Как се справям с раздразнението на кожата след епилиране

by - юни 12, 2015




Здравейте! Дойде лятото, а с него всички извадихме късите панталонки и роклите. Ако си нямате половинка и през по-студените месеци може да си позволите да пропуснете няколко дни да си премахнете космите по краката например то през лятото това е почти невъзможно (освен разбира се, ако не решите да носите дълги панталони :D). До преди няколко месеца аз използвах единствено самобръсначка, но от скоро вкарах няколко различни метода за обезкосмяване и днес ще ви споделя как се справям с раздразнението на кожата след тях. Защото никак не е приятна зачервената кожа със ситни пъпчици макар и да е гладка.

Както споменах по-горе от скоро залагам на нови методи за мен за борба с нежеланото окосмяване. Това са епилатора и колата маска. Пробвала съм тези методи и преди, но винаги предпочитах бръсненето като по-бърз метод. Но сега предпочитам да отделя малко повече време на самия процес и да се радвам на по-дълготрайни резултати. 
Моята кожа не е чувствителна, но въпреки това след епилиране или използване на кола маска забелязвам известно раздразнение на кожата изразяващо се в зачервявяне на третираното място или появяване на ситни пъпчици (особено при използване на епилатор) върху места с по-нежна кожа. 
  • Забравих за използването на епилатора върху по-нежните зони от тялото (напр. сгъвката на ръцете). За тях използвам кола маска.
  • Винаги се обезкосмявам след баня. Тогава косъмчетата са омекнали и са по-лесни за третиране.
  • Без значение коя е третираната зона или избрания начин за премахване на космите, винаги след приключване веднага пръскам кожата с термална вода и нанасям гел от алое вера, за да я успокоят. И така забравям за раздразнението на кожата след обезкосмяване.
Термална вода
Използвам и купувам без значение марката. В момента имам на Vichy и Avene. Термалната вода успокоява раздразненията и има антисептични свойства. През лятото я използвам и за освежаване в жегите.

Гел от алое вера
Гелът с Алое Вера на Premier by Dead Sea Premier* е първият продукт с алое вера за тяло който използвам. Винаги съм смятала, че този тип продукт са подходящи за много суха и чувствителна кожа, каквато моята не е. Оказа се, че продуктите с алое вера са подходящи за третиране на различни раздразнения на кожата.
Гелът е много лек, попива веднага и не оставя мазни следи и успокоява кожата. Със сигурност гелът от алое вера ще се превърне в задължителен продукт за мен, но бих се спряла на по-натурален продукт (този не е).


Вие имате ли свои начин да се справите с този проблем?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.




* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Аз използвам бебешка течна пудра Бочко за премахване на зачервяванията и раздразненията :)

    ОтговорИзтриване