Любими продукти Октомври 2014

by - ноември 03, 2014



Здравейте! Колко бързо минава времето... Съвсем скоро ще дойде Коледа, а след нея ще започне и съвсем нова година. Но стига празни приказки. И октомври свърши и днес ще ви покажа любимите си продукти за изминалия месец. 


Alverde Олио за коса с бадем и арган
Както може би вече знаете Alverde е марка на дрогериите DM с по-натурален състав. В него влизат много и различни видове масла и липсват силикони. С маслото за коса трябва да се работи внимателно, защото ако се нанесе по-голямо количество от необходимото, косата става на клечки.
Braun Cleansing brush for face
Електрическата четка за почистване на лице на Braun още от първото ползване стана мой фаворит. Използвам я само вечер, за да почистя лицето си от натрупаните мръсотии и грим през деня. Никога до сега не бях усещала кожата си толкова чиста и гладка. Скоро ще може да прочетете по-подробно за нея.


Maybelline Super Stay Better Skin фон дьо тен
Много добър продукт с ужасно дълго име. Фон дьо тенът има много добро покритие, но заедно с това стои естествено върху кожата. Освен това и трайността му е много добра. Обещава да подобри състоянието на кожата по доста показатели за три седмична ежедневна употреба. За сега не забелязвам положителни промени в състоянието на кожата ми в следствие на употребата му. Ревю за него може да прочетете тук.
Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum'
Отделих цяло ревю на спиралата, което може да видите тук.  Харесва ми как изглеждат миглите ми когато използвам тази спирала. Тя придава дължина, разделя ги добре и придава мъничко обем. Единствено не съм напълно задоволена от трайността и, но смятам да поръчам водоустойчивият и вариант за проба (за съжаление у нас не се предлага).
Essie Take It Outside
Много исках този цвят от есенната колекция на Essie и посветих цял един следобед на издирването му. Харесвам формулата на лаковете Essie и не съм виждала много подобни цветове до сега. Повече за лака може да прочетете тук.
The Balm Instain Houndstooth руж
В тази сладурска опаковка се крие ужасно пигментиран розово-лилав цвят със сатенен завършек. Харесвам го заради трайността му - дори и в дългите дни остава върху бузите.
Catrice Eyebrow Filler цветен гел за вежди
Това е втората ми опаковка от този гел за вежди. Тъй като е съвсем наскоро купена, надписите и все още не са се изтрили. Харесвам този гел, защото освен че придава мъничко цвят на веждите ми, ги държи под контрол през деня.


За какви месечните любимци може да става въпрос, ако няма продукти за устни:
Maybelline Colordrama 510 Red Essential
Съвсем ново предложение от Maybelline - червило под формата на молив. Цветът, който имам аз 510 Red Essential е класическо червено. Червилото няма напълно матов завършек, но е много близко до него. Трайността му е доста добра. 
Golden Rose Velvet Matte 12
Това е първият нюанс от серията на Golden Rose, който си купих и си остава мой любимец за вечни времена. Цветът е микс от червено, розово и кафяво. Много харесвам формулата му, защото не изсушава устните ми. Трайността е доста добра, но за цената си от 4лв, това червило е върха!
NYX Butter Gloss BLG01 Strawberry Parfait
Най-накрая и аз да опитам бътер глосовете на марката. Веднага разбрах защо са толкова хвалени. Имат невероятно вкусни имена (ягодово парфе ммм!). Ароматът им също е много сладък. Цветът, който имам аз е розово-лилав и може да се нанесе съвсем малко за лек блясък или да се нанесат няколко слоя за по-плътен цвят. Глоса не лепне, има много кремообразна формула и не изсушава устните. Съставът му не е впечатляващ, но пък марката е cruelty free.
Revlon Colorstay Moisture Stain 005 Parisian Passion
Разкошен тъмно лилав цвят от Revlon под формата на стейн. Формулата му е малко по-лепкава, но пък има доста добра трайност.

Това бяха всички мои любими продукти за изминалия месец октомври. Кои са вашите?






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. На този FDT доста време му се чудих... Имам ColorDrama- та и много бързо го заобичах :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва гланца на NYX, може и да направя едно посещение на щанда им, като се прибера в България :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотни цветове имат, а гланца наистина е страхотен. Аз със сигурност ще се сдобия с още :)

      Изтриване
  3. И аз се влюбих в глоса :)) цветът е страхотен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Моливите на Мейбълин нещо все ги гледам в магазина и все не могат да ме грабнат и да си харесам цвят, макар и многото положителни ревюта. Red Essential ми хареса най-много, но имам толкова червени, че го намерих за излишно.
    Маслото за коса на Алверде ме заинтригува ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако не си харесаш цвят не се чувствай длъжна да си взимаш нещо ;) 100 на 100 скоро пак някоя марка ще пусне нови червила :)

      Изтриване
  5. Страхотни придобивки, ще чакам ревю за четката на Браун :)

    ОтговорИзтриване