[Giveaway] Oriflame The One гланцове

by - юни 17, 2014


Здравейте! В днешната публикация ще направя кратичко ревю на гланцовете на Oriflame от серията The One, а след това може да се включите в giveaway и да ги спечелите.

Oriflame The One Power Shine гланц

Количество: 5мл


Гланцовете са в стандартна опаковка. Тубичката е прозрачна и през нея се вижда цвета на продукта. Аромата е любимото ми нещо в тези гланцове - миришат на пъпеш. Текстура им е доста водниста. Цветовете не са силно пигментирани и придават съвсем лек цвят и много блясък на устните. Трайността им е далеч от впечатляваща - при мен издържат около час. Но веднъж изчезне ли гланца по устните ми остават блестящите частички. Гланцовете не лепнат и не изсушават устните. Цветовете, които имам аз са Rose Glasier и Luminous Violet.


От Oriflame любезно ми предоставиха 3 комплекта гланца - неотваряни и неизползвани, които да дам на три от вас.

Всичко, което трябва да направите, за да може да спечелите един от трите комплекта е:

a Rafflecopter giveaway


1. Giveaway е отворен само за България.
2. Започва от 17.06.2014 и приключва в 23:59 на 24.06.2014.
3. След като изтегля победителите ще се свържа с тях, за да уточним адресите за доставка.
4. Ако до 48 часа не получа отговор ще изтегля друго име.


Късмет :)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

73 коментара

  1. Хаха аз съм първа! Успех на всички :)

    ОтговорИзтриване
  2. Записах се и аз - успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Доста нашумяха тези гланцоте, така че се включвам. Успех на всички :))

    ОтговорИзтриване
  4. Определено хубави цветове и много подходящи за лятото! Записвам се с удоволствие :) Успех на всички участващи!

    ОтговорИзтриване
  5. Напоследък все повече хора говорят за тези гланцове и всички са много доволни от тях,включвам се в Giveaway-а и успях на всички :P

    ОтговорИзтриване
  6. Цветовете много ми харесват! Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Определено трябва да се пробват,много нежни и красиви цветове.Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей! Много хубави изглеждат тези гланцове за устни на Орифлейм! Не съм ги пробвала все още и ще се радвам, ако имам възможността да ги спечеля, благодарение на твоят Giveaway! Стискам си палци! And good luck, girls! :)

    ОтговорИзтриване
  9. От серията пробвах спиралата и я харесах, мисля че и тези свежи гланцове, няма да разочароват, затова едно включване и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  10. Гланцовете изглеждат страхотно, ще е страхотно ако ги спечеля :)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни гланцове. Успех на всички:)

    ОтговорИзтриване
  12. От серията пробвах фдт-а и коректора, сигурно и гланцовете са хубави.

    ОтговорИзтриване
  13. Всички много хвалят тази серия. И аз ще се включа с удоволствие. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотен блог и страхотни гланцове!

    ОтговорИзтриване
  15. Записах се. Гланцовете са супер, много ще се радвам да ги пробвам. Пожелавам ти успех в блогването и много верни читатели :)

    ОтговорИзтриване
  16. Успех на блога, а серията The One е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  17. Аз също се записах! Цялата серия The One е страхотна, а гланцовете изглеждат много нежни! Късмет на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Много нежни цветове. Желая успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  19. Много хубави гланцове. Включвам се и аз, късмет на всички.

    ОтговорИзтриване
  20. Luminous Violet изглежда чудесно! Успех на всички :)

    ОтговорИзтриване
  21. Изглеждат много добре - като цялата серия! :)

    ОтговорИзтриване
  22. Страхотни цветове! Успех на всички

    ОтговорИзтриване
  23. Абсолютни фаворити за лятото!

    ОтговорИзтриване
  24. Тъкмо се чудех дали да си поръчам гланц и фондьотен на серията. ^^
    Dessy Lazarova

    ОтговорИзтриване
  25. Не съм ползвала много неща на марката. Сега мога да имам тази възможност. Нямам търпение:)

    ОтговорИзтриване
  26. Твоят блог е един от най-любимите ми и съм ти го казвала :)))

    ОтговорИзтриване
  27. Страхотни гланцове. Успех на всички:)

    ОтговорИзтриване
  28. Страхотни цветове и супер гив :))

    ОтговорИзтриване
  29. страхотни гланцове един от най-любимите цветове...обожавам ги!успех на всички :))

    ОтговорИзтриване
  30. фенка съм на Орифлейм! С удоволствие се включих в играта и успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  31. фенка съм на Орифлейм! С удоволствие се включих в играта и успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  32. Консултанти могат ли да участват?

    ОтговорИзтриване
  33. Много симпатични гланцове :-)

    ОтговорИзтриване
  34. хубави цветове, подходящи за лятото

    ОтговорИзтриване
  35. Страхотни цветове. Влюбих се в Luminous Violet. Успех на всички :)

    ОтговорИзтриване
  36. Хайде да видим дали the one is the one :)

    ОтговорИзтриване
  37. Много сладурски глосчета! Успех на всички в гива :)

    ОтговорИзтриване
  38. Би ми харесало да ги видя в чантичката си :)

    ОтговорИзтриване
  39. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  40. Много красиви цветове :))

    ОтговорИзтриване
  41. Здрасти! Реших само да ти кажа, че имаш много много интересен блог и го чета с удоволствие всеки път! :)

    ОтговорИзтриване
  42. Страхотен блог, много информативен!

    ОтговорИзтриване
  43. Страхотна серия и гланцовете ще са супер, както и цялата марка!

    ОтговорИзтриване
  44. po4ti vsi4ko imam ot novata seriq na THE ONE i moga da kaja 4e sa strahotni produkti!!!

    ОтговорИзтриване
  45. Прекрасен блог имаш! От постовете, които разгледах, много ми допадаш като човек и ревютата ти са страхотни! Продължавай все така.

    ОтговорИзтриване
  46. The One е страхотна серия, продуктите са много качествени. Имам спирала и ФДТ и съм много доволна :) Ще се радвам да спечеля и гланцовете :)

    ОтговорИзтриване
  47. Много хубава серия

    ОтговорИзтриване
  48. виолета панайотова23 юни 2014 г. в 6:35

    невероятни са за летните месеци-правят устните меки и секси

    ОтговорИзтриване
  49. Аз съм от много години консултант в Орифлейм,постоянно обновяват козметиката,което е добре.Новата серия The On аз лично не съм я ползвала,но предлагам на клиенти и те са много доволни от продуктите.Аз не съм привърженичка на течни червила,но бих пробвала новите лакове които имат прекрасни нюанси за лятото,които са направени по нова технология (гел) която няма нужда да ходя по козметични салони,а мога да си направя и в вкъщи един прекрасен маникюр.Но ако имам и възможността да спечеля един от гланцовете ще разбера каква е разликата от другите течни червила.Блогът ви е прекрасен,с полезна информация за продуктите :)

    ОтговорИзтриване
  50. Благодаря Ви за възможността да спечелим едни от най-коментираните гланцове! Идеални цветове за лятото!

    ОтговорИзтриване
  51. Страхотни цветове,а сега съм си поръчала и лаковете от тази серия. :)) Успех!

    ОтговорИзтриване
  52. Страхотни цветове, дано и качеството им е толкова добро. :)

    ОтговорИзтриване
  53. Ще ми е интересно да пробвам нещо от тази серия, само чета до сега за нея, но не съм си взела нищо, сигурно щото се надявам да спечеля :)

    ОтговорИзтриване
  54. Петранка Атанасова24 юни 2014 г. в 23:01

    Включих се, благодаря за предоставената възможност.

    ОтговорИзтриване
  55. Много добре изглеждат гланцовете :))

    ОтговорИзтриване