Да започнем на чисто (и подредено) 2015!

by - януари 02, 2015


Здравейте! И Честита Нова Година! Пожелавам ви една година изпълнена с много любов, щастие и изобилие от положителни емоции. Искам да ви благодаря, че четете и следите блога ми. Надявам се през 2015 пак да бъдем заедно.
Много хора с началото на всяка нова година съставят списък с цели и неща които искат да направят за тези 365 дни. Аз не съм от тези хора. Ако искам да променя нещо не чакам да дойде нова година, да започне нов месец или пък понеделник. Докато си седях обаче вкъщи на 1 януари реших, че няма да е лошо да започна годината с подредена колекция. Но няма да си обещавам да я поддържам подредена всеки ден от 2015 година, защото знам, че няма да успея. Сутрин обикновено винаги бързам, а бързането и подреждането едновременно никога не са се получавали при мен. А и да си призная понякога може да съм много разхвърляна :)

Ето какво направих, за да започна начисто:

  • Изберете начин на съхранение
Може да бъде кутия, козметична чантичка, чекмедже или пък цял шкаф, всичко зависи от вашите лични предпочитания и размера на колекцията ви. Аз използвам 4 чекмеджета от малко шкафче за съхранение.
  • Разделете на категории
Изсипете цялата си декоративна козметика на леглото или земята и разделете на категории - фон дьо тени, пудри, спирали, червила, гланцове и т.н. 
  • Запази, изхвърли или подари
След като всичко е разделено на категории минете през всяка категория и всеки продукт от нея и помислете дали ще го ползвате или не. Ако е прекалено старо го изхвърлете. Ако е продукт, който не работи за вас помислете дали може да го подарите на някой който би имал полза от него. Няма смисъл да се затрупваме със стара или неизползваема козметика.
  • Почистете
Без значение къде ще съхранявате декоратовната си козметика, почистете преди да подредите продуктите си вътре. Аз дори избърсвам и самите продукти с дезинфекцираща мокра кърпичка, за да премахна евентуално някакъв изсъхнал продукт от тях върху опаковката.
  • Подредете по начин най-удобен за вас
Тук вече трябва да подредите всичко както смятате, че ще е най-удобно за вас. Аз лично предпочитам всичко да е разделено на категории в различни кошнички или кутийки. Ако не разполагате с такива вкъщи винаги може да вкарате в употреба капаци на кутии или пък кутийките от клечки за уши. 
  • И все пак ще се опитам да поддържам всичко подредено =)

Аз вече започнах новата година начисто. В процеса на подреждане открих няколко забравени продукта и нямам търпение да започна да ги използвам отново, защото много ги харесвам, но явно съм ги изгубила от поглед.

P.S. Тези дни очаквайте да разберете кои бяха моите продукти на 2014 година.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Точно тези дни си търся някакво шкафче, където да си прибирам козметиката.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз ползвам едни пластмасови шкафчета от Джъмбо, всяко с по 3 чекмеджета, полупрозрачни и идеални за съхранение на декоративна козметика, пък и не бяха особено скъпи.

    ОтговорИзтриване