Astor: Впечатления от няколко продукта на марката

by - юни 20, 2015



Здравейте! Astor е непозната марка за мен и никога не бях опитвала техни продукти. Дори не знаех, че прекрасната Хайди Клум е тяхно рекламно лице.
Astor е немска марка, която предлага продукти на достъпни цени. Марката е против тестването върху животни - не тества продуктите си или съставки от тях върху животни.  Продуктите се предлагат в няколко страни в Европа.





Astor 45 Sec Quick & Shine 101 Delicate Morning
Количество: 8мл
Цена: около 4-5лв

От Astor обещават лакът да изсъхне за 45 секунди, бляскав финиш и наситен и плътен цвят. Официално серията предлага 30 цвята.
Лакът наистина оставя страхотен блясък без да е необходим топ лак. Не бих казала, че изсъхва за точно 45 секунди (може би малко повече), но определено съхне по-бързо от други лакове. Има и много удобна широка четка, която е много лесна за употреба.
Цветът, който имам аз 101 Delicate Morning е светъл млечно розов цвят, който много харесвам. Вече няколко пъти бях с него и ми допада колко чисто и непретенциозно стой върху ноктите. Би бил подходящ за френски маникюр.




Astor Matte Style Lip Lacquer
Количество: 5мл
Цена: около 13-14лв

Astor предлагат този лак за устни с два завършека - матов и гланцов. Формулата му обещава да подхрани устните и да предостави плътен цвят без разтичане и размазване.
205 All About Style е светъл розов цвят подходящ за ежедневието. Лакът за устни е в пластмасова опаковка. Има странен аромат, който обаче не се задържа дълго върху устните. При нанасяне първоначално е с мокър ефект, но малко след това придобива полуматов завършек (да, не е напълно матов). Не изсушава устните, има нормална трайност и не се разтича. Усещам го обаче някак по-мазен върху устните и след няколко часа забелязвам появата на бяла линия.
Цветът му много ми допада и всъщност не е лош продукт, но не бих се сдобила с още цветове от него.




Astor Soft Sensation Lipcolor Butter 022 Red My Lips
Количество: не е отбелязано на опаковката
Цена: около 13-14лв

Soft Sensation Lipcolor Butter е продукт който обещава дълготраен цвят, хидратация и блясък. Върхът на червилото е скосен за по-лесно нанасяне.
Има сладникав химичен аромат. 022 Red My Lips е класически червен цвят. Формулата му е много кремообразна и подхранваща. Дава на устните почти плътен цвят и бляскав финиш, не ги изсушава и е много комфортен за носене. Според моите критерии не е дълготраен продукт, защото при мен издържа не повече от 3-4 часа, а при ядене и пиене изчезва напълно. Много комфортно и удобно за носене червило.




Astor Eyeartist Color Waves 130 Intense brown
Количество: не е отбелязано на опаковката
Цена: около 9-10лв

Сенките могат да се нанасят със сух и с мокър апликатор за по-голяма наситеност на цвета и на блясъка. От марката обещава сенките да имат мека и кремообразна текстура и наситен цвят.
Цветът който имам аз 130 Intense Brown е тъмно кафяв матов цвят. Въпреки обещанията на бранда за мека и кремообразна текстура, аз ги намирам за съвсем обикновени сенки. 
В опаковката цветът изглежда наситен, но така и не успях да получа тази наситеност върху клепача си. Опитах и с мокър апликатор и резултатът беше малко по-плътен цвят. Но аз съм от хората на които мокренето на четките им се струва ненужно. Ако имаш хубави и качествени сенки, които да стоят чудесно нанесени със сух апликатор защо да си правиш труда да нанасяш други с мокър апликатор, за да получиш горе долу наситен цвят? 
Трайността им обаче наистина ме разочарова. Да, моите клепачи са доста мазни и малко са продуктите които с база да издържат цял ден, но все пак има такива. Нанесени върху база на UD, сенките на Astor издържат няколко часа и след това се събират и към края на деня са почти изчезнали.



Не бих нарекла опита си с тези продукти на Astor за успешен, но не беше и разочароващ. Както всяка марка, така и Astor имат добри и лоши продукти. Със сигурност бих се сдобила с още цветове от лака  45 Sec Quick & Shine.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продуктите ми беше предоставени за проба от представители
 на марката, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Лака е страхотен, бих си го купила веднага, за френски ще свърши отлична работа :)

    ОтговорИзтриване