Нови придобивки #25

by - юни 18, 2015





Здравейте! Време е да ви покажа новите си покупки за месец юни. 


Batiste Сухи шампоани
Предполагам много малко от вас не са разбрали, че марката Batiste се предлага вече и у нас. Като фен на сухите шампоани нямаше как да не ги опитам. Взех си първо Clean & Classic Original, но след 2-3 ползвания бях по скоро разочарована. Не прави кой знае какво и поне при мен оставя много бели следи. След това реших да опитам Medium & Brunette A Hint of Colour и той ми хареса повече.
Nivea Clear-up Strips
Нямам любима марка лентички за премахване на черни точни и всеки път взимам произволна. Гледам да ги ползвам през по-голям период от време, защото при честа употреба нямат кой знае какъв резултат. Тази кутийка на Nivea освен ленти за нос включва и такива за чело и брадичка.
Alteya Organics Розова вода
Alteya Organics предлагат освен розова вода от роза дамасцена - от бяла роза, метличина и лавандулова, като всички те са много харесвани и популярни продукти. Марката е българска и всички нейни продукти са натурални. 
Apivita Маска със зелена глина и ексфолиращ крем с маслина
Опитах почистващата маска със зелена глина веднъж и ми хареса страшно много. Почиства кожата дълбоко като я оставя мека без чувство на сухота или опънатост. Супер икономична е и съм сигурна, че тези две опаковки ще ми стигнат за поне 6-7 нанасяния. Помислих ексфолианта с маслина за ексфолираща маска и останах леко разочарована когато се прибрах вкъщи и видях, но със сигурност ще го опитам.


Sante Крем за ръце с годжи бери и маслина
Бях попаднала на няколко положителни отзива за този крем за ръце. Предназначен е за суха и чувствителна кожа. Формулата му е обогатена с кокосово масло, масло от ший, зехтин, екстракт от годжи бери. За момента обаче не съм впечатлена от него.
Rimmel 405 Rose Libertine, 558 Go Wild-er-ness & 880 Port-a-loo-blue
Съвсем наскоро попаднах на тези нови лакове от Rimmel. Не знам дали са лимитирани, но за всеки случай се сдобих с три от тях. 
Golden Rose Rich Color 74, 71 & 36
Попаднах на промоция на един от щандовете на марката и си взех три лака на цената на два. Допада ми формулата на лаковете от серията и удобната им четка. Купих си ги заради номер 36 - търсих си лак в цвят резеда, но този се оказа прекалено ярък за моя вкус. От останалите два нямах нужда, но реших да се възползвам от промоционалната оферта.
Essence The Gel Base Coat
Топ лакът от серията се оказа страхотно попадение и много бързо се сдобих и с базата от серията. Обещава същите неща като топ лака - 60% по-дълготраен лак и бляскав финиш. Според мен са сложили еднакви етикети на двата продукта, защото основата оставя нокътя с матов завършек, който според мен не би направил лака по-бляскав.


Lorac Pro Eye Shadow Palette
Благодарение на Ани от Beauty Galore се сдобих с така мечтаната палитра на Lorac. Още след първото ползване се влюбих в нея. Харесва ми, че в нея са включени еднакъв брой матови и перлени сенки. Цветовете са пигментирани, меки и трайни. Очаквайте да видите палитрата в много постове с любимци.
Sephora Shimmering Bronzing Powder 02 Medium
Макар в поста Project 6 Pan 2015 да заявих, че няма да си купувам нови бронзиращи пудри не можах да устоя на тази красота. Пудрата включва няколко различни нюанса, които смесени заедно дават на кожата един бронзов цвят.
Lorac Behind The Scenes Eye Primer
Тази основа за сенки върви в комплект с палитрата Lorac Pro. Честно казано май никога не съм чувала нищо за нея. Все още не съм я опитвала, защото в момента използвам Primer Potion на Urban Decay и съм супер доволна и не и търся заместник за момента.
L'oreal Infaillable 102 Scream and Shout
Буквално преди дни попаднах на новите глосове на L'oreal и грабнах един цвят за проба, макар да си харесах още поне 2-3 цвята. Гланцът се усеща супер комфортно върху устните, не лепне и има удобен апликатор за нанасяне. Смятам, че ще сдобия с още съвсем скоро.
Bourjois Rouge Edition Aqua Laque 04 Viens si tu roses
Обожавам Rouge Edition Velvet и нямах търпение Aqua Laque да дойдат и у нас. За съжаление не съм във възторг от предлаганата цветове гама и малко трудно си избрах цвят. Не са толкова пигментирани колкото матовите, но имат страхотен блясък.
Clinique Chubby Stick 01 Bountiful Beige
При последното ми посещение в Sephora се сдобих с това мини на популярните чъбита на Clinique в цвят шампанско. Винаги поглеждам стелажите с мини продукти, защото винаги можеш да попаднеш на нещо интересно.
L'oreal Super Liner Perfect Slim Intense Black
През този месец някои от продуктите на марката са на промоционални цени. Използвам очна линия рядко, но знам колко харесвана е тази на L'oreal и много исках да я опитам.
Четки H&M
Ако не се лъжа приложението и на двете четки е за нанасяне на руж. Тази с черната дръжка е с по-груби косъмчета и смятам, че трудно би нанасяла продукт равномерно. Поради тази причина все още не съм я пробвала. Тази с металната дръжка обаче е точно обратното - супер мека е и с нея нанасянето и преливането на ружа в супер лесно.


Следващите продукти получих за проба от представители на марките:



Rimmel Wake Me Up Спирала
Нямам добри впечатления от спиралите на марката и винаги гледам скептично на новите им предложения. За Wake Me Up съм със смесени чувства, но скоро ще ви споделя за тях в отделен пост.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter 022 Red My Lips
Супер комфортен за носене продукт за устни в страхотен червен цвят.
OPI Infinite Shine
Серията Infinite Shine на OPI включва основа, топ лак и различни цветове лакове, които заедно обещават 10 дни бляскав маникюр. Аз имам цвета She Went On and On and On. Опитах системата заедно само веднъж, но не останах впечатлена. 
Astor 45Sec Quisk and Shine 101 Delicate Morning
Много нежен светъл розов лак, който наистина съхне бързо и е доста траен. Приятно изненадана съм от него.


С още няколко блогърки присъствахме на предварително представяне на Къщата на Bioderma. Вътре в нея всичко е страхотно - от обстановката та чак до хората. Всеки може да я посети до събота (20.06.2015) и да получи информация за продуктите на марката. Освен това може да погледнете и новия им продукт Photoderm Max SPF50+. Освен него получих и кърпа за плаж. Надявам се скоро да я вкарам в употреба :)






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Страхотни придобивки! Останаха ми очите в палитрата Lorac Pro <3

    ОтговорИзтриване
  2. Трябва и аз да разгледам минитата в Sephora, чъбито на Clinique е страшно попадение. Гланцовете на L'Oreal и на мен много ми харесват!

    ОтговорИзтриване
  3. Bourjois Аqua-та дали са така трайни като матовите или няма шанс? този бронзант изгежда страхотно , <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Блясъкът изчезва по някое време, но върху устните остава лек стейн. Към цвета който аз имам нямам забележки :)

      Изтриване
  4. Много хубави придобивки, честити! :)

    ОтговорИзтриване