Ревю: L'oreal Infallible 24h-Matte фон дьо тен

by - юни 23, 2015




Здравейте! Заедно с Мариета  и Меги решихме да направим ревю на един и същи продукт. Посетете техните блогове, за да прочетете мненията им.
За фон дьо тенa L'oreal Infallible 24h-Matte има толкова много хубави отзиви и нямах търпение да сдобия с него, за да проверя сама за себе си дали наистина е толкова хубав колкото всички казват. Купих го докато бях на почивка и имах възможност сама да избера цвета си. Спомням си, че цветът на който се спрях 20 Sand беше най-светлия с жълт подтон, докато всички останали розовееха. Възможно е разбира се да не са били налични всички цветове от фон дьо тена.



L'oreal Infallible 24h-Matte фон дьо тен
Количество: 35мл
Цена: около 21-25лв (в зависимост от къде го поръчвате)
Може да го намерите: enzo, parfimo, feelunique и други

От марката обещават този фон дьо тен да матира кожата за 24 часа, давайки пълно покритие и естествен завършек. Формулата му е обогатена със специални минерали, който да абсорбират излишното омазняване. Водоустойчив и топлоустойчив продукт.

Опитвала съм много фон дьо тени от дрогерийните марки, които да обещават, че ще матират кожата през деня и това е първият продукт, който наистина го прави. По-топлото време и високите температури винаги са били враг номер едно за грима ми през лятото. Да, Лореал обещават 24 часа матиращ ефект, но всички знаем, че в рекламите винаги са преувеличени свойствата на продукта. Но нека си говорим в цифри - с него кожата ми остава матирана за около 6 часа (други фон дьо тени издържат 2-3 часа в горещите дни).
Още един плюс на Infallible 24h-Matte, който искам да споделя е, че дори когато съм с него 12+ часа на ден не изчезва от носа и брадичката, нито пък ставам на петна. Позволява нанасянето на пудра през деня и продължава да стои естествено върху кожата.
И понеже започнах ревюто отзад-напред сега ще спомена нещо и за консистенцията и нанасянето му. Има гъста, но заедно с това лека консистенция. Може да се нанася с четка и с пръсти. Дава на кожата средно към пълно покритие, като при необходимост може да се нанася на слоеве за по-пълно покритие. Не оставя кожата с матов завършек, а изглежда като кожа. Прикрива доста от несъвършенствата върху кожата - петънца, белези от акне, разлика в тоновете на кожата.
По отношение на обещанията за водоустойчивост на фон дьо тен не смятам, че имам какво да кажа защото не ходя на басейн с грим, вали ли винаги имам чадър и т.н.
Infallible 24h-Matte би бил подходящ за тези от вас с мазна или комбинирана кожа, но ако сте със суха би подчертал сухите участъци върху лицето.
Цветът който имам аз 20 Sand е малко по-тъмен за мен в момента. Ако го нанасям с четка тази разлика е видима, но с пръсти успявам да го прелея по-добре и той става перфектния цвят за мен.

Преди/След

Обожавам този фон дьо тен и откакто го имам не съм използвала друг. Със сигурност ще поръчам и по-светъл цвят от него, който да е подходящ за мен през есента и зимата когато съм по-светла.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Доста добро ревю, чак се замислих за такъв фон дьо тен и аз. Само онлайн ли може да се закупи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, за момента не се предлага на стените на Лореал у нас

      Изтриване
  2. Стои ти страхотно!След вашите 3 ревюта със сигурност ще го поръчам :))

    ОтговорИзтриване
  3. Криси, ти ли се беше оплаквала, че ти създава проблеми кожата след ползването на този фон дьо тен?

    ОтговорИзтриване
  4. Не. На мен не ми причинява никакви проблеми с кожата.

    ОтговорИзтриване
  5. Не. На мен не ми причинява никакви проблеми с кожата.

    ОтговорИзтриване