Ревю: Maybelline Baby Lips

by - юни 08, 2015




Здравейте! От миналата година Baby Lips балсамите за устни на Maybelline могат да се намерят и у нас. Не изпитвах интерес към тях и нямах желание да ги опитам, но един ден си търсех балсам с SPF и така и аз се сдобих с един Baby Lips.

Maybelline Baby Lips
Количество: 4,5гр
Цена: около 4-5лв

Имам варианта Mint Fresh, който има охлаждащ ефект и ментов аромат. Има и SPF20. От Maybelline обещават балсамът да даде на устните 8 часа хидратация и интензивна грижа. 
На мен лично ми харесва охлаждащият ефект върху устните. Обичам и аромата на мента. Върху моите устни обаче усещам балсама доста мазен (аз предпочитам по-сухите балсами) и не мисля, че би бил подходящ за нанасяне преди червило.
Нанесен върху устните остава за около 1-2 часа, след това изчезва като по никакъв начин не подобрява състоянието на устните. Ако го нанеса в дни в които не съм ексфолирала устните си, след като балсама изчезне сухите кожички са още по-видими и ги усещам повече.


Има ли смисъл да казвам, че не харесвам Baby Lips и не бих ги препоръчала на никого? Стане ли въпрос за балсами за устни съм много взискателна и на този харесвам единствено аромата и наличието на SPF. Използвам го когато съм на плажа, като преди него нанасям друг който да подхрани устните ми.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. И аз хич не съм очарована от тях. Ако е за SPF фактор препоръчвам на EOS, лимоненото яйчице с 15 SPF e. Иначе аз когато се излагам за по-дълго време на слънце ползвам балсама на Bioderma с 50 SPF, защото устните ми са адски чувствителни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не останах особено очарована и от EOS. Иначе съм ползвала обикновения балсам на Bioderma и много ми хареса. Предполагам и този със защитния фактор също :)

      Изтриване
  2. Ужасен е! Имам peach kiss и е просто ужасен :(

    ОтговорИзтриване
  3. Наистина лиии, аз имам този синия с розово... не помня какъв беше вече и съм доста доволна. Много ми е сладурски и ухае страхотно, а и в сравнение с останалите балсами ми се струва, че издържа доста. Но не съм експерт изобщо, а и може би опира до самия вид балсамче, както и до човека :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всички имаме различни нужди и харесваме различни неща, така че е напълно възможно да не сме на едно мнение за конкретни продукти :)

      Изтриване
  4. Аз пък все искам всичко да ми е мазно... Ха ха!
    Сух, но в същото време много добър балсам е този на Weleda - EVERON® Lip Balm (http://usa.weleda.com/our-products/shop/everon-lip-balm.aspx) Може да се намери лесно в Lilly. Ако се сетиш някой ден го пробвай!
    Поздравиииии! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Щом е сух ще го пробвам задължително :)

      Изтриване