Empties #9

by - юли 06, 2014




Avon Крем за ръце, лице и тяло
Не се лъжете по опаковката, в самия крем нямаше нищо коледно. Това е мултифункционалният крем на Avon. Аз го използвах като лосион за тяло и останах доволна. Не е супер хидратиращ, но крема е лек, попива бързо и има свеж и ненатрапчив аромат. Опаковката е от 400мл и ми трябваше доста време, за да и видя дъното. В почти всеки каталог на марката, продукта е на промоционална цена и предвид количеството му цената му е доста достъпна. Бих го поръчала пак, но не веднага.
Alverde душ гел с бергамонт
Това мини ми остана от последното пътуване и реших да му видя сметката бързо, че заради малкия си размер, ще си изгуби след пълноразмерните си братя. Alverde е по-натурална линия козметика на DM. Душ гела мирише много приятно, измива добре и не изсушава кожата. Със сигурност ще го потърся в по-голяма разфасовка.
Магнезиев скраб за тяло
Това ми е подарък от една приятелка, която постоянно го ползва и е много доволна. Скраба е с по-гъста консистенция, частиците изчезват бързо при допир с кожата, но въпреки това ексфолира кожата добре, има лек аромат на лекарство. Наистина след употреба кожата ми беше много мека, но ако случайно имах някаква раничка по тялото или ръцете, скраба щипеше ужасно силно. А аз съм човек, чийто ръце винаги имат по някоя и друга драскотина. По принцип при самото нанасяне се усеща леко (ама съвсем леко щипане), но то може да се изтърпи. Хубав продукт, но заради щипането върху раните не бих го повторила.
Refan ексфолиант за тяло с дива череша и масло от бадем и соя
Този ексфолиант вече е друга "бира". Доста по-приятен аромат и без щипкащото усещане. В момента имам варианта с пъпеш и съм още по-доволна от аромата му.
Nivea Stress protect дезодорант
За мен е задължително да имам някакво мини дезодорантче в чантата, а през лятото още повече. Нямам кой знае какви претенции към марката и взимам каквото мини ми видят първо очите, така че по някое време дезодоранта на Nivea пак ще се окаже в ръцете ми.
Fa душ гел
Тази мини опаковка стоеше в банята ми от миналото лято и то просто защото не се виждаше сред по-големите опаковки. Този душ гел беше ок. Измиваше добре, но аромата му ми се стори някак прекалено силен и не бих го купила отново нито в мини, нито в голяма опаковка.



Schauma сух шампоан х2
Любимият ми сух шампоан от по-достъпните марки (повече за него тук). Освежава косата ми, не оставя прекалено много бели следи, не се задушавам от аромата му. Ще го купувам докато не намеря по-добър.
Bilka крем за ръце с бяло грозде
Хидратиращ и достъпен като цена крем за ръце. Харесвам и варианта с червено грозде. Със сигурност ще повторя покупката му някога във времето.
Avene YstheAl нощен крем за лице за суха кожа
Крема ми беше предоставен за проба от PR на марката. Крема не е лош, но не мога да кажа нищо хубаво за него, с което да го отлича от други кремове. Опаковката е пластмасова, капачето е доста стабилно. Помпичката изпомпва достатъчно количество за цялото лице. Не съдържа парфюм, но имаше някак странен аромат. Въпреки, че е предназначен за суха кожа, а моята е комбинирана, понякога не го усещах достатъчно хидратиращ. Има и анти ейдж ефект, но аз не забелязах по някакъв начин да промени нещо в кожата ми. Не бих го купила.
Yves Rocher Elixir 7.9 крем за лице
Въпреки прекалено силния (и излишен според мен) плодов аромат, първоначално ми хареса. Чак когато почти бях изхабила тестера забелязах, че оставя кожата ми някак лепкава и през деня Т-зоната ми се омазнява по-бързо. Не бих го купила в реален размер.
Lancome Bi-facil дегримьор
Продукта е двуфазен и въпреки първоначалните ми притеснения, че ще оставя мазен филм след себе си, това не се случи. Премахва лесно и без проблем очен грим и спирала само с едно тампонче. Харесва ми и то много, но хич не ми харесва цената му. За вбъдеще не мисля, че бих го купила в реален размер, освен ако нямам излишни пари и не реша да ги похарча за дегримьор.
Golden Rose калциево мляко
Ако не се лъжа предишният заздравител за нокти, който беше в предишни "Празни опаковки" беше пак този. А това може само да ви говори, че харесвам продукта. Някаква огромна промяна в здравината на ноктите ми не забелязвам, но определено не се чупят толкова лесно. За съжаление има моменти, в които ноктите ми не са в особено добро състояние и тогава нанасям само заздравител. Като плюс на калциевото мляко на Golden Rose отчитам, че с 2-3 слоя ноктите ми придобиват лек цвят. Бих повторила покупката някога, но не веднага.



Revlon Colorstay фон дьо тен за комбинирана и мазна кожа
Дълго време това беше любимият ми фон дьо тен. Използвах го почти всеки ден. Към днешна дата ми се струва прекалено тежък и неестествено седящ върху кожата. Не мисля, че бих го купила отново.
Oriflame The One Volume Blast спирала
Спиралата много ми хареса. Въпреки сравнително малката си четка придаваше обем на миглите и ги разделяше добре. Не ми беше достатъчно наситено черна обаче и това е единствената ми забележка към нея. Разбира се винаги след нея мога да нанеса друга спирала с наситено черен туш. Ако ми попадне каталог на марката, сигурно ще я поръчам, но има много други които бих искала да опитам.
Revlon Colorburst 008 Peony
Въпреки, че опаковката изглежда пълна, вътре няма много продукт. Разделям се с него най-вече защото имам съмнения, че предизвика лющене и изсушаване на кожата на устните ми. Не мисля, че е толкова стар (имам и по-стари гланцове в колекцията си), но за всеки случай си казваме чао. Хареса ми, има много лека, нелепкаща консистенция, неособено траен и до преди няколко дни не изсушаваше устните ми. Не бих повторила покупката му - цвета не е нищо невиждано, както и консистенцията.
L'oreal Miss Manga спирала
Тази спирала беше едно голямо разочарование за мен. Кофти формула, която заедно с четката слепваха ужасно много миглите ми. Не бих я купила пак за нищо на света.
S-he Stylezone гланц за устни
Цвета на гланца не е мой цвят и не ми харесва кой знае колко като формула, аромат и апликатор. Хич нямам успех с продуктите на S-he и скоро не мисля да опитвам нищо друго на марката.




Dove крем
Използвам крема като нощна грижа за лицето си когато усещам кожата си много суха. Понякога го нанасям върху цялото лице, друг път само където има нужда. Използвам го и като крем за ръце. Вече имам нова опаковка от него.
Avon Planet Spa
Много богат крем, който прави крачетата ми много меки. За съжаление, аромата му хич не ми допада, а е доста силен и се усеща дори и след миене на ръцете. Заради аромата му не бих го купила пак, въпреки че крема много ми хареса.
Avon молив за устни
Така и не си спомняма как този молив се озова при мен. Със сигурност не съм си ги поръчвала аз. Цвета е тъмно керемидено червен, конкретна серия или цвят не мога да ви кажа, защото всички надписи са се изтрили. Използвах го преди по-тъмните си червени червила. Автоматичен е, лесен за нанасяне, пигментиран и траен. Не бих го купила отново, защото смятам, че моливите на Impala са далеч по-добри.
Impala молив за опушен грим
Молива е мек и наситен, разнася се лесно и е много траен. Харесва ми и бих си ги купила отново.
Too Faced Shadow Insurance база за сенки
Използвах базата дълго време и ми харесваше, докато не опитах тази на Avon. С консистенция на по-гъст крем е, с бледо жълт цвят. Прави цветовете по-наситени и удължава живота на сенките ми с 1-2 часа. Хубава е, но не бих я купила отново.
Essence Pure Skin ленти 
И аз като много други си купих лентите на Essence, след като прочетох за тях в блога на Мери. В опаковката има 3 ленти. Първият път когато ги използвах махнаха доста гадости от носа ми, но следващите два пъти нямаха такъв добър ефект, а повярвайте ми има доста за махане. Лепенките са ок. Бих ги купила пак, но не веднага.
Montagne Jeunesse маска за лице
Напоследък няма "empties" публикация без една опаковка от тази маска. На мен едно такова саше ми стига за 2-3 нанасяния. Почиства кожата ми без да я изсушава. Вече си купих нова. Мисля да опитам и другите им маски.


Това беше от мен за днес и козметичният ми боклук :)


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Доста полезно инфо получих от този пост :) Много продукти-много информация. Кремчето на Dove също е и на моето нощно шкафче. Ползвам гоо за всичко общо взето - вечер преди лягане мажа с него крачетата, лактите, коленете и всяка част от кожата ми която има нужда от допълнителна хидратация :)
    Поздрави!
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатлена съм от статията! Miss Manga е невероятно разочарование и за мен, никога повече няма да си купя нищо на L'Oreal, защото това е поредния им боклук, който много ме ядоса още на първото нанасяне! Евтини и посредствени марки могат да се похвалят с много по-добро качество.

    ОтговорИзтриване
  3. Ух, и аз скоро ще правя май публикация с продукти, които отиваш в коша, но доста от тях дори не съм свършила... :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това май не говори добре за продуктите ;) Хайде, чакам я с нетърпение .

      Изтриване