Грижа за кожата след ваканция на морето

by - юли 22, 2014

Здравейте! След като се върнах от дълго чаканата ваканция на морето и дни на постоянно седене на слънце и доста честичко разхлаждане в морскта вода, обратно вкъщи виждам пораженията върху кожата и косата ми. В тази публикация ще ви покажа как давам рестарт на кожата и косата си.


Грижа за косата
Слънчевите лъчи и морската вода са много вредни за косата и моята в момента е ужасно суха. Има много маски които може да си купите от магазина, за да подхраните косата си, но аз се спирам на един малко по-натурален вариант, който може да се намери във всяка къща - зехтин. В чаша сипвам 1-2 пръста зехтин, затоплям го за 10-15 секунди в микровълновата и след това нанасям по краищата. Има и различни масла с които може да го заместите (кокосово, бадемово и др). Гледам да стоя с него поне 30 минути и след това измивам с шампоан. При измиването наблягам на краищата върху, които нанесох зехтина, за да съм сигурна, че няма да остане по косата.


Грижа за тялото
За да премахна мъртвите клетки от повърхностният слой кожа използвам захарния ексфолиант на Refan с пъпеш и кайсия. Има невероятен плодов аромат и самите частички не се разтварят при допир с кожата. Нанасям от ексфолианта по цялото тяло, ръцете и стъпалата. След измиване и подсушаване нанасям от какаовия Body Butter на Balea. Много богат и хидратиращ с невероятен аромат на како.


Грижа за лицето
Слънцето повлия и на кожата ми - от комбинирана с много мазна Т-зона, в момента кожата ми е доста по-суха от обикновено. За да я върна към нормалното и състояние първо я ексфолирам много нежно с ексфолианта на Alverde с невен и кайсия. Ексфолианта е с по-течна консистенция, има малко по-силен аромат, частичките не дразнят кожата на лицето. След това нанасям дълбоко подхранващата маска на Montagne Jeunesse с боровинка и  малина. Има много приятен плодов аромат, а в самата маска сякаш има финни блестящи частички. След като премахна маската е време да се погрижа за черните точки. Използвам лентите на Essence за лице и за нос. Заедно с маската е включен и дълбоко хидратиращ серум с плодови екстракти, който нанасям след това и завършвам с обилно количество околоочен крем Дева с витамин C.


Грижа за устните
Може да си купите ексфолианти за устни от магазина, но аз предпочитам домашно приготвеният. Необходими са ви само зехтин и захар (повече може да прочетете тук). След като ги ексфолирам нанасям богат балсам за устни. Спрях се на Lip Butter-а на Korres с жасмин. Много богат и кремообразен, оставя устните ми меки и подхранени. Повече за него може да прочетете тук.


Грижа за кожичките, стъпалата и ръцете
Кожичките ми по принцип са доста сухи и така или иначе често нанасям масло, за да ги подхраня. Използвам маслото от жожоба на Икаров. С клечка за уши нанасям маслото върху кожичките и го оставям да попие.
След като ексфолирах стъпалата и ръцете си с ексфолианта на Рефан е време за подхранване. За стъпалата си се спирам на омекотяващият лосион на Titania. Върху рецете си нанасям обилно количество от любимият ми крем за ръце на Dove Intensive Nourishment Deep Care Complex.

Предната вечер за мен бе "спа вечер" и днес сутринта усещам косата си много мека, няма и спомен от сухите краища. По отношение на кожата на лицето и тялото има още какво да се желае. Има разлика - определено е малко по-мека и не чак толкова суха, но до няколко дни ще си я върна към старото състояние на мека и подхранена.
Вие как се справяте с пораженията след морето?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Много полезна публикация. Само ще ти препоръчам за козметични цели да използваш чист зехтин от стъклена бутилка, защото Помачето се прави от костилки и остатъци, веднага ще усетиш разликата. Може преди да го нанесеш по краищата да го смесиш с жълтък, за да не се налага даги търкаш усилето с шампоана и пак да изсушаваш косъма :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята коса и жълтъка не се разбират :) О, не знаех за зехтина. Преди купувахме вкъщи стъклени бутилки, но спряхме

      Изтриване
  2. Много интересна и полезна публикация. От дълго време си търся хубав крем за ръце и все повече и повече съм решена да опитам този на Dove, надявам се и на мен така да ми хареса.
    Лек и усмихнат ден. :)
    http://whatthepenguins.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен пост :) Melon е пъпеш не манго :Д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хахаха За пореден път се убеждавам, че не трябва да пиша публикации рано сутрин преди да съм си допила кафето. Ей сега ще го оправя :)))

      Изтриване
  4. Чудесни съвети :)) трябва да започна и аз да си ексфолирам устните в домашни условия :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми хареса поста ти :) Аз си правя същите процедури, но с други продукти откакто се върнах от морето и определено имат ефект :)

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесен пост. :)) Аз не съм доволна от лентичките за лице. Супер бях доволна от тези за нос и си очаквах повече от тези за лицето.. но съм малко разочарована.

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесен пост. :)) Аз не съм доволна от лентичките за лице. Супер бях доволна от тези за нос и си очаквах повече от тези за лицето.. но съм малко разочарована.

    ОтговорИзтриване
  8. След морето моменталически кръцнах краищата на косата си :) От доста време го правя сама и не си се разочаровам. ;) Веднага се усети разликата!
    Трудно придобивам тен и не бързам след морето да ексфолирам. ;) Само хидратирам и подхранвам.
    Пустото му ексфолиране на устните го правя през 100 години и от мързел само с четка за зъби...
    Но петичките пък отнасят яко търкане... :)
    След поредното завръщане днес си мислех, колко си е най-хубаво вкъщи! Спазвам си всичките бюти ритуали и т.н. А когато пътувам съм много несериозна! И после хайде да наваксваме...
    Много добра публикация! Имах идея за подобна, но остана в забвение... Радвам се, че я видях черно на бяло все пак, пък и наготово... Хи хи! Благодаря за чудесните идеи!
    Поздрави!
    П. П. Записвам си за проба ексфолианта на Рефан!

    ОтговорИзтриване