Ревю: Bourjois Color Boost хидратиращи червила

by - юни 27, 2014


Здравейте! Днес пак ще си говорим за продукти за устни. Тази публикация е посветена на чъбитата на Bourjois Color Boost. Не са нов продукт, но все не намерих време да ви споделя мнението си за тях.


Color Boost представляват моливи, които обещават наситен цвят и дълготрайна хидратация за устните. Формулата мека като масло, оставя устните бляскави без неприятното лепкаво усещане. Водоустойчив цвят и SPF 15.

Цена: около 15лв
Количество: 2,75гр
Предлага се: 5 цвята
Къде: Стените на марката 

Цветовете, които имам аз са: 01 Red Sunrice, 03 Orange Punch и 04 Peach On The Beach.


Опаковките са пластмасови, усещат се някак евтино, но пък са стабилни. До сега не ми се е случвало някое от чъбитата да се отвори само в чантата. Имайте впредвид, че надписите върху опаковката се трият.
Харесва ми, че са автоматични, т.е. продукта не трябва да се остри като молив. Имат едва доловим аромат. Цветовете не са най-наситените, но позволяват цвета да се наслоява.
Обещават 10 часа хидратация и наистина хидратират устните. Когато съм с тях нямам нужда от балсам, а устните ми никога не стават сухи или напукани.
Въпреки по-балсаместата си текстура, трайността е доста добра. Издържат около 2-3 часа при ядене и пиене. След като блясъка изчезне оставят лек стейн. Нямам проблеми да поднодявам цвета многократно.



04 Peach On The Beach

 03 Orange Punch

01 Red Sunrice

Това са едни от любимите ми продукти. Лесни са за нанасяне, не изсушават устните, имат страхотен блясък, задоволителна трайност и страхотни цветове. Както се вижда и от снимките от трите цвята Peach On The Beach ми е фаворит.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Аз обожавам оранжевото чъби от серията. Между другото са и доста икономични. Цялото ти ревю много добре ги описва. За зимата съм решила да си избера някой от тъмните им цветове. Смятам, че доста добре ще ми паснат тогава :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно стоят, не съм си взимала нищо от тази серия, но тази праскова ме изкушава :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз имам Fuchsia Libre и това ми е любимото червило за пролетно-летния сезон. Наистина са страхотни и се радвам че най-накрая се наканих да си взема едно, сега обмислям и следващ цвят :)

    ОтговорИзтриване
  4. Изглеждат страхотно! Със сигурност и аз ще се сдобия с някой цвят за лятото! От кога им се каня...
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване