Essie Cute As a Button

by - май 27, 2014



Здравейте! Ето и най-новото попълнение към колекцията ми от лакове Essie. Със сигурност имам поне 2-3 подобни цвята на други марки, но заради трайността на лаковете Essie реших да се сдобия с Cute As a Button.

Количество: 11,5мл
Цена: 14-15лв

Харесвам и купувам лаковете Essie, защото върху моите нокти издържат най-дълго време сравнени с други марки. Харесвам и консистенцията им, четката им също ми е много удобна.




*До края на месец май всички лакове Essie са на промоционална цена 12лв.
Коя е любимата ви марка лакове?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Essie и Opi, като и при двете е от цвят до цвят, което ще рече имала съм лоши попадения и с двете марки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До момента съм попадала само на кофти лакове на OPI. Дано и да си остане така :)

      Изтриване
  2. Този цвят ти стои прекрасно! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен цвят, слагам си го в уишлиста за лятото <3 <3 <3
    hellovixi.blogspot.com

    ОтговорИзтриване