Любими продукти Май 2014

by - май 31, 2014



Lancome Bi-Facil дегримьор
Мицеларната вода, която използвам в момента (тази на Mixa) успява макар и с повече тампончета, да премахне очният ми грим. По принцип не съм фен на двуфазните дегримьори заради мазния филм, който оставят след употреба. Преди няколко дни обаче попаднах на поредната публикация възхваляваща дегримьора на Lancome и реших, че след като вече го имам е време да го пробвам. Това е най-добрият продукт за сваляне на очен грим, който съм използвала до сега. Маха всичко от очите за секунди без търкане. Всички мицеларни води да си гледат работата, вече ще свалям очният си грим с двуфазен дегримьор. Това мини от 30мл имам от сет със спирала и молив на марката. Знам, че пълноразмерният продукт е доста скъпичък и не знам дали бих дала толкова пари за дегримьор, но със сигурност бих опитала по-бюджетни варианти. Ако имате конкретни предложения споделете ги в коментарите.

Mixa мицеларна вода
Най-любимото ми нещо в този продукт е помпичката с която идва. Много по-лесно е при употреба. Но си има и малка особеност. Памучното тампонче трябва да покрива целият отвор на помпичката, защото иначе водата хвърчи навсякъде. Иначе самата вода не е никак лоша - премахва грима, но с малко повече тампончета, не изсушава кожата. Не би заместила Bioderma и надали бих я купила пак, но в момента се наслаждавам на употребата и.

Nature of Agiva Розова вода
Не съм фен на аромата на рози и в началото продукта ми беше леко неприятен заради аромата си. Използвам розовата вода всяка сутрин след почистване на лицето като тоник. За момента бих казала че само освежава кожата. Нанасям я с памучен тампон, оставям я да попие и след това нанасям дневен крем както обикновено. В дългосрочен план употребата на розова вода обещава всякакви благоприятни резултати, така че очаквайте подробно повече за нея след 1-2 месеца.

Golden Rose Калциево мляко
В началото на месеца ноктите ми бяха в трагично състояние - белеха се и се чупеха постоянно. Не знам каква беше причината, но този заздравител ги върна обратно в нормалното им състояние. В продължение на 2 седмици носех само него на два слоя, като го сменях на всеки 2-3 дни. В момента го използвам като база под всеки лак. 

Bilka Grape Energy крем за ръце и нокти
Обожавам аромата на продуктите от тази серия, както и с червено грозде (името на серията мисля че беше Мавруд). Крема е с по-гъста консистенция, споменах вече приятния аромат, попива бързо и омекотява кожата, а е и на достъпна ценам

Rimmel Apocalips лак за устни в цвят 102 Nova
Суочове на цвета може да видите тук. Харесват ми консистенцията, трайността и цвета, както и факта, че не изсушава устните ми. Ако все още не сте ги опитали, горещо ви препоръчвам тази серия.

Avon Anew E-Defence крем със SPF30
Всички знаем колко е важна слънчевата защита особено на кожата на лицето. Крема е лек, има малко странен аромат, но това се дължи на факта, че в него няма добавени ароматизатори и парфюми. Не забелязвам да влияе негативно на трайността на грима ми и заедно с това защитава кожата.

Силиконова гъба за почистване на лице
Всяка вечер използвам тази гъбичка, за да почистя лицето си. Харесва ми колко гладка и почистена усещам кожата си след употребата и. Може да прочетете повече за гъбата тук.

Real Techniques Setting brush
В youtube попаднах на видео, в което използват тази четка за разнасяне на коректора под очите. Косъмчетата и са малко по-груби и трябва да се работи с лека ръка, за да не драска нежната кожа около очите. Разнася коректора бързо и лесно и достига до вътрешната част на окото, която е проблемна при мен, защото там кожата ми е по-тъмна.

Това бяха любимите ми продукти за месец май. Кои са вашите?
Ако имате предложения за двуфазен дегримьор, който да опитам не забравяйте да го оставите като коментар.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


You May Also Like

8 коментара

  1. Ти си открила топлата вода с двуфазните. Аз само с такива си махам грима от очите. Ain't nobody got time for мицеларна вода...

    ОтговорИзтриване
  2. Двуфазният на Сефора е добър също :)

    ОтговорИзтриване
  3. Kaк влияе крема на Avon на омазняването?
    Двуфазни на Лореал е добър :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм с много мазна Т-зона и не забелязвам по някакъв начин да омазнява кожата допълнително.

      Изтриване
  4. Охоу и аз съм хвърлила око на тази четка <3 Страхотни неща :))

    ОтговорИзтриване
  5. И аз чух прекрасни неща за двуфазния на Сефора :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви за предложенията. Дегримьорите на L'oreal и Sephora влизат в списъка с бъдещи покупки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На Лореал задължително :) Сега го направиха да е и в по-стилна опаковка, подобна на мицеларната им вода.
      Четката вече я притежавам и аз. Че опитам да я ползвам за коректор, макар че с този продукт, винаги се връщам към нанасяне с пръстите :))
      Интересни любимци. Моите днес ще ги покажа :*

      Изтриване