Ревю: Korres Lip Butter, Brightening Mask & Cleansing Scrub

by - юни 14, 2014


Здравейте! Преди няколко месеца от чаровната и лъчезарна Мани разбрах, че в сайта HQhair имат намаление на продуктите на Korres и не се поколебах и веднага поръчах. Разбира се, нямаше как да пропусна да сдобия и с един от прословутите им Lip Butter-и. Спрях се на варианта с жасмин. Реших да опитам и озаряващата им маска с роза и ексфолианта с нар. А сега ще ви споделя мнението си за тях.



Pomegranate Cleansing Scrub

Количество: 16мл
Цена: около 10лв
Трайност след отваряне: 6 месеца
Състав:

Ексфолианта е предназначен за мазна и комбинирана кожа. Производителите обещават кадифено мека консистенция с естествено извлечени ексфолиращи частички. Ексфолианта трябва да заглади порите, изчисти черните точки и премахне излишният себум и заедно с това да придаде блясък на кожата. 
Маската има приятен свеж аромат на нар. Консистенцията е наистина много кремообразна. Ексфолиращите частици са доста абразивни и причиняват известен дискомфорт при употреба. Кожата не боли при използване, но просто усещам, че използвам по-агресивен ексфолиант. След измиване на продукта, кожата ми е леко зачервена, но я усещам по-чиста и по-гладка в сравнение след използването на по нежни ексфолианти.
Не бих препоръчала този продукт на тези от вас с по-чувствителна кожа или предпочитащите по-нежни продукти за грижа за лицето.
Ексфолианта ми харесва, но го използвам по-рядко - 1 седмично.






Wild Rose Instant Brightening Mask

Количество: 16мл
Цена: около 10лв
Трайност след отваряне: 6 месеца
Състав:

Маската е предназначена за всеки тип кожа. Обещава светъл и сияен тен още с първото използване. Съдържа масло от роза, което е естествен източник на витамин C.
Маската е с бял цвят и има консистенция на крем. Препоръчва се с нея да се преседи 15 минути. Първите няколко минути усещам леко щипане на кожата, подобно на гланцовете с plumping ефект. Не е неприятно, нито болезнено. След измиване на маската наистина забелязвам тена на лицето си по-сияен, а кожата си усещам чиста и мека. Бях скептично настроена и не вярвах, че ще забележа резултат от първото използване, но останах приятно изненадана.



Ето и снимка преди и след употребата на маската. Снимките са направени в една и съща стая, при една и съща светлина и не съм ги обработвала. 





Jasmine Lip Butter

Количество: 6гр
Цена: около 14лв
Трайност след отваряне: 24 месеца
Състав:


Предназначено е за напукани устни (Уау, каква изненада). Съдържа комбинация от масло от ший и оризова вакса. Мека като масло и лесна за нанасяне текстура, която оставя устните бляскави. Варианта, който имам аз с жасмин придава само блясък, но Korres предлагат и други, които придават и лек цвят на устните.
Всичко, което обещава този балсам за устни, го изпълнява - омекотява устните, много е приятен за нанасяне. Единственият ми проблем с него е, че понякога оставя бели следи в ъгълчетата на устните ми.
Lip Butter-а ми харесва, но определено не оправдава всичко, което съм изчела за него.


Със сигурност маската с роза е моят най-голям фаворит от трите продукта и ви препоръчвам да я опитате. Имам огромно желание да опитам и други маски на марката, така че ако имате предложения, напишете ги долу :)





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Много исках да изпробвам доста техни продукти,но от както прегледах обстойно състава им разбрах,че изобщо не са натурални,дори в някои има вредни съставки и комедонни. За цените,които струват за мен не си заслужават. Иначе изглеждат наистина много интересно и някой са доста хубави.

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Галя ти сега ме стресира с този състав на korres. Аз си мислех че са натурални и с такъв кеф си ги купувах :)) а маската съм я използвала, но при мен нямаше подобни добри резултати, явно при всеки влияе различно :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм забелязала, че не са с идеално чистия състав. На мен пък ми стават все по-интересни, като гледам повече ревюта и започвам да си правя лист със желани техни продукти. Балсама им вече не стои на челните места в моята класация, защото този на EOS е доста по-добър. Малко ми дойде и неудобна опаковката му в следствие. Ще го доизхабя надявам се, но няма да се сдобивам с други цветове. Задоволих си любопитството. Все пак е добър балсам.

    ОтговорИзтриване