Project 6 pan 2015

by - април 24, 2015


Здравейте! Попаднах на такъв пост в блога на Ани Beauty Galore. Реших и аз набележа няколко продукта, които да се опитам да изхабя в следващите няколко месеца. Въпреки, че ми се искаше да включа повече продукти от декоративната козметика, знам колко трудно се изхабяват те (напр. сенки за очи, руж и т.н.) и заложих на продуктите от грижа за кожата. Повечето от продуктите харесвам и използвам редовно, но искам да ги изхабя, за да мога да ги заместя с друг продукт, които да опитам.


Lush Tea Tree Water 
Няма да лъжа, този любим на толкова хора продукт на мен не ми хареса особено много. Използвам го сутрин и вечер след измиване на лицето като допълнителна стъпка в грижата за кожата. Някакви страхотни резултати от използването му не виждам, но пък ако не съм премахнала грима си добре вечер, с едно минаване свалям всички остатъци. 
Bilka Rosa Damascena гел за очи
Останало ми е около 1/3 от крема в тубичката. Много блогърки харесват този околоочен крем, но на мен ми идва прекалено лек и не го намирам за достатъчно хидратиращ, а дори кожата около очите ми не е суха. Понякога го използвам вечер върху шията и деколтето.
Avon Anew Clinical E-defence Предпазващ лек крем с SPF30
Имам няколко започнати крема със защитен фактор, които искам да изхабя, за да не им изтече срока на годност. От всички този е отворен първи. Кремът наистина е много лек и не е никак лош. През деня не намалява трайността на грима ми и не кара кожата ми да се омазнява допълнително. Има странен аромат, който се дължи на факта, че продукта не е ароматизиран, което пък го прави подходящ за по-чувствителни кожи. Харесва ми, че крема е в стъклено шишенце, което запазва за по-дълго време съставките му. Останало ми е малко по-малко от половината количество от крема за изхабяване.
Chen Yu BB Cream
Имам BB крема в цвят Honey, но всъщност той няма никакъв цвят или покривност, а единствено озарява кожата. Не го използвам самостоятелно като основа, защото имам нужда от по-покривни продукти. Нанасям го преди фон дьо тен или друг BB крем заради защитния му фактор. Има SPF 15. Идеята ми е да редувам BB крема на Chen Yu и крема на Avon E-defence в зависимост от това колко е силно слънцето. За съжаление опаковката на BB крема е от плътна пластмаса и е мистерия за мен колко останал продукт има вътре.
Rimmel Match Perfection коректор 010 Ivory
Много исках да опитам този коректор на Rimmel, защото е доста хвален продукт. Не се предлага у нас и го поръчах от feelunique (подробно ревю за него и фон дьо тена Match Perfection може да видите тук). Оказа се, че не е толкова страхотен колкото си мислех, че ще бъде. Не е много озаряващ, не смятам и че е много прикриващ и ако имате тъмни кръгове не би бил достатъчен като покривност. Забелязвам, че напоследък подчертава фините линии, но това може да се дължи и на факта, че е по-старичък и самата му формула може да е поизсъхнала.
Guerlain Terracotta 4 Seasons 02 Naturel - Blondes бронзираща пудра
Страхотна пудра, която присъства в моя project pan пост единствено защото докато я имам в колекцията си и не искам да използвам друга. Не искам да ползвам друга или да купувам нова, защото знам колко пари съм платила за нея и винаги се чувствам гузно посягайки или искайки нещо друго. Освен като бронзираща пудра, я ползвам и като цвят в сгъвката на окото. Искам да опитам бронзиращите пудри на Clarins или Estee Lauder, но не и преди да изхабя тази. 



Това е моя Project Pan! Пожелайте ми късмет :)




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Good luck! :) Не лоши продукти си включила

    ОтговорИзтриване
  2. Късмет!Аз с радост доизхабих крема на Билка и определено не останах очарована :))

    ОтговорИзтриване
  3. :D Аз пък продължавам много да си го обичам крема на Билка :) но пък ще чакам от всички вас нови предложения за околоочен крем :) Иначе, успех, Кристин, ще чакаме и резултатите после.

    ОтговорИзтриване