Коледно червено

by - декември 23, 2014


Здравейте! До Коледа остават едва 1 ден и няколко часа! Когато чуя "Коледа" в главата ми изскачат две бюти неща - брокатени лакове и червени червила. Днес няма да ви говоря за лакове, а ще ви покажа любимите си 3 червени червила.



Golden Rose Matte Velvet 18
Така, няма как да пиша за продукти за устни и да не включа поне едно червило от матовата серия на Golden Rose. Цената им е достъпна (4лв) и предлагат добър избор от цветове, с матов завършек са и не изсушават устните. Цветът за който ще си говорим днес, номер 18 съм заглеждала много пъти на щандовете им, но им изглеждаше някак обикновено swatch-нато върху ръката. Но нанесено върху устните придава един ярък класически червен цвят с лек розов нюанс и матов завършек. Трайността му не е впечатляваща. При мен издържа около 2-3 часа, след това има нужда от повторно нанасяне. Не изсушава устните ми. Ако ви трябва бюджетно червено червило, това е вашето.
Като единствен недостатък, който е по скоро лично предпочитание бих отбелязала формата на червилото в гилзата. На мен не ми е удобна за нанасяне и за да съм сигурна, че няма да изляза от контура на устните след нанасяне на червилото с малка четка очертавам контура.

Bourjois Rouge Edition Velvet 01 Personne ne rouge
Ако следите блога ми, знаете, че харесвам тази серия течни червила на Bourjois. Започвам първо с нанасянето, което беше недостатък за мен в червилата на Golden Rose. Червилото се нанася чрез апликатор, който позволява едно по-прецизно нанасяне. Цветът 01 Personne ne rouge е най-класическото червено за мен - не е прекалено светло или прекалено тъмно. Нанесено първоначално е с бляскав завършек, но след няколко минути изсъхва и става матово. Преди да го нанеса винаги попивам устните си със салфетка, за да премахна евентуално някакви остатъци от балсам за устни. Ако се нанесе дебел слой или има някакъв друг продукт отдолу, времето за изсъхване се увеличава. Лично аз предпочитам да нанасям два тънки слоя, за да получа наситен цвят. Върху устните се усеща леко. Това което много харесвам Rouge Edition Velvet е, че усещам устните си и изглеждат гладки, меки и кадифени. Има доста добра трайност и дори и да изчезне на места не е необходимо да се премахва целият останал продукт, за да се нанесе отново (както при други течни червила). Не изсушава устните. Маха се малко по-трудно, но не е нещо което тампонче с мицеларна вода да не се справи.

Rimmel Lasting Finish Matte 107
Кой не е чувал за 107 номер на Rimmel? Има ли такъв човек въобще? За тези от вас които не искат да заложат на класическо червено, а нещо по-различно. 107 е тъмно винено червено с матов завършек. Формулата му е кремообразна и лесна за нанасяне и въпреки матовият завършек не изсушава устните. Трайността му е добра, но след ядене и пиене се нуждае от повторно нанасяне.


От ляво на дясно: Golden Rose 18, Bourjois 01 и Rimmel 107

Това беше от мен за днес! Ако имате любимо червено червило ще се радвам да ми споделите кое е то долу в коментарите!
Пожелавам ви приятно изкарване на празниците :)






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Ако трябва да съм честна на Golden Rose най-ми харесва, а и на теб най-отива. ;) Жалко, че не мога да нося и аз червени червила. :D Весели празници! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Римелското ти стои страхотно :)) <3 <3

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен на ГР най -ми допада .... :)

    ОтговорИзтриване
  4. На мен и трите ми харесват, тъкмо си купих 18 на ГР и още не съм го пробвала, а за 107 страшно много се чудя и не знам дали да го взимам, май по ме изкушават разни на Катрис и Есенс... Хммм

    ОтговорИзтриване