Нови покупки #16

by - юли 09, 2014


Здравейте! За пореден път излизам с мисълта, че ще си купя дрехи и обувки и пак не си харесвам нищо и се прибирам с пълна торба с козметика.
Понеже напоследък много се пише из бг блоговете за козметиката на Alverde, нямаше как да не купя няколко неща за проба. Надявам се най-вече заради по-изчистеният им състав, продуктите да ми харесат.


Rimmel Rita Ora 60 Seconds 853 Pillowtalk
Имаше и много други хубави цветове от колекцията, но имах подобни на други марки и въпреки, че харесвам серията 60 Seconds, реших да се въздържа и да се задоволява само с този син цвят.
Perfect заздравител за меки нокти
Balea Melon Tango лосион за тяло 
Avon Today Tomorrow Always Amour
Миналата година от Avon ми пратиха този аромат за проба и се влюбих в него. Изхабих шишенцето за няколко месеца. До сега не ми се е случвало да изразходвам парфюм за толкова кратко време и не се поколебах да го поръчам пак.
Alverde Маска за суха и изтощена коса с алое вера и хибискус
Alverde душ гел с бергамонт и мента
Maybelline Baby Lips SPF20
Въобще не съм развълнувана от пускането на Baby Lips на нашия пазар. Нямах балсам с SPF и видях, че Maybelline предлагат и реших да го взема и хем за да защитя устните си и да пробвам така популярните балсами. Има ментов аромат и при нанасяне има леко изтръпващ ефект. Да видим дали ще ми хареса.
Garnier Fructis балсам за боядисана коса
Любим балсам за коса. Опаковката ми в банята е на привършване и реших да не опитвам нещо ново, а пак да се спра на него. Подробно за него може да прочетете тук.
Zhivasept дезинфенктант за ръце
Явно слънцето добре ме е напекло, защото първоначално не смятах да включвам продукта в публикация. Но го има, така че ще го спомена.
Bioderma Sensibio Tolerance +
Миналият месец бях поканена на представянето на това кремче от Bioderma. Предназначен е за чувствителна и толерантна кожа. Моята не е точна такава, но много харесвам продуктите на Bioderma и ги пробвам с интерес. Използвам го като нощен крем.
Titania омекотяващ лосион за крака
Лятото дойде, а с него и носенето на отворени обувки. Хубавият маникюр и поддържаните крачета никога не остават незабелязани. Кремчето за крака, което ползвам в момента не ми е достатъчно хидратиращо и реших да го сменя. Продукта на Titania обещава да хидратира и омекоти кожата на краката. Точно това от което имам нужда.
Balea Sun Dance SPF 30 Слънцезащитно бронзиращо мляко
Харесвам обикновените лосиони за тяло на Balea и реших да опитам и тези за слънчева защита. В момента в DM имат промоция на продуктите за слънчева защита (не само на техните марки). Това кремче е с цена 7,99лв за 200мл, което ми се струва доста добре.
Alverde Пилинг за лице с кайсия и невен 
Alverde Овлажняваща маска за лице с масло от ший и роза


Сега ще ви покажа и единствените не-козметични покупки.



Имам същите сандали в черно купени от миналогодишното намаление в H&M и са толкова удобни, че когато видях същите в кафяво и намалени, не се поколебах и ги грабнах. Бяха единствени и бяха моя номер. Това ако не е късмет :)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

12 коментара

  1. Пилинга на Алверде е страхотен,сигурна съм,че ще ти хареса :)
    Чудесни покупки,сандалките са много хубави.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се. Прочетох доста положителни мнения за него, а и мирише на истински кайсии :))

      Изтриване
  2. Сандалките са страхотни :) Чакам мнение за маската за коса, защото ми е нужно подобно чудо, а за косата напоследък съм се спряла на продукти с изчистен състав :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се скоро да придобия повече впечатления за нея и скоро да и отделя една публикация :)

      Изтриване
  3. TTA Amour се оказва любим парфюм, трябва да се запася с него :) Честити придобивки!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз също си взех лосионът за тяло на Balea Melon Tango, но не е това, което очаквах. Сега си търся друг аромат. Сандалките са страхотни. Ще се радвам, ако покажеш как стои синият лак за нокти на Римел :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съвсем скоро ще покажа как седи на ноктите. Аз съм влюбена в този цвят :))

      Изтриване
  5. Страхотни покупки, а сандалките са супер!Сега съжалявам, че не наминах през H&M :))

    ОтговорИзтриване
  6. Аз днес ще потърся маската :)) От вчера се чувствам зарибена :**

    ОтговорИзтриване