Ревю: L'oreal True Match фон дьо тен

by - януари 26, 2015


Здравейте! Днес ще ви запозная с продукт, който много бързо си извоюва първото място сред фон дьо тените ми. Имам няколко любими фон дьо тена, но този го обожавам.
True Match не е нов продукт на L'oreal. Въпреки безбройните положителни мнения за него, дълго време отлагах покупката му, но се радвам, че макар и късно го опитах и в момента не искам да използвам друг фон дьо тен.


L'oreal True Match фон дьо тен

Количество: 30мл
Цена: около 22лв

True Match на L'oreal обещава лесно нанасяне и цвят който да се слее с цвета на кожата. Оставя кожата с естествен завършек. Формулата му е обогатена с флуор, който увеличава трайността му. Има и SPF 17.





Фон дьо тена е в стъклено шишенце. Има си и помпичка. Капачето му е пластмасово и се затваря плътно без опасност да се отвори само. Консистенцията му е много течна. Това е и първото и единствено нещо в него което не ми хареса. Формулата му е много лека и не се усеща нанесен върху лицето. Не знам дали лекотата му или по-течната му консистенция или пък и двете заедно са причината този фон дьо тен да се прелива с кожата за секунди. С него се работи еднакво добре с пръсти и с четка. Попива в кожата бързо. Не стои като маска. Дава на кожата един съвсем леко озарен финиш. Има средна покривност и успява да прикрие дребни несъвършенства, да изравни тена на кожата и да тушира леките зачервявания. Ако имате повече за прикриване (като мен), съветвам да заложите на коректор. Трайността му върху моята комбинирана кожа с мазна Т-зона не е особено впечатляваща. Няколко часа след нанасянето му вече съм лъсната леко в проблемните зони. Но въпреки това го обожавам. За съжаление не бих заложила на True Match през лятото.
Колкото до обещанията, фон дьо тенът да е true match, ами не е или поне аз не успях да намеря точния цвят сред предлаганите у нас. Цветът D3-W3 Golden Beige е мъничко по-тъмен за мен, но аз не успях да намеря по-светъл нюанс с жълт подтон сред предлаганите у нас.





P.S. Единствената обработка върху снимката, която аз съм направила е изсветляване и скриване на две ранички върху бузите в следствие на скорошното ми посещение на козметик. Всичко останало се дължи на  True Match .


Харесвам фон дьо тена, защото е много лек и не се усеща върху кожата. Освен това дава един съвсем леко озарен здравословен завършек. Да, не би бил подходящ за мен през лятото и дори и в момента не е особено траен върху моята мазна Т-зона, но въпреки това го обожавам и от повече от месец не съм използвала друг фон дьо тен. Със сигурност ще опитам коректора, пудрата и всичко останало от серията True Match.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Съгласна съм за трайността и дори на скоро си припомних това му лошо качество, защото не успява да изкара над пет часа на лицето ми, а напоследък, като се гримирам се налага цял ден да съм навън. Но пък моя и е перфектен за цвят. като го сложа е супер. Всичко, което си описала, но след пет часа няма и помен от него дори с база, а ружа и бронзанта и всичко останало е на лицето ми. Няколко приятелки вече ме посъветваха без да ги питам, да не го слагам повече ;дд Мисля да си го оставя за моментите, когато снимам клипове :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При мен не изчезва напълно, а само от носа и брадичката, но въпреки това го обожавам <3

      Изтриване
  2. Скоро четох едно ревю, в което се казваше,че бил идеален за прикриване на белези от акне например, толкова е плътен. Веднага го записах за покупка, но.... явно не е точно така

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чак идеален не бих го нарекла за прикриване на белези, особено ако са по-сериозни. Скрива по-дребни несъвършенства :)

      Изтриване
  3. Ооо, това ревю дойде точно навреме, благодаря! Тъкмо се бях засилила да го купувам този фондьотен, но щом не е траен, ще го пропусна- за мен това е много важно, защото тичам напред- назад по цял ден. Иначе коректора от серията е доста добър, ползвала съм го и ми хареса =)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако искаш по-траен фон дьо тена на L'oreal, на мен ми хареса Infallible, но аз го усещам малко по-тежък върху кожата :)

      Изтриване