Нови покупки #14

by - май 12, 2014


Здравейте! Не мина много време от последната ми публикация с нови покупки, но днес пак ще ви покажа какво си купих тези дни.
От много време искам да опитам крема на La Roche-Posay Effaclar. Чувала съм много положителни мнения за него и нямам търпение да го опитам. Имам още съвсем малко от дневният крем, който ползвам в момента и след това започвам крема на La Roche-Posay. Обещавам да ви държа в течение за резултата му.
Има сутрини, в който усещам кожата ми малко по-опъната и суха и нямам желание да я мия с измиващ гел, който да я опъне и изсуши допълнително, но пък измиването само с вода не освежава кожата ми. За тези сутрини си взех розова вода. Спрях се на марката Agiva, защото от всички предлагани марки в нашата аптека беше единствената само със съдържание от розова вода. 


Розова вода Agiva
Balea Trend It Up сух шампоан
Avon Лосион за подобряване на тена
Elea измиващ гел за нормална кожа с лайка
La Roche-Posay Effaclar Duo (+)
La Roche-Posay Effaclar измиващ гел
L'oreal Infallible 24h 140 Golden Beige
L'oreal Color Infallible дълготрайно червило 109 Blossoming Berry
Deborah Glossissimo гланц за устни 09
Комплект четки Ecotools
Rimmel Apocalips 102 Nova & 501 Stellar
Essie Cute as a Button
Avon Extra Lasting Sun Kissed Ginger
Himalaya балсам за устни



Вие какво си купихте за последно?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Измиващият гел на Елея може и да ти бъде малко по-лек, ако ти се е омазнила кожата повече през нощта. Ако не, ще ти е ок - освежаване без опъване каквото търсиш.
    Ще те помоля за отзив за розовата вода на Агива.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По-лек ми е гела, но аз пак си го ползвам. След него минавам с тампонче с розова вода и с него махам каквото не съм успяла. Водата много мо харесва до този момент.

      Изтриване
  2. Честити,Кристин ^^ Очаквам мнението ти за гела на Елеа,аз използвам този за смесена кожа и е прекрасен :) Също и много ми е любопитно червилото на Ейвън Sun kissed Ginger :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм с мазна Т-зона и на мен този измиващ гел ми идва лек дори и сутрин

      Изтриване
  3. Аз пък ще чакам ревю на фон дьо тена, понеже мисля да си го взимам, а ми е интересно мнение за него :)

    ОтговорИзтриване
  4. Надявам се на ревю и снимки на Rimmel Apocalips 102 Nova & 501 Stellar :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези дни ще ги тествам и скоро ще пиша за тях. Иначе имам ревю за нюанса Apocaliptic
      http://christinelovesmakeup.blogspot.com/2014/04/rimmel-apocalips.html

      Изтриване