Essie Take It Outside

by - октомври 22, 2014


Здравейте! Съвсем наскоро с Меги прекарахме един неделен следобед в издирване на есенната колекция на Essie от която е част този цвят. Останалите цветове от нея може да видите тук. Ние успяхме да открием колекцията в аптека "Фармастор" на Витошка.

Количество: 13,5мл
Цена: 15лв


Ако следите блога отдавна знаете, че много харесвам формулата на лаковете на Essie и този не прави изключение. Take It Outside е смесица от бежаво и сиво - перфектен за есента и зимата. Цветът е наситен и спокойно може да се нанесе само един слой, но аз винаги нанасям втори за по-сигурно. Върху моите нокти лаковете на Essie са най-трайни.




Друг лак от колекцията, който бих искала да имам в ръцете си е The Perfect Cover Up.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Страхотен е! И аз много го искам, но тук при нас го няма, така че се надявам да ми го донесе Дядо Коледа..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веднага ще пиша едно писъмце до Дядо Коледа да му кажа колко си била послушна и да вземе да ти изпълни всички коледни желания :)

      Изтриване