Ревю: The Balm Nude 'Tude палитра

by - януари 17, 2015


Здравейте! Винаги съм била (и май винаги ще си остана) привърженик на неутралните сенки. Без значение дали са матови или перлени, важното е да са в неутралната гама. Днес ще ви запозная с една моя любима палитра с неутрални цветове.





The Balm Nude 'Tude

Количество: 11,08гр
Цена: 25-26 паунда , 55-70лв
Може да я поръчате от feelunique, enzo или makeupbuthow. В тези три сайта знам, че се предлага палитрата със сигурност. Предполагам че може да се намери и в други. Един съвет: ако решите да я поръчвате, отделете време и сравнете цените на палитрата (проверете и цената на доставката) и изберете най-евтиният вариант.

Аз се сдобих с нея по време на екскурзия в Истанбул. Намерих я в магазин Gratis, който е подобен на нашите Lilly и DM. Марката The Balm си имаше собствена стена на която се предлагаха много от продуктите им. Извадих страшен късмет защото тогава в магазина имаше страхотно намаление на почти всичко и сдобих с палитрата с 50% намаление.
Палитрата е в твърда картонена опаковка. Затваря се с магнит. Вътре е поместено доста голямо като размер огледало, което би било удобно при пътуване за гримиране, но аз не го използвам когато съм вкъщи. Палитрата е много лекичка и доста тънка. Изпускала съм я 1-2 пъти, но не е имало никакви поражения. В Nude 'Tude са включени 12 цвята. Те се различават като финиши - има матови, сатенени и перлени и само 1 брокатен цвят. В нея преобладават перлените сенки.


В палитрата е включена и малка двустранна четка. Намирам косъмчетата и за доста жилави и не й намирам голямо приложение. Използвала съм по често скосената четка за нанасяне на тъмни сенки като очна линия. На мен лично четката не ми харесва и не я използвам.


Sassy е перлен бял цвят. Предполагам идеята му в палитрата е да се нанася под веждата за изсветляване на зоната, но аз не харесвам подобни цветове върху моята кожа. Намирам му друго приложение - нанасям го в центъра на окото върху по-тънки сенки.
Snobby е перлен златист цвят. Използвам го главно за вечерен грим. Не залагам на златни сенки в ежедневието си.
Stubborn е нежно розов цвят със сатенен завършек. Нанасям го върху целия клепач. Понякога когато нямам време го нося самостоятелно, но най-често нанасям по-тъмни цветове в сгъвката и в края на окото.
Stand-offish е по-светла и перлена версия на горния цвят. В палитрата изглежда доста розов, но нанесен върху окото не е. Не знам дали се вижда на снимката, но това е един от най-ползваните цветове от мен от палитрата.
Selfish е сив-кафяв цвят със сатенен завършек. Това е също един от любимите ми цветове от палитрата. 
Sultry е светло кафяв матов цвят. Използвам го в най-вече в сгъвката на очите и отново е един от любимците ми в палитрата.



Sophisticated е тъмно кафяв перлен цвят. В него има и съвсем мънички златни частици. Не бих го нарекла брокатен цвят, защото самите частици не са толкова концентрирани в цвета и не се забелязват при нанасяне върху окото.
Seductive е бронзов перлен цвят и е друг любимец от палитрата.
Sexy е матов лилав цвят. 
Silly е единственият брокатен цвят в палитрата. Основният цвят е тъмно кафяв, но не е много наситен. Брокатените частици са златисти.
Serious е матово черен цвят.
Sleek е матов тъмно кафяв цвят.

Всички перлени и сатенени сенки от палитрата са меки, кремообразни и добре пигментирани. С тях се работи лесно, преливат се бързо. Единственият матов цвят, който ми допада като текстура и пигментация е светло кафявият Sultry. Той е мек и наситен. Останалите три матови цвят лилавият Sexy, череният Serious и тъмно кафявият Sleek са тебеширени, не достатъчно пигментирани (особено черният цвят) и с тях се работи по-трудно. При черната и кафявата сянка в процеса на преливане на цветовете се губи много голяма част от наситеността на цветовете и е необходимо да се нанесат няколко пъти, за да се постигне желаният ефект. 


От ляво на дясно: Sassy, Snobby, Stubborn, Stand-offish

От ляво на дясно: Selfish, Sultry, Sophisticated, Seductive


От ляво на дясно: Sexy, Silly, Serious, Sleek


Моите клепачи са много мазни и до сега не съм открила сенки или база с които гримът върху очите ми да издържа цял ден. При мен тези сенки издържат някъде около 6-7 часа, след това започват да се събират.


Харесвам палитрата защото ми дава възможност за много комбинации - ежедневни и вечерни. Единствените ми забележки към палитрата са пигментацията на тъмно кафявия и на черния цвят. По-трудно се работи с тях, но не е невъзможно да се постигне хубав резултат. Така или иначе рядко ползвам подобни цветове, дори и когато си правя вечерен грим.
Не бих нарекла The Balm Nude 'Tude "невероятна" или "задължителна". В момента почти всички марки изкарват на пазара подобни продукти. Аз я харесвам много и използвам редовно и ако харесвате цветовете включени в нея ви я препоръчвам :)





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

16 коментара

  1. Страхотна палитра ! Определено знам за какво говориш с неутралните цветове.. В последния един месец си взех 2 неутрални палитра..и сега се чудя коя първо да използвам хаха.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се сдобих с тази палитра преди седмица, също с добро намаление- само за 13 паунда. За тези пари е ок, но пълната й цена е неоправдана и не бих я платила. Нещо не може да ме въодушеви въобще, но ще продължа да я пробвам и може би ще ми хареса повече :) Хубаво ревю си й написала. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Взела си я на страхотна цена :) В началото и аз не я харесвах особено много, отнеми доста време да я харесам.

      Изтриване
  3. Разкошни цветове!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно ревю и много хубави снимки! Аз лично бих си я взела тази палитра, но имам по- искани от нея, с които мисля да се сдобия първо :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си взех шоколадовата палитра на Too Faced и за момента съм удовлетворена, но може и да не е за дълго :)

      Изтриване
  5. Много добро ревю и страхотна палитра!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна палитра, цветовете ми изглеждат много добре, особено Sexy наистина много ми харесва. Непременно ще следя за намаление. А ревюто е чудесно :*

    ОтговорИзтриване
  7. Много хубаво ревю! Цветовете изглеждат много приятни, а и дизайнът е готин. Чак се изкушавам, но съм се зарекла да не купувам повече палитри в скоро време :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, познато. Не мисля да купувам нови палитри скоро, но добавям по някоя друга в уишлиста :)

      Изтриване
  8. Много хубаво ревю :) Доста полезно беше и ми харесва колко си критична и откровена :)

    ОтговорИзтриване
  9. Все по-често я заглеждам и... май ще прежаля цената и ще я поръчам :D
    Колебая се дали ми е нужна при положение, че имам Naked (първата палитра, която от Urban Decay пуснаха) и Loprac Pro (отново първия вариант, който марката предложи). Но пък тази палитра ми изглежда толкова примамливо, че май няма да устоя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен Lorac ми звучи повече от примамливо. Много искам да имам тяхна палитра :))

      Изтриване