Skincare: Почистване на грим вечер

by - октомври 27, 2014



Здравейте! В грижата за кожата, за мен най-важно е премахването на грима вечер. Освен грима който нанасям сутрин, през деня върху кожата се натрупват мръсотии и замърсявания от околната среда.

Преди да ви покажа продуктите, които използвам ще спомена, че кожата ми е с мазна Т-зона, останалата част е нормална (през лятото и тя става мазна). Имам разширени пори, черни точки, белези от акне и от време на време ми се появява по някоя и друга пъпчица.
В началото когато започнаха първите ми стъпки в грижата за кожата (ранните тийнейджърски години) много често пропусках да измия лицето си с измиващо средство вечер. Не твърдя, че това е била единствената причина за акнето, което ме тормозеше тогава, но това не е помагало в борбата ми с него.
Към днешна дата почистването на лицето вечер е най-важната стъпка за мен в грижата за кожата. През нощта кожата ни се възобновява, а всички кремове и серуми, които нанасяме се абсорбират по-добре и съответно имат по-голям ефект.


Започвам процесът по разгримиране с премахване на грима, който е на повърхността на кожата. Дълго време използвах мокри кърпички за тази цел, смених ги за кратко с мицеларна вода, но в момента използвам Бадемово масло на Rivana. За мен това е най-лесният начин за премахване на всякакъв фон дьо тен, очен грим и трудна за махане спирала. Тъй като не мога да измия бадемовото масло само с вода си помагам с измиващият гел на Neutrogena Deep Clean Invigorating Daily Scrub. Използвам гела само върху лицето като избягвам зоната около очите. За да премахва евентуално някакви останали следи от спирала или друг очен грим използвам тампонче с Avene Gentle Eye Make-up Remover. След това идва ред на на новото попълнение в арсенала ми - четка за почистване на лице на Braun. Върху намокрената глава изстисквам малко количество от измиващият гел на Elea с лайка. С кръгообразни движения минавам по цялото лице с четката като наблягам главно на Т-зоната и брадичката. Завършвам с тампонче напоено с розова вода (в момента ползвам тази на Agiva) или мицеларна вода на Bioderma, за да съм сигурна, че няма никакви остатъци от грим.

На някои от вас стъпките или продуктите, които ползвам може да им се видят прекалено много, но за мен те работят и кожата ми след това е чиста и гладка.
Това е всичко което правя вечер, за да премахна грима от кожата си. Вие какви продукти използвате?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

13 коментара

  1. Mного обичам skin care постове :)
    Какви са наблюденията ти върху четката на Браун? :)
    И още нещо, което винаги съм искала да питам - нарочно ли правиш снимките да излизат малки? Сори за въпроса, ама ми се иска да са една идея по-големи :) Хубави са и някак ми се губят. Но това е мое мнение :) Позволявам си да го напиша, защото се познаваме и предполагам знаеш, че не го правя с лош умисъл :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм ползвала други подобни машинки за почистване на лицето и нямам база за сравнение. Определено има разлика от почистването с ръце или силиконово падче. Скоро ще пиша по-подробно за нея.
      Колкото до снимките, не се сърдя :) Първо, направила съм нещо в кода и всички снимки излизат един и същи размер и трябва да взема да се разровичкам из кода, за да го оправя. И второ, снимките ми не са с добро качество. Надявам се тази година Дядо Коледа да ми донесе по-добър фотоапарат.
      P.S. мисля че като цъкнеш върху тях стават по-големи :))

      Изтриване
  2. Наистина страхотен пост и аз много обичам подобен род публикации. Присъединявам се към искането на Мери за отзиви за четката :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро ще пиша подробно за четката. За сега мога да кажа само положителни неща за нея - никога не съм усещала кожата си по-чиста до сега :)

      Изтриване
  3. Измиващият гел на Елия ми е един от любимите :) Аз също се пробвах да си почиствам грима с различни масла, но май това не е за мен...Дори сега благородно ти завиждам, защото съм убедена, че кожата се чувства много по-добре когато различните масла се изполват редовно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Решила съм скоро да оставя натуралните масла и да опитам така популярното на The Body Shop. Може то да се измива по-лесно :)

      Изтриване
  4. Чудесен пост!! Много обичам да чета такива :))

    ОтговорИзтриване
  5. Интересна идея да се маха грима с масло. Не съм попадала досега на продукти на тази фирма, ще се огледам какво предлагат. Постът ти е много полезен. Аз понеже рядко се гримирвам вечер ползвам само някакъв измиващ продукт и след него тоник, който също дообира ако има останала мръсотия. Наясно съм, че така не почиствам в дълбочина кожата и май трябва да се поправя.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На тази марка до сега съм виждала само това масло. Съвсем случайно го мернах в ДМ или Лили и веднага го грабнах.

      Изтриване
  6. Много хубав пост! Не съм пробвала да махам грима си с бадемово масло, но по едно време ползвах масло от жожоба и вършеше страхотна работа. А четката на Braun изглежда много добре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм пробвала с жожоба и пак бях много доволна от резултатите. Дори май се справяше една идея по-добре със спиралата :)

      Изтриване
  7. Приятно ми беше да чета публикацията ти!Благодаря!А с мадлото за почистване ме хвана натясно!

    ОтговорИзтриване