Pinks Luxury Edition

by - декември 10, 2014


Здравейте! Това е първото луксозно издание на кутиите Pinks. Много колежки блогърки вече показаха съдържанието на кутиите, които са получили, но аз издържах на изкушението и не погледнах какво има вътре. Буквално, преди час получих своята кутия и веднага я отворих, за да видя какво е съдържанието. Цената и е 30лв.



  • Dior Diorshow Iconic Overcurl спирала (мини размер - 4мл)
  • EOS балсам за устни (оригинален размер: 7гр -13лв)
  • Lierac Magnificence гел крем (мини размер - 15мл)
  • Lierac Sensorielle Huile Seche Tonifiante сухо масло (тестер - 7мл)
  • Premier Dead Sea Skin Minerals грижа за очите (тестер - 1,5мл)
  • Premier Dead Sea Supreme Еластин и Бета каротен лифтинг маска (тестер - 1,5мл)
  • Guam Маска за талия и корем (мини размер - 90мл)


Доста добър подбор от продукти (има както декоративна, така и бяла козметика, продукти за тяло също), но не смятам, че кутията оправдава цената си от 30лв. Лично аз не намирам марката EOS за луксозна. В държавите, в които се предлагат техни продукти, те могат да се намерят в дрогериите и супермаркетите. За нас тези балсами във формата на яйца са по-интересни, защото е по-трудно да се сдобиеш с тях.
На вас харесва ли ви съдържанието? Поръчахте ли я?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

10 коментара

  1. И аз не мисля, че оправдава цената си. Интересно ми е да видя спиралата в действие. EOS също с удоволствие бих пробвала, но не ми се връзва с идеята на кутията. Не съжалявам, че пропуснах да я поръчам.
    Благодаря ти за снимките и информацията. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За нищо:) Спиралата на мен ми е най-интересният продукт от кутията :)

      Изтриване
  2. Май съм се разглезила с чуждестранните кутии, но тази ми е доста постна за 30 лв. Като изключим сашенцата само три продукта са в реален размер за пътуване.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз, както и ище много други поръчали я са на това мнение :)

      Изтриване
  3. Хубава кутия,но определено трябваше да е на нормална цена.

    ОтговорИзтриване
  4. Кутията е ок, но цената и определено е прекалена, според мен можеше да я пуснат на нормална цена като коледно издание. Поредна "българска работа", за съжаление! Иначе се надявам поне да си доволна от продуктите :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че ще опитам спиралат на Dior. Само на хубави отзиви съм попадала за нея :) Пускат ли обаче друго луксозно издание няма да го поръчвам.

      Изтриване
  5. Абсолютно всички реагират на това, че цената е висока и аз съм напълно съгласна с това. Единствената причина поради, която бих си я взела е заради спиралата и балсамчето за устни. И всъщност как е спиралата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Още не съм я пробвала, но не чух много добри отзиви от други вече пробвали я. Дано пък на мен да ми хареса :)

      Изтриване