Ревю: Bourjois Color Edition 24h Eyeshadow

by - май 14, 2014

Здравейте! Преди няколко месеца Bourjois пуснаха на нашият пазар нова серия сенки  Color Edition 24h.
Първият път когато ги мернах на стените на марката в дрогериите си помислих, че това е варианта на Bourjois на така прочутите Maybelline Color Tattoo. Е да, ама не.


Bourjois Color Edition 24h 03 Petale de Glace 
Сенките са с крем-пудра завършек, обещават 24 часа трайност и блестящ ефект. Предлагат се в 6 нюанса.

Количество:  5гр
Цена: около 14лв

Сенките за разлика от много други подобни продукти на различни марки идват в пластмасово бурканче. Да, стъклото е някак по-луксозно, но се чупи лесно и прави целият продукт малко по-тежък и не толкова удобен при пътуване. Като огромен минус отчитам, че името и номера на цвета са написани единствено на станиола, с който е запечатан продукта.
Въпреки първоначалните подозрения, че сенките ще са двойник на Maybelline Color Tattoo се оказа, че единствената прилика между тях е опаковката. Текстурата им е много различна. Maybelline Color Tattoo са кремообразни и след нанасяне си остават такива. Bourjois Color Edition в бурканчето са кремообразни, но при поставяне върху клепача стават сухи. Цвета, който имам аз 03 Petale de Glace е светло бежав с розов подтон и сребрист блясък. Аз нанасям тези сенки само с пръст. Опитах с различни четки - меки и твърди и резултата не беше задоволителен. Но при нанасяне и с четка и с пръст сенките не са достатъчно наситени при първото нанасяне и се налага да ги наслоя за постигане на желаната интензивност на цвета. Странно е защото когато ги нанасям с пръст върху пръста има достатъчно продукт и цвета е наситен, но сякаш залепват върху пръста и няма кой знае какво за нанасяне върху клепача. Трайността ми на фона на обещаните 24 часа е смешна - без база издържат около 2-3 часа, а с база 4 часа. Именно и заради трайността им не смятам, че са подходяща основа за грим.



Като цяло сенките са доста голямо разочарование за мен. Цвета е хубав, но не е достатъчно интензивен нанесен върху клепача, трайността им не е задоволителна. Ако все още не сте ги опитали аз ви съветвам да пропуснете Color Edition и да си вземете Maybelline Color Tattoo. 


Ако сте ги опитали и по-конкретно по-тъмните цветове споделете дали имате същият проблем с наситеността на цвета.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. За мен единствения хубав и заслужаващ си цвят от серията е Prune, който имам аз и съм супер благодарна на сестра ми, че ми го подари, защото аз бих избрала цвят, като твоя. А, за трайността съм съгласна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. След опита ми с този цвят не съм се спирала да разгледам другите нюанси, но колкото и да е красив цвета не бих си го взела заради трайността им или по скоро липсатана такава. Иначе Prune е разкошен цвят, сега го потърсих в google :)

      Изтриване
  2. Жалко за трайността, цветът е прекрасен

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също имам Prune и съм писала за него, а мнението ми е абсолютно същото като твоето.Просто не си заслужават, тъй като трайността е ужасна :)

    ОтговорИзтриване