TMI Tag

by - май 25, 2014


1. С какво си облечена?
Удобно долнище и бяла тениска.


2. Някога влюбвала ли си се?
Да, кой не е?

3. Имала ли си тежка раздяла?
Не. Разделите са неприятни, но поне моите не бих ги определила като тежки. Не ми се е налагало да се затварям вкъщи и да си страдам и плача с дни.

4. Колко си висока?
165см.

5. Колко тежиш?
Около 61-62 кг, но се опитвам да отслабна.

6. Татуировки?
Нямам, но много искам да си направя, но все не мога да се реша. Но ще дойде и този ден.

7. Пиърсинги?
Не, нямам. 

8. Любим сериал?
"Sex and The City"- мога да го гледам постоянно и само него и нищо друго. 


10. Любими групи?
Слушам страшно много и то доста разнообразна музика, така че имам доста любими не само групи, но и изпълнители. Напоследък обаче слушам много 30 Second to Mars.

11. Нещо, което ти липсва?
Липсва ми организация на времето. Това винаги ми е било проблем. Не умея да разпределям правилно времето си и задачите, които трябва да свърша. 

12. Любима песен?
Ох, много са. Обожавам музиката и постоянно слушам нещо. Но в момента се спирам да слушам:



13. На колко години си?
24.

14. Зодиакален знак?
Родена съм на 21 декември, което значи стрелец

15. Качество, което търсиш у партньор?
Да е забавен, умен и до някъде непредсказуем. Не се разбирам със скучни и предсказуеми мъже и жени. 

16. Любим цитат?
Remind yourself that it's okay not to be perfect.

17. Любим актьор?
Няма филм с Джони Деп, който да не ми е харесал.


18. Любим цвят?
Нямам си любим цвят.

19. Шумна или тиха музика?
Тихата музика за мен не е музика. Постоянно съм със слушалки в ушите, за да не притеснявам околните със силната си музика.

20. Какво правиш, когато си тъжна?
Зависи какво ме прави тъжна. За да оправя настроението си понякога ми е необходимо нещо малко - да хапна сладолед или малко шоколад, да изгледам някое смешно клипче или да послушам някоя песен, която ме зарежда с положителни емоции. Понякога обаче имам нужда да поговоря с близък човек с когото да споделя какво ме натъжава. Понякога имам нужда и да се наплача едно хубаво, за да се разтоваря от всякакви емоции. Абе много зависи при мен :)

21. Колко време ти отнема да се изкъпеш?
Разполагам ли с повече време може да вися в банята час, но ако се налага да бързам и за 15 минути съм готова.

22. Колко време ти отнема да се приготвиш сутрин?
Гледам да не отделям чак толкова време в приготовления. Гледам да се вмествам в около час и половина. За мен е най-важно да не бързам и да имам 5-10 минутки да си пийна кафето на спокойствие.

23. Участвала ли си някога в истински бой?
Разликата между мен и сестра ми е по-малко от 2 години и доста сме били като малки. Не знам дали това се брои за истински бой :)


24. Нещо, което те привлича у мъжете?
Усмивката :)

25. И нещо, което те отблъсква?
 Прекалената показност и откровената простащина. 

26. Защо започна да пишеш блог?
Нямам приятелки, които споделят интереса ми към козметиката. Имах нужда да споделя някъде мнението и любовта си към гримовете и кремчетата. Радвам се, че успях да намеря и много други блогове и чудесни блогърки със същите интереси.

27. Какви са страховете ти?
Изпитвам ужас от змии. Не мога да ги гледам дори и на картинка.

28. Последното нещо, което те накара да плачеш?
Аз съм от хората, които винаги плачат на тъжните сцени по филмите, така че ми се случва да си поплаквам доста честичко.

29. Последния път, когато каза "Обичам те" на някого?
Тази сутрин.

30. Какво значи името на блога ти?
Името на блога ми се промени 1-2 пъти от както го създадох, но чрез сегашното му име "Sincerely, Christine" изразявам моето искрено виждане и мнение за нещата за които пиша. Не винаги съм права, не разбирам и не знам всичко, но пък винаги съм искрена.

31. Последната книга, която прочете?
Последната книга от трилогията "Игрите на глада". Това беше преди почти месец и ми е време да започна някоя нова книга, но за съжаление свободното ми време в момента е доста ограничено.

32. Книгата, която четеш в момента?
Не чета нищо в момента (shame)

33. Последният сериал, който гледа?
Започнах да гледам Game Of Thrones и съм доста зарибена. Успях да се снимам на трона когато беше в София, нищо че не бях гледала дори и един епизод. И сега не съжалявам, че се редих на опашка близо 2 часа, за да поседна малко върху него :)



34. Последният човек, с когото говори?
Със сестра ми.

35. Каква е връзката между теб и човека, на когото последно написа смс?
Сестра ми е :)

36. Любима храна?
Нямам любима храна.

37. Място, което искаш да посетиш?
В момента много искам да посетя Рим и Париж.

38. Последното място, което посети?
Преди два месеца бях в Истанбул.

39. Падаш ли си по някого?
Аз си мисля, че човек винаги си пада по някого.

40. Последният път, когато целуна някого?
Какво за него? ;)

41. Последният път, когато някой те обиди?
Гледам да не обръщам много внимание на обидите и да не развалям настроението си заради тях. Все още не съм успяла да постигна пълно спокойствие и да не избухвам за най-малкото, но работя по въпроса.

42. Любимо сладко изкушение?
Еклерова торта - с ягоди, с шоколад, абе всякаква... (ммммм)

43. Свириш ли на музикален инструмент?
Не, но ми се иска да можех да свиря поне на едно нещо.

44. Последният спорт,  който практикува?
Кикбокс.

45. Последният път, когато имаше среща с някого?
Всеки един имам поне по една среща с някого :)


Всеки от вас, който иска да направи тага да се чувства тагнат.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара