Barun Silk Epil 7 SkinSpa Wet & Dry Beauty Edition #breakfree

by - декември 13, 2014


Здравейте! Днес ще обърна внимание на няколко джаджи, които за разкрасяване. Комплектът Braun Silk Epil 7 SkinSpa Wet & Dry включва - епилатор, почистваща четка за тяло и почистваща четка за лице.





Епилатор Braun Silk-Epil 7
Епилаторът се зарежда и след това работи безжично. Освен това може и да се мокри. Чувала съм, че епилацията по душа не била толкова болезнена, но не съм опитвала. Едно зареждане стига за доста дълго време. Когато го получих го заредих веднага и оттогава съм го ползвала малко повече от 10 пъти и батерията все още не се е изтощила.
Производителите обещават епилатора да отстранява косъмчетата с размерите на песачинка. Снабден е с 40 пинсети. Имам един доста стар епилатор на Braun (чак ме е срам да кажа отколко време го имам) и само с него мога да направя сравнение. Да, Braun Silk-Epil 7 маха косъмчетата много по-бързо и по-лесно и намалява времето необходимо ми за обезкосмяване.
Има си и лампичка, която първоначално смятах за излишна, но се оказа доста полезна. С нея веднага виждам ако съм изпуснала някое косъмче или не съм премахнала тези които приличат повече на мъх (светли и тънки) и се забелязват по-трудно.
Нещото което харесвам много в този епилатор и което липсва при старият е въртящата глава. Според мен именно тя е виновницата за по-бързото обезкосмяване. Със стария епилатор се налагаше да заемам странни пози, за да виждам и да мога да достигам някои места. С този епилатор нямам такива проблеми - главичката си се върти и с нея достигам навсякъде без да се налага и аз да се въртя с нея. А премахването на косъмчетата около коляното вече е много по-лесно.






Ексфолираща четка за тяло
С едно натискане на бутона епилаторът се превръща в четка за ексфолиране на тялото. Тя ми е най-малко любима, защото не се върти, а само вибрира. Производителите обещават 4 пъти по-добро ексфолиране на кожата благодарение на 3000 микро вибрации в минута. Използвала съм я няколко пъти, но не съм във възторг от разликата преди и след употреба. Винаги използвам душ гел или някакъв ексфолиант за тяло заедно с нея. Харесва ми това, че четката идва с капаче.








Почистваща четка за лице
Освен епилаторът, който става и ексфолираща четка за тяло, в комплекта е включена и почистваща четка за лице. Тя е и най-любимата ми част от този сет. Аз, а предполагам и вие сте чели много ревюта за подобни продукти на различни марки и във всички тях впечатлението е едно и също - че има огромна разлика при почистването с ръце и с четка и наистина е така. Никога до сега не съм усещала кожата си толкова гладка. Имам доста несъвършенства по нея и думата "гладка" никога не я е описвала.
Четката работи със стандартни батерии. Има и две скорости на работа. Когато я получих първите няколко пъти я използвах на по-бавната скорост, но оттогава до сега я използвам на по-бързата. Никога след употребата и не усетих кожата си суха, опъната или раздразнена. Използвам я с по-пенливи измиващи продукти всяка вечер като една от стъпките за премахване на грима ми (линк към поста за това как махам гримът ми вечер).
Препоръчително е самата четка да се сменя на всеки 3 месеца. Единственото, което ми липсва в тази четка е капаче, което да я предпазва при пътуване.



А ето и всичко включено в комплекта:



  • Епилатор Braun Silk-Epil 7
  • Зареждащ кабел (няма го на снимката)
  • Ексфолираща четка за тяло
  • Почистваща четка за лице
  • 2 стандартни батерии ( в четката за лице)
  • Четчица
  • Калъф за съхранение

Успявам да намеря конкретно този комплект единствено в emag и там цената му е 319лв (в момента е намален на 239лв). 

А ако случайно не знаехте разкошната, прекрасна и невероятна Джесика Алба (ако сами не сте се досетили съм и страшен фен) е лице на няколко продукта на Braun, включително и този. 

Снимка: Интернет






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.






* Продукта ми беше предоставен за проба от PR,
 но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Иха, готини джаджи, четката мисля да си я самоподаря за рождения ден :)

    ОтговорИзтриване