Finish 6 product by New Year/Изхаби 6 продукта до Нова година

by - декември 05, 2014


Здравейте! На Facebook страницата на Бездънната чантичка попаднах на идеята да се опитам да довърша 6 продукта до края на годината. Винаги когато имам възможност се опитвам да понамаля колекцията си и нямаше как и аз да не се пробвам в това предизвикателство. А ето и кои продукти избрах:


Bioderma Sensibio Tolerance Plus
Един крем, който не е за моят тип кожа. Предназначен е за чувствителна склонна към алергии кожа. Използвам го като нощен крем. Не е лош продукт, но не забелязвам да прави нещо кой знае какво за кожата ми, защото не е предназначен за моят тип кожа.
Mixa Мицеларна вода
От няколко месеца насам забравих какво е това "мицеларна вода". За почистване на грима си вече използвам различни масла. Водата на Mixa се залежава от доста време в банята ми и е време да я изхабя или да се разделя с нея.
Max Factor Facefinity основа
Ако следите блога ми може би вече знаете, че харесвам базата на Max Factor Facefinity (ревю за нея може да видите тук). Използвам я всеки ден и в шишенцето е останало съвсем малко. Ще се опитам да я изхабя и надявам се от догодина да опитам друга база за грим.
Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен
Един от любимите ми фон дьо тени ever. Лек е и стои естествено. Въпреки обещаванията на производителите за 16 часа трайност върху моята мазна Т-зона, бих казала че не е особено траен. Когато съм с него имам нужда по често да използвам матиращи листчета и пудра, но въпреки това си го обичам. Със сигурност пак бих си го купила, но сега искам да приключа с това шишенце.
Essence All About Matt!
Доста положителни ревюта изчетох за тази пудра и реших да я купя. Пудрата е прахообразна, но от скоро се предлага и в пресован вариант. Бяла е на цвят и стига да не се прекали с нанесеното количеството не стои като бял призрачен филм. Производителите обещават пудрата да матира и фиксира. Аз не съм съгласна и с двете. В момента я използвам единствено върху коректора под очите. Ревю за нея може да прочетете тук.


*Бонус! Още за изхабяване*
Спирали
Ще си позволя една малка измама и ще добавя още продукти в списъка за изхабяване. Това са всичките ми отворени и ползвани спирали. Всички надявам се знаем, че спиралите си имат живот и то доста кратък. Аз имам навик да използвам една за няколко седмици и след това да започвам друга и така отворените спирали се трупат. Надявам се до края на тази година да успея да изхабя всичките си отворени спирали.


Това е моят списък с продукти които искам да изхабя до идването на новата 2015 година.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

10 коментара

  1. Добър баланс между бяла и декоративна козметика. Аз също подбрах моите 6, описах ги подробно, само не мога да се наканя да ги снимам ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен тези публикации ми станаха много интересни и чакам да видя и твоите 6 за изхабяване :)

      Изтриване
  2. Много добра идея , трябва и аз да си понабележа няколко продукта , но за сега съм решила да използвам част от всички мостри и сашета , които имам ,защото съм се затрупала и с тях :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И това си е нещо. И аз сега съм започнала да се мъча с моите насъбрани мостри :)

      Изтриване
  3. И аз трябва да си направя подобна класация. Имам поне две неща, които се сещам, че скоро свършват и още едно искам... Ще измисля още три ;) Иначе със спиралите и аз искам много, ама като се сетя колко е дълъг пътя.. Тоест отваряш спиралата, тя е по-воднистта извинете следва и след две седмици се сгъстява и вече знаеш дали наистина работи за теб :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има ли смисъл да ти казвам, че чакам с интерес такава публикация от теб :)

      Изтриване
  4. Успех с изразходването :) Много ми харесват такива инициативи, но аз определено съм много зле с изхабяването на продукти, особено от декоративната козметика.Само със спиралите се справям бързо за мое съжаление.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О да, декоративната козметика е много трудна за изразходване. Успея ли да изхабя червило или гланц се чувствам много доволна от себе си, но това се случва толкова рядко :( :)

      Изтриване
  5. Ще споделиш ли мнение за спиралата на Есенс, че се чудя между нея и другата със същото име, но с извънредно огромна четка с къси косъмчета.
    Само не забравяй да споменеш какви мигли имаш.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не я харесвам тази спирала аз. Розовият вариант не съм го пробвала, но четката и изглежда повече като моя четка. Имам не много дълги и много густи мигли, но са малко спиралите които не са направили много за тях. Е, тази е една от тях, но пък страшно много други момичета я харесват :)

      Изтриване