Празни опаковки #16 (Май 2015)

by - юни 10, 2015



Здравейте! Съвсем наскоро ви споделих поста с празните опаковки за месец април, но понеже съм се отдала на почистване и пренареждане реших да не се бавя и да ви покажа какво успях да изхабя през изминалия месец май. Нямам търпение да напиша поста и да изхвърля опаковките.


Alverde Душ гел
От доста време се опитвам да изхабя този душ гел. Има много приятен сладникав аромат, който обаче взе да ми поомръзва накрая. Знаете, че марката Alverde на вериги DM не съдържа някои вредни съставки, но въпреки това душ геловоте на марката не могат да ме впечатлят. Нещо в пяната им не ми харесва. Не са и особено икономични. Не бих повторила покупката.

Bourjois En toute intimite Душ гел
Винаги ми е правило впечатление, че продуктите на марката са доста силно ароматизирани. Изключение не прави и този душ гел. Има силен аромат на парфюм, който много ми допадна. За съжаление не се задържаше дълго върху кожата. Пени се добре, измива кожата без да я дразни. Бих го купила отново. 

Alverde Масло за тяло с макадамия и маско от карите
Любим продукт за тяло от Alverde. Има приятен и вкусен аромат на десерт. Има едновременно лека и гъста консистенция, която се нанася лесно и попива бързо. Оставя кожата мека без да лепне и да се усеща през деня. Бих го купувала отново и отново. Тук може да прочетете повече за впечатленията ми от други продукти на Alverde.

Avene After sun repair lotion 
Кремът е предназначен за успокояване и хидратиране на кожата след излагане на слънце. Съдържа термална вода както всички продукти на марката. В състава му липсват парабени. Консистенцията му е много лека и има приятен аромат. Попива бързо в кожата без да оставя следи. Кожата ми не се изсушава от слънцето и въпреки, че го използвах го както върху лицето, така и върху тялото, не забелязах някакъв специален ефект от него. Като обикновен лосион за тяло е. Не бих го купила отново.

Avene Solaire Reflexe SPF50+
Използвам този крем върху лицето винаги когато съм на плаж. Ако знам, че ще съм цял ден навън и на слънце го взимам с мен и мажа ръцете и деколтето с него. Има течна консистенция, която се разнася лесно. Кремът попива добре без да оставя бели следи. Не бих казала, че е подходящ за нанасяне преди грим, въпреки че съм го използвала и така, но има други кремове със защитен фактор, които са по-подходящи за под грим. Харесва ми, но не е нещо което да искам да присъства задължително в арсенала ми през лятото.


Rene Furterer Forticea & Naturia шампоани
Мнението ми за тези шампоани е сходно, макар че са предназначени за различни нужди на косата. Използвах ги докато бях на почивка и е напълно възможно водата там да е повлияла на действието на продуктите. Forticea е шампоан против косопад, а Naturia е за честа употреба. Не останах доволна от това как измиват косата ми - дори и след две нанасяния на шампоана, усещах косата ми леко мръсна на места. Имам още няколко минита на шампоани на Rene Furterer и ще ги опитам в домашни условия.

Alverde Маска за коса с алое вера и хибискус
Ако следите блога редовно може би си спомняте колко хвалих именно тази маска за коса. Реших за пътуване да си купя нейно мини. Ами, този път не съм никак доволна. Маската не направи нищо за косата ми. Сега не знам дали причината е в малкия размер и вътре продукта е по-различен от този в голямата опаковка.

Casyopea Крем за ръце с невен
Бях привлечена от мини опаковката в която се предлага кремът, защото ще е удобна за чантата. Оказа се обаче, че самият крем не е никак подхранващ и оставя кожата на ръцете ми в същото състояние както преди нанасянето му. Има много лека консистенция и приятен аромат, но липсва какъвто и да е ефект върху кожата. Не бих го купила отново.

L'occitane Крем за ръце с черешов цвят
Много ми допаднаха кремовете за ръце на марката. Този има по-гъста, но едновременно с това лека консистенция. Абсорбира се бързо и не оставя мазен филм. Омекотява кожата. Има много лек аромат, който не се задържа върху кожата за дълго. Със сигурност бих купила друг крем на L'occitane.

L'occitane Крем за ръце с карите и роза
Ароматът на рози не ми е особено любим, защото в много продукти е ужасно силен и ми идва в повече. Тук обаче ароматът е много лек и приятен. Кремът е по-богат и по-подхранващ в сравнение с този с черешов цвят. Предполагам, че ще заложа на него за зимния сезон.


Decleor Aroma Purete Shine control oxygenating fluid
Преди време купих сет на марката Purifying Starter Kit с различни травъл размер продукти предназначени за по-мазна кожа с несъвършенства, каквато е моята. Освен почистване на кожата повечето продукти обещават да я матират и балансират. От марката обещават този флуид да подхрани и матира мазната кожа. Предназначен е за ползване през деня. Флуидът има много приятен парфюмен аромат. Консистенцията му е много лека и веднага се абсорбира от кожата. Моята кожа е комбинирана и имаше дни в които не ми даваше достатъчно хидратация. Не бих го купила в реален размер.

Decleor Aroma Night Yland ylang purryfiyng night balm
От марката обещават този крем да балансира и изчисти по-мазната кожа. Има по-мазна консистенция, която не попива напълно в кожата. Сутрин се будех с мазна кожа на лицето. Освен мазното чудовище, в което се превръщах сутрин не забелязах никакъв друг ефект от използването му.

Decleor Aroma Cleance Fresh purifying gel
Използвах този измиващ гел сутрин и вечер. Има много водниста консистенция, правеше добра пяна, но не измиваше добре кожата на лицето. Дори и сутрин усещах Т-зоната си (която е по-мазна от останалата част от лицето си) не добре почистена, а ако използвах нощния крем на марката, той не се отмиваше напълно от гела на сутринта. Не премахваше добре и следите от грим вечер.

Decleor Aroma Cleance Fresh matifying lotion
Усещах този лосион ужасно тежък върху кожата. След нанасяне му трябваше доста време, за да попие в кожата. Не оставяше мазни следи след това. Но поне успяваше да премахне всички остатъци от грим или от нощния крем на марката, който измивашият гел не успяваше.
Всички продукти на Decleor от сета Purifying Starter Kit се оказаха едно голямо разочарование за мен и не бих купила никой от продуктите отново нито в травъл, нито в реален размер.

Bioderma Photoderm Max SPF50+
Това мини от 2мл ми стигна точно за две нанасяния и не мога да кажа кой знае колко за него. Има лека консистенция, която попи бързо и не остави бели следи върху кожата въпреки високия SPF на крема. Бих купила крема в реален размер за проба. Ако не се лъжа от Bioderma предлагат и тониран вариант на крема.

Sephora Waterproof eye makeup remover
Взех този разгримиращ продукт за очи след като попаднах на много положителни отзизи за него и макар да ми хареса, не мисля че бих го купила отново. Предлага се и в по-голяма опаковка, но аз предвидливо си взех тази мини бутилчица за проба. Тези 50мл продукт ми стигнаха за около месец ежедневна употреба. Дегримьорът е двуфазен продукт, т.е. трябва да се разклати добре преди употреба, за да се смесят добре двете течности. Не дразни очите и не оставя мазен филм след използване. Маха всякакъв очен грим бързо, но имайте напредвид, че аз не ползвам водоустойчива спирала. Не е лош продукт, но не е нещо което бих купувала постоянно. Не съдържа парабени и парфюм.

Dior Diorshow Iconic Overcurl спирала
Страхотна спирала! Задържа извивката на миглите през целия ден, придава обем, наситено черна, разделя и подчертава миглите и издържа цял ден без забележки. Въпреки, че много ми хареса надали бих я купила в реален размер, защото имам любими спирали от дрогериите, които се представят не по-зле.


Burberry Body
Обичам да ползвам такива минита на парфюми, защото има аромати които дори и да ми харесват, бързо ми омръзват. Така стана и с Burberry Body. Без да съм специалист и да ангажирам някой с мнението си, намирам този аромат за не особено специален, но пък подходящ за ежедневието. Има и нещо секси в него. За момента съм спряла покупките на нови парфюми докато не изразходвам някои от наличните в колекцията.

Dot Marc Jacobs
Ароматът не беше лош, но не бих купила парфюма в реален размер.

Kneipp Душ гел с маракуя и грейпфрут
Душ гелът има приятен аромат, прави добра пяна и измива кожата добре. След справка с google видях, че има голям избор от аромати и ако ги видя някъде ще взема една голяма опаковка.

Montagne Jeunesse Маска за лице с кал от Мъртво Море
Това е една от любимите ми маски за лице. Преди да започнат да предлагат марката в Лили, бяха малко по-трудни за намиране и се бях запасила с няколко от този вариант. Харесвам маската, защото почиства кожата без да я изсушава. Мисля, че имам още една останала опаковка от нея и щом изхабя и нея ще си дам малко почивка от конкретно този вариант на Montagne Jeunesse, но бих опитала други.

L'occitane Концентрирано мляко за тяло
Много ми допадна като консистенция, усещане върху тялото и подхранва на кожата. Има приятен аромат на бадеми. В момента имам доста продукти за тяло за изразходване, но бих купила този или друг аромат в реален размер.

L'oreal Infallible 24h фон дьо тен
Същия цвят 140 Golden beige имам в реален размер. Взех този тестер при пътуване за пестене на място. Подробно ревю за дон дьо тена може да прочетете тук.



Това бяха всички продукти, който успях да изхабя през месец май.

Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Кристин, заради теб ще купувам крем за ръце на L'occitane ;дд Добре си се справила този месец!

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си машинка, как успяваш да изхабиш толкова много неща толкова често :) Мненията за Decleor бяха полезни, рядко чета мнения за техни продукти.

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно ми беше да прочета за повече продукти на Decleor. Опитът ми с тях е много скромен, само от онези подаръци в Грация и меко казано не бях впечатлена (а навред беше голям ентусизъм около тях ?!)
    А Body ми е един от любимите аромати, един такъв комфортен и успокояващ :))

    ОтговорИзтриване