Честит Рожден Ден, Sincerely Christine!

by - юли 04, 2016



Здравейте! Днешният пост ще е малко по-различен. Вчера блогът имаше рожден ден и стана на (цели) 4 години. Искам да благодаря на всички вас, че продължавате да четете постовете ми.
По случай рождения ден на Sincerely, Christine ще зарадвам една от вас със скромен подарък. Съдържанието му ще оставя в тайна, за да изненадам получателката му, но то съдържа само мой любими продукти (които се надявам в последствие да се харесат и на получателката).

А ето и правилата, за да се включите:
  • Играта започва от днес 04.07.2016г и ще продължи до 11.07.2016г до 23:59ч. На 12.07.2016г. ще изтегля победителят с помощта на random.org.
  • За да се включите в играта трябва само да ми оставите коментар под тази публикация в които може да напишете кои са любимите ви постове за четене, препоръки към мен и блога, какви постове искате да виждате повече и т.н. Въобще каквото се сетите. Не забравяйте да напишете и email си, за да мога да се свържа по-лесно с вас, ако вие сте победителя.
  • Може да участвате само с един коментар.
  • Играта е отворена само за територията на Република България.
Това е! Успех на всички включили се.

__________________________________________________________________________________

Играта приключи! Време е да обявя победителя. Но преди това искам да благодаря на всички вас за милите коментари, които ми оставихте. Наистина ме зарадвахте!
Победителят изтеглен чрез random.org е Katia Gadeva. Ще се свържа с победителя и ако до 17.07.2016 не получа отговор ще изтегля нов.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

44 коментара

  1. Честит рожден ден, блогче! :) Най-много харесвам празните опаковки и любимците.

    mimi602@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден и от мен :)! Да празнуваме много години заедно. ;)! Предпочитаните ми публикации са ревютата на продуктите. ivanovapi@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Честити 4 годинки :3 Пожелавам ти много успехи и вдъхновения! Аз най-много харесвам публикациите за празни опаковки, а също така и ревютата. <3
    ivkabankova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Ч.Р.Д. на блога!!!!
    аз харесвам публикациите ти с бюджетни продукти,които съм виждала в дрогериите или за нови такива,за които разбирам от блога..
    mar4ela_83@yahoo.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Ч.Р.Д :) Аз най-много харесвам публукациите с празни опаковки :) veselina_lilovska@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден на блога! ^_^ Моите любими публикации са празните опаковки, защото включват много продукти, както и мнението ти за тях, което е много ценно и полезно. :) Харесвам и ревютата на нови и интересни продукти.
    Продължавай в същия дух!

    gabriela.pobornikova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  7. Честит рожден дееен! Още 5 пъти по 4-ри годинки ти пожелавам и много вдъхновение :)
    Любими публикации- нови придобивки :)
    tkalcheva1@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей! Честит рожден ден на блога! Продължавай в същия дух и не с да радваш читателите си! Най-много обичам да чета ревюта на различни продукти, тъй че това ще се радвам да виждам и занапред! Поздрави! ��
    lilqna_pleshtova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Честит рожден ден на блога и от мен :) <3 Харесвам ревютата на нови и интересни продукти, защото са ми полезни и много идеи ми дават. Продължавай в същия дух! :)

    i_sun@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Честит рожден на това уютно местенце, Крис! Още много х4 ти пожелавам. И аз като останалите харесвам публикациите да празни опаковки. Също и за колекции - примерно на четки, лакове за нокти, ружове. Обичам да чета и за парфюми. Ако са твоите теми,споделяй когато има какво. :) Може да се включваш и с постове грим на деня, в случай че ти остава време за снимки. :)

    iv4enceto_9abv.bg

    ОтговорИзтриване
  11. Честит Рожден Ден на блога! Следя го с интерес. Любимите ми публикации са любими продукти и празни опаковки, където има много полезна информация дали даден продукт си заслужава или не. Ревютата също ми допадат.
    С пожелание за слънчево настроение и много летни емоции!
    tams@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Честит Рожден Ден на блога! Пожелавам още много последователи и творческо вдъхновение! Аз харесвам най-много публикациите за любими и разочароващи продукти,наистина са страшно полезни :) email: radina_drganova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Честит блогорожден ден! На мен любими за четене са ми постовете за празни опаковки, ревюта на сенки и коректори, любими за месеца, NOTD. Мейлът ми е karaivanova@abv.bg.

    ОтговорИзтриване
  14. Честит рожден ден! Желая ти здраве и много вдъхновение! Любимите ми постове са за "любими продукти", така получавам нещо като мини ревю, но на доста продукти в един пост :)))

    ОтговорИзтриване
  15. Честит рожден ден на блога! Пожелавам ти много творческо вдъхновение!
    Аз обичам да чета нови придобивки и ревюта! Също са ми полезни тези на четки или как да направим даден грим.
    desta .96 .16 @ gmail .com

    ОтговорИзтриване
  16. Честит рожден ден на блога! :) Пожелавам ти още много години блогстване и само положителни емоции покрай блога. Аз харесвам haul постове и разбира се всякакви ревюта.
    tonisbeautynook@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  17. ЧРД на блога! Нека това е само началото на още много по 4 годинки блогстване! Нямам някакви конкретни любими публикации, харесвам най-много нови придобивки и празни опаковки. Харесвам и отделните ревюта на продукти от декоративната козметика :) Желая ти още много успехи!!
    tsvetina_peeva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Честит рожден ден на твоето местенце,нека то се развива и расте усърдно както до сега!!! :-) :-) :-) Всичките ти постове са чудесни,но фаворити са ми haul покупките и empties#.Продължавай все така упорито и напред,желая много успехи!Поздрави от Пловдив :-) karakoleva71@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  19. Здравей и честит рожден ден на блогчето!
    Любимите ми ти постове са тези с нови покупки,с изразходени също,защото си казваш мнението на вече изпробвани продукти и мога лесно да преценя дали биха ми харесали и дали бих им дала шанс.
    plamena.n@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  20. Честит рожден ден! :D Моите любими постове са "Продукти, които повече не бих купила", защото ако някой продукт е разочаровал до такава степен определено ще е интересно за четене.
    Имейлът ми е aoibox@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. ЧРД, блогче! :) Лично аз много харесвам постове на тема "празни опаковки" и "какво повече няма да купя".

    mybeautysecrets@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  22. Честит рожден ден на блогчето :) Любими са ми постовете за нови придобивки :)
    katiagadeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  23. Честит рожден ден на блога! Любимите ми публикации са за нови придобивки magi.uk1990@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  24. Честит рожден ден на блога! Любимите ми публикации са за нови придобивки magi.uk1990@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  25. Честит рожден ден на блога!
    Харесвам много публикациите ти за нови придобивки,изхабени продукти,както и ревютата на лакове.
    Ще се радвам да виждам повече снимки в блога ти <3
    suzaa93@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  26. Честит рожден ден на това прекрасно местенце !
    Най-любими са ми публикациите за изхабени продукти, нови придобивки и любимци за месеца. Много ми помагат в избора на някой продукти .
    krissee@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  27. Честит Рожден Ден на блога ! Желая ти много читатели и творческо вдъхновение !
    Любимите ми постове са нови придобивки и празни опаковки . Харесвам ревютата , които пишеш , защото са подробни и в тях посочваш не само силните , но и слабите страни на продуктите .
    nikolova_10@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  28. Честит рожден ден! Обичам да чета за нови придобивки :) kameliaraykova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  29. Честит рожден ден на блога!!:) Аз лично много обичам да чета ревюта за фон дьо тен-и, тъй като винаги съм в търсене на Перфектния,дъщо така за коректори,пудри ,бронзъри ,празни опаковки ..като се замисля май за всичко обичам да чета :)))
    Не спирай да поддържаш блога и да ни радваш с нови публикации!
    stoqnovam16@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  30. Честит рожден ден на блога!!:) Аз лично много обичам да чета ревюта за фон дьо тен-и, тъй като винаги съм в търсене на Перфектния,дъщо така за коректори,пудри ,бронзъри ,празни опаковки ..като се замисля май за всичко обичам да чета :)))
    Не спирай да поддържаш блога и да ни радваш с нови публикации!
    stoqnovam16@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  31. Честит рожден ден на блога! Аз лично обичам да чета твоите публикации за любимци и празни опаковки...
    g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  32. Честит Рожден Ден! Следя блога с интерес. Моите любими публикации са любими продукти и празни опаковки. И ревютата много ми допадат.
    Желая ти вдъхновение и много енергия!
    docm_sev@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  33. Юхуууу!! Честит рожден ден! С пожелания за още много постове и вдъхновение :) Аз май най-много обичам постовете с нови придобивки, нищо че после се отразяват зле на финансовото ми състояние :D ааа, и любимите ми празни опаковки :))))))) megun4i@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  34. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  35. Честит рожден ден на блога! Аз лично харесвам публикациите, свързани с месечни любимци, празни опаковки и ревюта на продукти! Желая ти много читатели и успехи! :-) marina.jordanova95@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  36. Честит рожден ден на блога!С пожелания винаги да ти носи радост и удовлетворение!Любими постове са ми тези с новите придобивки.
    veselina_1586@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  37. Честит рожден ден, твоят блог ми е един от най-полезните, защото винаги купуваш новите неща и ако се чудя дали да взема нещо, проверявам дали случайно вече не си се сдобила него. :) purl@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  38. Честит рожден ден на един от любимите ми блогове! Любимите ми постове са с празни опаковки :)
    solakchievasasha1001@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  39. Честит рожден ден на страхотния ти блог! Пожелавам ти още дълги години :) Най-любимите ми постове за четене са новите придобивки с малкия ъпдейт, който правиш към тях. Изключително полезни и приятни за четене. :) Успех!
    alexandra.dushilova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  40. Честит рожден ден! Моите любими постове са за празни опаковки и месечни любимци. :-)
    anastasiaswelt.blog@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  41. Честит рожден ден на този прекрасен блог. Винаги чакам с нетърпение новите публикации.Най-любими такива са нови придобивки и ревютата на отделните продукти. Пожелавам много вдъхновние, много последователи и читатели, прекрасни слънчеви дни и усмивки, както и успехи.
    Борислава
    b_valcheva@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  42. Честит Рожден Ден на блога ! С пожелания за много верни читатели и весело лято !
    Най-много харесвам ревюта на различни продукти и грижа за кожата на лицето.

    giga01@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  43. Честит Рожден Ден на блога! Празните опаковки и ревютата на отделни продукти определено са ми фаворити.
    villy.petroff@gmail.com

    ОтговорИзтриване