Ревю: Avon Спрей за дълготраен грим

by - юли 07, 2014


Здравейте! Преди няколко месеца попаднах в каталог на Avon на спреят им за дълготраен грим и го поръчах за проба веднага. Много марки от по-високият клас предлагат такива продукти и ми се искаше да проверя дали еквивалента им Avon би бил сполучлив.

Цена: редовна 8,00лв, но може да се намери и на промоционална
Количество: 125мл
Къде: в каталозите на марката
Състав:

Спрея идва в почти прозрачна бутилка с черен цвят. Капачето се затваря здраво и не би се отворило само. Самият спрей обаче пръска прекалено големи капчици от продукта, в резултат на което ми се е случвало спиралата ми да се размаже леко под очите, не фатално разбира се. Има силен аромат на алкохол, което не е изненадващо тъй като третата му съставка е алкохол.
Със спрея завършвам грима си, т.е. след като съм нанесла всички продукти. Използвах спрея няколко дни върху цялото лице и не забелязах никакъв ефект. След това напръсках само половината от лицето си с него, за да видя има ли ефект. И ефект нямаше, поне не положителен. Споменах вече проблема с едрите капчици и размазването. След пръскане на продукта при допир кожата се усеща лепкава и опъната. След малко лепкавото и опъната чувство изчезва. През деня обаче не забелязвам никаква разлика в трайността на грима. Единственото забелязвам, че изсушава и опъва кожата ми. А това не е желан ефект от никого.

Не ви препоръчвам този продукт!
Използвали ли сте подобни продукти?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Аз също имам този спрей и подобно на теб не усещам да има някаква разлика в трайноста на грима, но и не ми изсушава кожата.Наскоро обаче, започнах да пръскам от спрея след крема ми за лице и непосредстввно преди фдт / СС крема. Имам комбинирана кожа и по този начин , лицето ми определено не " лъсва " както преди, така че сега-за летните жеги ми е идеален. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз със спрея на UD правя няколко пръскания в тези горещини. Попринцип винаги преди фдт и след, но сега и преди крема и след целия грим. Размазвания никога не съм имала. Силно препоръчвам, а аз се замислям зимата да премина на по -лека версия. Тогава вече малко ми опъва лицето. И той съдържа алкохол. Но не познавам друго нещо така добре да ми удължава трайността на грима и да намалява осезаемо омазняването :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много искам да опитам спрейовете на Urban Decay, но мисля да се спра на travel size опаковка. Ако не ми хареса, поне бързо да го изразходвам :)))

      Изтриване
    2. При мен го задържа +30мин./1час,зависи от времето :))

      Изтриване
  3. А аз си мислех да си го поръчам.

    ОтговорИзтриване
  4. и аз наскоро си взех този спрей, досега съм го ползвала само след като целия грим е нанесен и честно казано разлика в трайността не видях, по специално исках да видя дали фдт и ружа ще се задържат непокътнати по-дълго, но уви...не усетих разлика, само малко лепкаво усещане. иначе с трайността на сенките така или иначе почти никога нямам проблем, ако имам база. на мен не ми мирише на алкохол, за едрите капки съм съгласна, единственото решение е да се пръска по-отдалеч, което пък значи повече спрей да отива на вятъра. ще пробвам да го пръскам и преди фдт, да видим какво ще стане :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно възможно е моята кожа да е по-чувствителна и заради това да реагира така към алкохола :)))

      Изтриване
  5. Благодаря ти, че сподели с нас! :) Беше ми интересно, дали все пак работи това чудо..
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз го взех, пробвах го на ръката ми и видях, че напръсканата част беше опъната, буквално сбръчква кожата, когато е нанесен отблизо... Оттогава не съм го ползвала.

    ОтговорИзтриване
  7. Az mislq che ne e zadaljitelno da se izpolzva sprey za lice zashtoto e za brachki a ne e za dalgotraen grim az sashto izpolzvah sprey za lice i bez nikakpv efekt preporachvam vi da ne izpolzvate sprey za lice da kajite zashto ? !!! Zashtoto kojata stava lepkava i nagarchena i barzo se poluchavat oshte na 2-ta sedmica brachki

    ОтговорИзтриване
  8. Az mislq che ne e zadaljitelno da se izpolzva sprey za lice zashtoto e za brachki a ne e za dalgotraen grim az sashto izpolzvah sprey za lice i bez nikakpv efekt preporachvam vi da ne izpolzvate sprey za lice da kajite zashto ? !!! Zashtoto kojata stava lepkava i nagarchena i barzo se poluchavat oshte na 2-ta sedmica brachki

    ОтговорИзтриване
  9. На този спрей пише, че подготвя лицето за грима. Това означава ли, че се слага след крема, преди основата?

    ОтговорИзтриване