Ревю: Garnier Color Resist шампоан и балсам

by - юни 04, 2014


Здравейте! Пиша за продукти за грижа за косата. Трябва конкретния продукт или да ме впечатли много, или да ме разочарова. Е, в днешната публикация има и любимец и разочарование.


Шампоан Color Resist*
Количество: 250мл
Цена: 3-4лв

Има много силен плодов аромат. Смятам, че именно той е причината да не се разберем с продукта. Съдържа екстракт от гроздови семки и плодове на акаи и обещава да запази цвета на боядисаната коса, оставяйки я мека и лесна за разресване. Боядисвам косата си, но нямам наблюдение дали запазва цвета за по-дълго време. Подозирам, че силният му аромат раздразни скалпа ми и в резултат получих ужасен сърбеж и малко след него и пърхот. Преустанових употребата му и в момента положението се нормализира. Преди да получа този ужасен (д)ефект от употребата му смятах, че е нормален шампоан, но го изхвърлям почти пълен. Не ви го препоръчвам.


*Съдържа сулфати

Балсам Color Resist
Количество: 200мл
Цена: 3-4лв

Балсама от същата серия е точно обратното на шампоана - невероятен е. Има същият силен плодов аромат, но може би защото нанасям балсам само по краищата, не усещам дразнене или сърбеж. След употребата му косата ми е мека и много лесна за разресване. Мекотата се запазва след като изсуша косата. 




Вие какъв шампоан и балсам използвате?







Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Аз от години използвам зеления балсам от тази серия и съм много доволна. Шампоаните не съм пробвала, само тези от Ултра Ду серията, които доста ми допадат.

    ОтговорИзтриване
  2. От шампоаните на Гарниер и на мен ми излиза много пърхот, понеже съм с доста чувствителен скалп. Но от известно време ползвам маската за коса Ултра Ду с мед и съм страшно доволна. Ароматът е супер лек и прави косата много мека,лесна за разресване и подредена. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз от години ползвам Гарние, защото много ми допадат. Известно време бях в траур след като прекратиха производството на серията Лонг енд стронг. Моята дълга нормална коса се чувстваше чудесно с нея. Сега ползвам оранжевата за силно подхранване и възстановяване и съм доволна. От маската към нея също. Но ги сменям с оранжевата Нивеа и напоследък с Дав за подхранване. Може да пробвам маската с меда.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм доволна от Гарние, използвала съм зеления и ми действаще много добре.
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване