Hair SOS: Сухият шампоан

by - ноември 15, 2013


Здравейте, момичета! От доста време мислех да напиша нещичко за сухите шампоани превърнали се в мой най-добри приятели. За съжаление косата ми се омазнява бързо и единственият вариант за мен освен миенето и всеки ден е сухият шампоан. Сега може би е момента да в вметна, че мия косата си през ден.


Вредно ли е миенето на косата всеки ден?
Няма правилен или грешен отговор на този въпрос. Всеки трябва да прецени сам за себе си колко най-често да мие косата си според своите нужди. Когато бях малка баба ми все ми казваше, че ако си миеш косата всеки ден ще ти опада. Това са схващания от едно време. Днес на пазара има много продукти за коса, които са предназначени за ежедневна употреба. Лятото когато е супер горещо мия косата си всеки ден и тя не е опадала. Тези от вас, които са ме виждали могат да го потвърдят:) Сега, когато е по-студено, единствено от гледна точка на това да я третирам по-малко с топлинни уреди (лятото я оставям да изсъхне сама, през останалото време сешоара е задължителен за мен) използвам сух шампоан, за да отложа миенето с 1 ден 
(a не с 1 седмица) .и по този начин да спестя няколко изсушавания и изправяния на косата.

Какво представлява сухият шампоан?
Сухият шампоан представлява прахообразна субстанция под формата на аерозолен продукт. Идеята им е да премахнат излишното количество себум от скалпа.

Как се нанася?
Първо и много важно е да се разклати флакона. След което от голямо разстояние се пръска на желаните места, оставя се да подейства за няколко минути, (аз лично след това с пръсти масажирам скалпа) и се разресва.

Ето ги и трите ми бюджетни сухи шампоана. Започвам с най-любимият ми сред тях:


Schauma Cotton Fresh
Количество: 150мл
Цена: 4,99лв
Забелязвам, че когато използвам този сух шампоан той абсорбира излишния себум по-добре от останалите, аромата му не ми е любим, но не започвам да кашлям при употребата му и не оставя бели следи в косата.

Balea Trend it Up 
Количество: 200мл
Цена: около 5лв
Това е първият сух шампоан, който опитах. Аромата му повече ми допада и също не кашлям при неговата употреба. Забелязах, че не абсорбира себума толкова добре колкото този на Schauma, но въпреки това бих го купувала пак.

Balea Trocken Shampoo
Количество: 200мл/75мл
Цена: 4,25лв / около 3 лв
За този сух шампоан ми е трудно да преценя дали харесвам или не. Аромата е ок, справя се с излишния себум почти толкова добре колкото този на Schauma, но оставя доста бели следи в косата и винаги когато го използвам кашлям. Като друг плюс отчитам факта, че се предлага и в мини флакон удобен за пътуване.

Най-най-нелюбимият ми и невършещ нищо поне за моята коса е сухият шампоан на Syoss за мазна коса. Да започнем първо с аромата му на лимон. Тази лимонена миризма ми помня аромата на един прах за отпушване на канали. Толкова силен и химичен е. С излишния себум не се справя. Има някакво минимално подобрение, но не постига желания ефект. 



Това  е от мен! До скоро!



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin

You May Also Like

10 коментара

  1. Супер пост :) и аз съм много доволна от този на Schauma :)

    ОтговорИзтриване
  2. Зарибихте ме и мен! Аз си бях купила този на Балея Trend it Up, но изобщо не ми хареса, нищо не правеше на косата ми и го изхвърлих! Сега ще си купя този на Шаума :))) Благодаря за ревюто! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Все едно чета за моята коса :)
    Не знам защо все още нямам сух шампоан, със сигурност ще поправя тази грешка.

    ОтговорИзтриване
  4. И моята коса е същата. Ето тук и аз съм писала, колко харесвам този на Шаума http://bbrillliantt.blogspot.com/2013/10/empties-aka.html

    Но мирише много силно и ужасно, някак лимонено / а аз не обичам лимони/, а и забелязах, че напоследък ме сърби скалпа след като го ползвам. Но и аз не винаги го измивам на същия ден в който съм пръскала.

    ОтговорИзтриване
  5. Зеленият на Balea ми харесва най-много, а този на Syoss e бляк :)

    ОтговорИзтриване
  6. От тези шампоани съм ползвала само на Шаума и на Балеа. И от 2та съм еднакво доволна сякаш по отношение на абсорбацията, но мисля, че никога повече няма да си купя шаумския, защото миризмата е повече от ужасна и имам чувството, че се усеща и от околните и ме гледат странно. Аз иначе рядко ги ползвам, когато ми се наложи само, ако е много зле положението. Мия си косата 3 пъти седмично и общо взето повече от 2 дни немита не я търпя. Забравих да кажа, че и двата ми оставят бели следи понякога.
    Поздрави!
    Веси

    ОтговорИзтриване
  7. Аз използвам на Schauma и съм много доволна. <3

    ОтговорИзтриване
  8. На Syoss не харесвам нито течните, нито сухите шампоани. Ще пробвам шаума или балеа много скоро :))

    ОтговорИзтриване