Ревю: L'oreal Volume Million Lashes Excess

by - юли 24, 2014


Здравейте! Обожавам спиралата на  L'oreal Volume Million Lashes в черната и златна опаковка, за това бях много развълнувана да опитам и Excess варианта на спиралата. 

Количество: 9мл
Цена: около 25лв
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:
AQUA / WATER / EAU • PARAFFIN • POTASSIUM CETYL PHOSPHATE • CERA ALBA / BEESWAX / CIRE DABEILLE • COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX / CIRE DE CARNAUBA • ACACIA SENEGAL / ACACIA SENEGAL GUM • GLYCERIN • CETYL ALCOHOL • HYDROXYETHYLCELLULOSE • PHENOXYETHANOL • PEG/PPG-17/18 DIMETHICONE • STEARETH-20 • PHENYL ETHYL ALCOHOL • SODIUM POLYMETHACRYLATE • PROPYLENE GLYCOL • HYDROGENATED JOJOBA OIL • HYDROGENATED PALM OIL • PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE • SILICA • DISODIUM EDTA • POLYQUATERNIUM-10 • SOLUBLE COLLAGEN • PANTHENOL • SODIUM CHONDROITIN SULFATE • ATELOCOLLAGEN [+/- MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES • CI 77007 / ULTRAMARINES • MICA • CI 75470 / CARMINE • CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE • CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE]

Производителите обещават спирала, която придава обем и едновременно с това оформя миглите. 


Цвета, който имам аз е Noir/Black
Спиралата е с гумена четка с множество власинка, които в края на четката стават все по-малки. Първият един месец формулата на спиралата беше прекалено водниста и не правеше кой знае какво за миглите ми и ако ме бяхте питали тогава щях да ви кажа, че хич не харесвам спиралата. След като формулата и поизсъхна, започна да придава обем на миглите и да запазва извивката направена с миглоизвивачка. Относно черният цвят на спиралата нямам какво да кажа - L'oreal знаят как да правят спиралите си наситено черни.
През далеч не толкова горещите дни (дори и в големите дъждове) спиралата издържаше цял ден без забележки. Но когато градусите на термометъра се повишиха забелязах, че през деня започва да се рони. Вечер я премахва лесно с мицеларна вода на Mixa или двуфазен дегримьор на L'oreal. 


Преди/След
Спиралата ми хареса, макар и след като трябваше да почакам да и поизсъхне леко формулата. Наситено черна е, не се справя добре в горещините. Спиралата не е лоша, но не бих я купила отново след като я изхабя. По скоро бих се спряла на стандартния вариант от серията Million Lashes.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. И аз я загледах, но не ме грабна и се радвам че не съм си я взела. Мерси за ревюто!

    Ще си позволя да задам въпрос, защото при всички случаи имаш повече опит със спиралите от мен :D Можеш ли да ми препоръчаш някоя наистина добра водоустойчива спирала?

    Поздрави
    Ивс :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз трябва да пробвам тази в златната опаковка. Мерак ми е отдавна и все не се наканвам. Мен лично тази в черната не ме впечатли :( Харесва ми тази как стои на твоите мигли :))

    ОтговорИзтриване