My Summer Essentials: Любими продукти за устни Лято 2014

by - юли 17, 2014


Здравейте! В днешната публикация ще ви покажа любимите си продукти за устни през лятото. 

SPF защита

Не знам дали ви се е случвало да ви изгорят устните. На мен да. Ужасно е! За това винаги гледам да имам под ръка балсам за устни с SPF, особено през лятото. Тази година залагам на Maybelline Baby Lips Mint Fresh. Има SPF 20, мирише на ментова дъвка и при нанасяне устните леко изтръпват.


Червила и чъбита

Revlon Colorburst 105 Demure Reservee
Червило/балсам с кремообразна консистенция с ментов аромат. Чъбито не изсушава устните ми, но пък не е особено трайно - при ядене и пиене напълно изчезва. Цвета е телесно розов с блестящи частици.
Bourjois Rouge Edition 03 Peche Cosy
Обожавам червилата на Bourjois от тази серия - наситени цветове, не изсушават устните и имат задоволителна трайност. Цвета е телесен, но в по-оранжевата гама. Харесвам го защото е чудесното ежедневно червило, но не е от стандартните бежави и бежаво-розови  нюд нюанси.
Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition
Когато Color Whisper-ите бяха пуснати на нашият пазар, всички луднаха по този цвят, но аз не го отразих какво трябва. Преди няколко месеца си го взех и сега се чудя защо чаках повече пт една година да се сдобия с него. На устните придава прасковен цвят. Отново като повечето балсамести червила не е особено трайно. Забелязвам, че при мен Color Whisper-те изсушават устните ми към края на деня, но цвета толкова ми харесва, че забравям тази подробност.
Bourjois Color Boost 04 Peach on the Beach, 03 Orange Punch & 01 Red Sunrise
Това са едни от любимите ми продукти за устни евър. Няма да навлизам в излишни подробности за тези чъбита на Bourjois, защото им отделих цяла публикация, която може да видите тук. Консистенция мека като масло, лесни за нанасяне, много красиви цветове, не изсушават устните, придават цвят и блясък и имат SPF 15.
Rimmel Moisture Renew 660 In love With The Ginger
Цвета на това червило не е съвсем оранжево, но не е и червено, някъде по средата. Консистенцията е много кремообразна и оставят устните бляскави и хидратирани. За всеки случай когато съм с него нанасям молив преди червилото, защото е наистина много кремообразно.
Max Factor Colour Elixir 25 Foxy Amber
Преди няколко месеца бях на една невероятна среща с част от екипа на Max Factor България. Показваха ни различните им продукти и този цвят веднага ми хареса и след няколко дни си го купих. Единственото, което не ми харесва е, че не е автоматично, т.е. трябва да се остри. Цвета е фуксия. Като консистенция е много различно от всички червила тип "молив". Доста по-сухо е, придава блясък, но липсва балсаместото усещане. Много по-трайно от другите си моливи братя.





Гланцове и течни червила


Deborah Glossissimo 09
Не съм голям фен на гланцовете. Предполагам това се подразбира от наличието само на един гланц в тази публикация. Цвета е червено-оранжев с множество златни блестящи частички в него. Цвета е със средна наситеност - нито е прозрачен, нито супер наситен. Като повечето гланцове не е особено траен. Не изсушава устните ми.
Rimmel Apocalips 501 Stellar & 102 Nova
Ужасно наситени и много трайни течни червила от Rimmel. Няма да навлизам в подробности, защото имам цяла публикация посветена на тези два цвята. Може да я прочетете тук.




Това бяха любимите ми продукти за устни през лятото. Кои са вашите?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Ще трябва да направя и аз такава публикация, вдъхнових се <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще я чакам с нетърпение :) Винаги си набелязвам нови придобивки от твоите публикации с продукти за устни :)

      Изтриване
  2. Чъбито на Буржоа предния сезон го носих непрестанно (RS). Сега залагам на Maybelline Vivids <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Време и аз да си взема 1-2 цвята от Vivids. Навсякъде чета за тях и то само хубави неща :)

      Изтриване