Ревю: Rimmel 60 Seconds Rita Ora 853 Pillow Talk

by - юли 21, 2014


Здравейте! Днес ще ви споделя за един мой любимец от съвсем скоро. Това е лакът на Rimmel от серията 60 Seconds 853 Pillow Talk. Колекцията е създадена заедно с Rita Ora. Много харесвам нея заради стилът и, а харесвам и Rimmel и нямаше как да устоя. Ако ми допадне още някой цвят със сигурност ще си го взема и него :)

Количество: 8мл
Цена: около 2-3лв
Къде: навсякъде където се предлага марката

Цветът е бебешко син, перлен.Четката е широка, стандартна за тази серия. Цвета получавам на два слоя. Трайността на лака е около 2 дни. Поне при мен стандартните цветове (не Рита Ора) издържат малко повече). Отгоре задължително нанасям топ лак, но и с него трайността на цвета не се увеличава кой знае колко.
Отне ми ужасно много време и поне 100 снимки, за да се опитам да получа реалният цвят. И мисля, че накрая почти успях. Възможно е цвета да е една идея малко по-тъмен от този на снимките.


Официално колекцията съдържа 12 цвята лак и мисля, че всички те са налични у нас :)

И едно поздравче с една песен на Рита Ора, която не мога да спра да слушам.









Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. След твоите снимки вече се предавам - и аз го искам! Видях го и при Murfeishun и успях да устоя, но... Много е красив!

    ОтговорИзтриване
  2. Много красив цвят наистина и как добре си се лакирала :)) изглежда много професионално

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен цвят! Имам едно колие, което много ще му отива :)

    ОтговорИзтриване