Любими продукти Ноември 2014

by - декември 02, 2014


Здравейте! Още един месец свърши неусетно и любимият ми декември започна. С края на всеки месец идва и поста с любимити продукти. През месеца открих няколко нови страхотни продукти, но и не забравих някои любимци от предишни месеци.



Atrix Нежен защитен крем с алое вера и провитамин B5
Кремът има много приятен аромат и лека консистенция, която попива веднага в кожата и оставя мека и подхранена. 
Essie Take it outside
През по-голямата част от месеца бях с този лак. Повече за него може да прочетете тук, а може и да хвърлите един поглед на любимите ми есенни лакове тук.
Essie Wicked
Спомням си, че когато излязох от магазина с този лак, си мислех колко е кафяв всъщност. Но именно това толкова ми харесва в този лак. Не е стандартното тъмно червено.


Maybelline SuperStay Better Skin & Bourjois Healthy Mix Serum
Този месец използвах комбинацията от тези два фон дьо тена. Не че самостоятелно те не са страхотни, но заедно са още по-добри. Комбинирам по-слабата покривност на Healthy Mix със средното покритие на Better Skin. Better Skin е с по-добра трайност, а пък Healthy Mix придава едно озаряване на кожата. Когато ги комбинирам заедно получавам всички добри страни и на двата фон дьо тена.
Bourjois Healthy Balance пудра
Напоследък все повече и повече чужди и наши блогърки започнаха да говорят за тази пудра. Харесва ми че има огледалце. Пудрата не е прозрачна и определено дава още малко покритие, но стои естествено върху кожата. 
Max Factor Facefinity основа
В шишенцето ми е останало около 1/3 от базата. Използвам я всеки път когато се гримирам. Няма матиращ ефект и не прикрива порите, но улеснява нанасянето на фон дьо тена. Освен това когато съм с нея към края на деня забелязвам, че гримът от носа и брадичката не е изчезнал. Подробно ревю може да прочетете тук.
Китайска четка
Преди време си поръчах този сет четки от ebay. Първоначално исках да ги използвам за нанасяне на сенки, но се оказа доста големи за тази цел. В момента от използвам единствено тази за нанасяне на коректор около очите. Харесва ми защото е достатъчно малка за тази зона, не абсорбира много продукт и разнася коректора бързо и равномерно.


Maybelline Color Tattoo 35 On and On Bronze
Най-накрая и аз се сдобих с прочутите On and On Bronze на Maybelline. Сега се питам само защо не съм го направила по-рано. Обикновено ги нося самостоятелно с малко по-тъмно кафява сянка в сгъвката на окото. Нанасят се бързо и са трайни. 
L'oreal L'ombre Pure 106 Breaking nude
Страхотен матов тоуп цвят. В кутийката при вземане на продукт има известно разпрашване, но при нанасяне не забелязвам да има. Цветът е добре пигментиран и бързо се постига наситен цвят.
Essence Eyeliner Pen
Отдавна не бях използвала добрата стара очна линия. От доста време използвах гел или молив, за да подчертая очите си. Напоследък обаче доста се говори за очната линия на Essence и има защо. Много лесно се работи с нея, наситено черна е и линията издържа цял ден.
Essence Lash Princess Volume спирала
Спиралата и очната линия, която ви показах горе са част от комплект на страхотната цена от 7,20лв. Освен интересната опаковка, спиралата има и интересна четка. Не придава драматичен обем или дължина на миглите, а ги подчертава по един естествен начин.

Продуктите за устни са същите от поста с любимците ми от миналия месец (линк тук). Мислех да не ви ги показвам пак, но толкова много си ги обичам, че не се сдържах.
Revlon Colorstay Moisture Stain 005 Parisian Passion
Един от любимите ми продукти напоследък. Разкошен тъмен сливов цвят, който е много комфортен за носене заради подхранващата си формула.
Golden Rose Matte Velvet 12
И аз ще ви говоря за матовата серия червила на Golden Rose. Няма как. За цената си от 4лв, това е един страхотен продукт. Ненатрапчиво кафяво розов цвят, който не изсушава устните и с доста добра трайност.
NYX Butter Gloss 01 Strawberry Parfait
Каквото сте чули за тези глосове на NYX е напълно вярно. Има страхотен аромат, не изсушава устните, придава достатъчно цвят (не е почти прозрачен или силно пигментиран като течно червило).
Maybelline Color Drama 510 Red  Essential
Ако искам да нося червено червило винаги разчитам на Maybelline Color Drama. Харесва ми защото заради формата си тип "молив" е лесно за нанасяне и не се налага да очертавам устните си с друг продукт предварително. А червеният цвят е наситен с полуматов завършек.


Това бяха любимите ми продукти за ноември. Кои са вашите?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Чудесни любимци :)) Имаме няколко еднакви продукта хаха :D

    ОтговорИзтриване
  2. на мен Maybelline SuperStay Better Skin ми стои супер неестествено и брашняно . Много ме разочарова , освен това се събира в гънките :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята кожа е по-склонна към омазняване и не забелязвам да се събира. Ако твоята е по-суха, нанасяй хидратиращ крем преди фон дьо тена :)

      Изтриване
  3. Страхотни неща, много ми харесва вкусът ти за козметика :)

    ОтговорИзтриване
  4. Очната на Essence определено е добро попадение, имайки в предвид цената. Със сигурност се работи лесно с нея, но при мен не издържа цял ден и самото връхче на писалката се скапва бързо. ;/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За да не се скапва връхчето на подобни продукти винаги ги държа с писеца надолу в чашка :)

      Изтриване