта на Alverde

by - март 29, 2015


Здравейте! Днес ще ви споделя впечатленията са от няколко различни продукти на Alverde. Alverde е марка която се предлага единствено в дрогерии DM. Тя е собствена марка на немската дрогерия и предлага продукти с по-изчистен състав на достъпни цени.



Продуктите на Alverde не съдържат:
  • синтетични аромати
  • синтетични оцветители
  • консерванти
  • вещества на базата на минерални масла
  • животински деривати
  • силикон
Продуктите са веган. Дерматологично тествани. Alverde предлагат огромен избор от продукти, като освен грижа за кожата, тялото и косата, предлагат и декоративна козметика. Използвала съм няколко техни грим продукти преди години, но не останах впечатлена от тях и избягвам покупки на декоративната им козметика.



Alverde Over Night Coffein Serum
Количество: 8мл
Цена: около 7 лв (по спомени) 
Серумът на Alverde обещава да укрепи и регенерира миглите, благодарение на съдържанието на ценни масла в него. Опаковката му и начина на нанасяне наподобяват тези на спирала за мигли. Серумът се нанася вечер върху почистени мигли и се оставя да действа през цялата нощ. 
Използвам серумът повече от месец (в момента преустанових употребата му защото използвам серум за удължаване на миглите и не знам дали двата продукта биха се разбрали), не забелязвам явни резултати, но се надявам да подхранва миглите ми. Серумът не обещава да удължи миглите (за да няма объркване да спомена).
*Бонус*: Ако търсите продукт за подхранване на мигли, може да опитате с рициново масло. Аз не съм го опитвала, но имам приятелки които са и са останали доволни.


Alverde 3in1 Измиваща пяна с лайм и ябълка
Количество: 150мл
Цена: около 5-6лв
Тази серия на Alverde с лайм и ябълка е предназначена за нормална и комбинирана кожа. Пяната е продукт с три функции: да почисти кожата, да премахне грима (дори и водоустойчив грим от очите) и да я освежи и тонизира кожата. Формулата и е обогатена с екстракти от лимон и ябълкова вода, които почистват кожата и премахват излишния себум. 
Пяната не изсушава кожата. Използвам я вечер, за да премахна грима от лицето си. Случвало ми се е когато съм много изморена и бързам да си легна, да я използвам и върху очите и не изсушава дори и тази деликатна зона. С едно измиване на лицето, премахва всичко.
Пяната идва в удобна опаковка с помпичка. Добре е да се разклати преди употреба. В няколко блога, момичетата се оплакваха, че помпичката се е развалила, но при мен продължава да си работи повече от месец без проблем при ежедневна употреба. Има доста силен аромат, който на мен ми харесва, но не мисля, че би се понравил на всички.

Alverde Пилинг за лице с кайсия и невен
Количество: 75мл
Цена: около 5лв
Пилингът е доста хвален продукт на марката в блоговете. Съдържа органично масло от кайсиеви ядки и екстракт от органичен невен, които да подхранят кожата и да я оставят ясна и гладка.
Ексфолиращите частици не са прекалено груби и не драскат и не дразнят кожата. Консистенцията му е кремообразна и при нанасяне върху кожата си остава такава, но по-хлъзгава. Не образува пяна. След измиване кожата не е зачервена и раздразнена, а при допир е мека и гладка. Моята кожа не е чувствителна и предпочитам по-грубите скрабове за лице. Този не е такъв и въпреки, че ми хареса, надали бих го купила отново.

Alverde Нощен успокояващ крем с хамамелис и лайка
Количество: 50мл
Цена: около 6-7лв
Формулата на крема е обогатена с листа от хамамелис и цвят от лайка, които да успокоят чувствителната кожа и да помогнат на естествените процеси на регенерация на кожата. Съдържа и масло от манго, което прави кожата мека и гладка. Обещава да запази естествения баланс на кожата през нощта и при редовна употреба да изгради естествена бариера за защита на кожата от вредните влияния.
Кожата ми не е чувствителна и рядко получавам някакви раздразнения, но реших да заложа на успокояващ и хидратиращ продукт във вечерната си грижа за нея. Кремът не е лош, но не забелязвам да прави нещо за кожата ми и не бих го купила отново след като свърши. Дава достатъчно хидратация за моята комбинирана кожа, но ако вашата кожа е суха не мисля, че би бил подходящ крем за вас.

Alverde Балансиращ гел-крем с водорасли
Количество: 50мл
Цена: около 6-7лв
Съдържа хидрокомплекс от зелени и кафяви водорасли, микроелементи и минерали от морската вода, които да хидратират кожата за 24 часа. Водораслите са отлични овлажнители, защото те запълват водните резерви на кожата бързо и спират дългосрочната загуба на влага. Предназначен е за нормална и комбинирана кожа.
Кремът много ми харесва, защото наистина хидратира кожата ми през целия ден без да я омазнява допълнително или намалява трайността на грима ми през деня. Има много лека консистенция, която попива бързо в кожата. При нанасяне винаги внимавам, защото ако прекаля с количеството въпреки, че кожата ми абсорбира крема, тя остава съвсем леко лепкава. Наистина страхотен продукт. Не очаквах да ми хареса толкова много.

Alverde Успокояващ шампоан с екстракт от бреза и градински чай
Количество: 200мл
Цена: около 3-4лв
Купих шампоана в момент в който скалпът на главата ми беше раздразнен, с надеждата да го успокои. Леката и нежна формула на шампоана с бреза и градински чай обещава да почисти косата нежно и да щади скалпа на главата. 
Дори и след редовна употреба не забелязах шампоана да подобри състоянието на скалпа ми, т.е. да намали раздразнението. Не бих го купила отново и не го препоръчвам.

Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от карите
Количество: 200мл
Цена: около 6-7лв
Маслата от макадамия и от карите дават на кожата богата грижа и дълготрайно действие.
Това масло мирише превъзходно. Ароматът му е и сравнително траен. Консистенцията му е едновременно лека и богата. Нуждае се от малко повече втриване, за да попие напълно в кожата като я оставя мека и подхранена. Без съмнение това е един от любимите ми продукти за тяло.

Alverde Олио за коса с бадем и арган
Количество: 50мл
Цена: около 4лв
Маслото обещава да възстанови сухата и чуплива коса, благодарение на бадемовото масло и маслото от арган. Екстрактите от корен от репей и орехово масло укрепват косата и я правят еластична и бляскава. 
С това масло трябва да се работи много, много внимателно, защото ако се нанесе дори съвсем мъничко повече продукт косата се омазнява и стои на клечки. Много е богато и именно заради това е лесно да се прекали. От марката дори споменават в описанието на продукта, че може да се нанася и върху скалпа за успокояване, но не мисля, че и дори да се нанесе пестеливо не би омазнил корените на косата. Използвала съм го и като маска преди миене, но се отмива доста трудно. Не бих го препоръчала, защото лесно може да се прекали с него. С всяко масло или олио за коса трябва да се работи внимателно, защото при използване на по-голямо количество косата стои на клечки. Но с олиото на Alverde, тя не само стои на клечки, а и изглежда мазна, сякаш не е мита със седмици.



Кои са любимите ви продукти на марката? Ще се радвам да ми препоръчате някой продукт за проба долу в коментарите.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Много полезен пост! Благодаря! Кожата ми е като твоята и трудно си избирам подходящ продукт. Точно се чудех към кои кремове на марката да се спра. От всичко изброено имам и ползвам олиото за коса и съм напълно съгласна с мнението ти за него. Не е лош продукт, но имах големи очаквания за него.
    Чудесен блог, с интерес следя всяка публикация!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Надявам се ако си вземеш нещо което на мен ми харесва, да ти допадне и на теб :)

      Изтриване
  2. Страхотен пост, много е полезен и много се радвам на мнението за пяната с ябълки, скоро привършвам моята и мислех да си взема точно нея :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти много за поста, аз не съм тествала продуктите на марката, но винаги ми е любопитно да научавам нови неща :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз не бях използвала техни продукти, но след един пост на Снежи взех няколко за проба и не са никак лоши :)

      Изтриване