The Christmas tag

by - декември 11, 2014


Здравейте! Бях тагната от Ида да направя The Christmas tag. Ако искате да се заредете с коледно настроение и да видите моите отговори на въпросите, продължавайте да четете :)

1. Кой е любимият ти коледен филм?
Обожавам първите две части на "Сам вкъщи" и ги гледам всяка година въпреки, че ги знам наизуст. Къде и без "Приятели"? Мога да ги гледам без да спирам през цялата година.



2. Кога отваряш подаръците си - в коледната нощ или на коледната сутрин?
Не съм от търпеливите и ги отварям веднага щом стане 12:00. А като бях по-малка обикновено преравях всички вкъщи, за да си открия подаръците (винаги неуспешно, добре са ги крили).



3. Имаш ли любим коледен спомен?
Да, но е много смътен защото бях много малка. Със сестра ми чакахме да дойде Дядо Коледа и докато бяхме цялото семейство в хола, родителите ни пратиха на другата тераса, защото били чули нещо и това сигурно бил Дядо Коледа с подаръците. Разбира се, веднага отидохме да проверим. Когато се върнахме подаръците вече ни чакаха под елхата.



4. Любима празнична храна?
Обожавам сърмички и баклава, но хапвам от всичко. Около празниците винаги има много храна и още от сега ми става тежко.



5. Любим коледен подарък?
Обичам си всичките подаръци.



6. Любим коледен аромат?
Мандарини, портокали, канела и ябълки (мммм!).



7. Имаш ли някакви традиции за коледната нощ.
Не, не бих казала, че правим нещо по-различно от другите семейства.



8. Как декорираш елхата си?
Всяка година започваме с украсяването на елхата все по-рано и по-рано. Не си падам по разноцветните топки и за това избирам само топки в червено и златисто или бяло и сребристо. От няколко години гирлянди не слагаме, а вместо тях лампички. Задължително имаме звезда на върха.



9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?
Със сигурност съм искала някоя щуротия като малка която не съм получил, но майка ми винаги се е стараела и е избирала страхотни подаръци за мен и сестра ми.



10. Най-добрата част от Коледа за теб?
Събирането със семейството на Бъдни вечер, размяната на подаръци в полунощ на Коледа и ходенето на гости на роднини и приятели :)

Тагвам Меги, Мариета, Ели и всеки друг който иска да направи тага:)


А понеже остава още няколко дни до Коледа и е рано да ви пожелавам "Весели празници", ето и малко коледни снимки:

















Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.







* Всички снимки са от Интернет.

You May Also Like

3 коментара

  1. Радвам се, че направи тага! И ние украсяваме елхата само в червено и златно, не обичам шарении по нея :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се присъединявам към групичката с червено-златната украса :) !Готин таг!

    ОтговорИзтриване