Ревю: Biotrade Pure Skin & Hydro Mask

by - юни 25, 2015




Здравейте! Днес ще ви поговоря за два продукта от грижата за кожата, които използвам от доста време. Избягвам да пиша на подобни теми, защото кожата на всяка от нас е различна и не всичко което работи при мен би работило и за вас и обратното.
Моята кожа е комбинирана - с мазна Т-зона и нормална навсякъде другаде. Склонна е към акне. Имам разширени пори и белези от акне. 
Преди време от PolinaSofia бях чула за ексфолиращия тоник Pure Skin на Biotrade. В официалния сайт на марката прочетох за всичко което този тоник обещава да направи за кожата и не след дълго го купих. Заедно с него купих и дълбоко хидратиращата маска Hydro Mask на същата марка, защото имах известни притеснения да не би тоника да е прекалено изсушаващ или агресивен към кожата ми. Вече година и половина ги използвам не постоянно, а когато усетя, че кожата ми има нужда. В грижата си кожата никога не следвам сляпо някаква последователност от продукти, а използвам това от което според мен кожата ми има нужда в момента. 


Biotrade Pure Skin Ексфолиращ тоник
Количество: 60мл
Цена: около 17лв 
Къде: в аптеките в които се предлагат продукти на марката
Състав: Aqua, Alcohol, Azeliac Acid, Glycolic Acid, Salicylic Acid, Disodium Edta, Perfume, Hexyl Cinnamal, Linalool, Geramiol

Ексфолиращият тоник е комбинация от  AHA и BHA хидрокси киселини, които имат пилингово действие. Акивните му съставки са 10% азелаинова киселина, 8% гликолова киселина, 2% салицилова киселина. 
Обещава да изглади бръчките и финните линии, заличи белезите от акне, свие разширените пори. Може да се използва върху нормална до мазна и склонна към акне кожа и розацея. 
Действа като премахва повърхностния слой кожа (мъртви клетки) и разкрива здрава кожа.  
Начин на употреба: Нанася се върху почистена кожа върху цялото лице с памучен тампон. След 30 минути може да се нанесе хидратиращ продукт. Добре е да се изчака малко след нанасяне на Pure Skin,  за да се избегнат нежелани реакции на киселините в него с други продукти. На следващия ден трябва да се нанесе крем с висок защитен фактор. От марката препоръчват използването му 3 пъти седмично. Аз го нанасям през вечер, но както споменах вече има периоди в които не го използвам. Знам, че има и момичета които го използват всяка вечер. Всичко зависи от това колко е чувствителна кожата ви. 

Когато си купих Pure Skin в началото много се притеснявах, защото бях чувала за продукти съдържащи киселини, които карат кожата да се лющи и я зачервяват. Оказа се, че поне върху моята кожа (кожата на всяка от нас е различна и продуктите и действат по различен начин) тоникът не даде такива странични ефекти.
Има химичен аромат и безцветен цвят. При нанасяне усещам леко опъване на кожата и по някога леко щипане, но след няколко минути тези усешания изчезват. Не забелязвам кожата ми да е зачервена непосредствено след нанасянето му. След половина час нанасям Hydro Mask на същата марка, за който ще ви поговоря по-надолу. 
На следващата сутрин липсват зачервявания, лющене или въобще някакво раздразнение. След всяко използване на следващият ден кожата ми е с по-избистрен тен и по-равна повърхност
В дългосрочен план забелязвам известно изсветляване на белезите от акне. Някакъв резултат върху размера на порите не забелязвам. 

Обичам ексфолиращите продукти като цяло защото кожата ми винаги изглежда по-добре след употребата им. А и редовното ексфолиране в дългосрочен план може да заличи белезите от акне които имам в повече. Попадала съм на различни статии в които се споменава, че измиващите продукти с ексфолиращи частици нараняват кожата при използване и всъщност ексфолирането чрез киселини е по-добрия вариант. Дали бих ви препоръчала тоника Pure Skin? Да, но не очаквайте чудеса от продукта, които са написани върху опаковката. Тоникът изсветлява и избистря тена, в дългосречен план скрива някои белезите от акне. Някаква промяна върху размера на порите при мен не видях. Ако го взиматете за да намалите порите си, може да останете разочаровани.


Biotrade Hydro Mask Дълбокохидратираща маска за лице
Количество: 50мл
Цена: около 27лв 
Къде: в аптеките в които се предлагат продукти на марката
*в официалния сайт на марката този продукт липсва, което означава, че може и да е спрян от производство
Състав: Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearylalcohol, PEG 30 Lanolin, Panthenol, Urea, Dimethicone, Glycerin, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Titanium Dioxide, Perfume


Когато търсих информация за ексфолиращият тоник Pure Skin видях, че Biotrade препоръчват използването на Hydro Mask след използването на тоника. Реших да ги купя заедно, защото имах известни притеснения относно реакцията на кожата ми към тоника, а нямах силно хидратиращ продукт в колекцията си. 

Hydro Mask е дълбоко хидратираща и богата на витамини крем маска. Създадена е за бързо възстановяване на суха и увредена кожа, както и за възстановяване на кожата след химичен или лазерен пилинг, както и при изгаряния. Продуктът е от този тип маски, които се нанасят и се оставят да попият в кожата.
Може да се нанася 2-3 пъти седмично вечер за хидратиране на сухата кожа, при изгаряния до отшумяване на оплакванията, а при химичен и лазерен пилинг след всяка процедура, както и 1-2 седмично между процедурите. 
Маската е с много гъста консистенция и има силен аромат. Трябва малко повече време да попие в кожата. Нанасям я вечер след използване на тоника Pure Skin. Сутрин кожата ми е силно омазнена, но освен това не забелязвам някаква разлика преди и след ползване. 
Върху моята кожа резултат от използването и не видях и в момента я използвам, за да я изхабя. Не бих я купила отново и не я препоръчвам.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Интересни продукти, аз също знам, че пилинг продуктите с киселини са по-добри от тези с ексфолиращи частици, но пък ми е толкова приятно да използван скрабове. Мен също малко ме е страх да ползвам продукти, които повишават фоточувствителността на кожата, но ще имам предвид този тоник.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обичам ексфолирането на кожата по всякакъв начин. Няма нищо по-приятно като усещане от гладката и мека кожа след ексфолиация :)

      Изтриване
  2. всяко нещо с AHA киселини - обожавам! този вид ексфолиация е най-ефективна при мен и точно такива тоници предпочитам. радвам се, че разбрах и за този, цената му е съвсем прилична и бих искала да го пробвам :) малко само ме притеснява този алкохол съвсем в началото...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Би ли споменала някои от любимите ти продукти. Искам да опитам нещо по-различно след като изхабя този тоник на Биотрейд.

      Изтриване