Ревю: Benefit Primping With The Stars

by - май 09, 2014


Здравейте! В началото на декември миналата година се сдобих с комплект мини продукти на Benefit от Sephora в Paradise Mall. Марката винаги ми е била интересна заради оригиналните опаковки и имена на продуктите си, а и много исках да опитам небезизвестните - спирала They're Real и база The Porefessional.


Цена на кутията: 68лв
В нея са включени:


  • Stay Don't Stray база за сенки и коректор
  • The Porefessional база за грим 7,5мл
  • Some Kind a Gorgeous фон дьо тен 3,5гр
  • Benetint 4мл
  • Girl Meets Pearl хайлайтър 7,5мл
  • They're Real спирала 3гр


Всичко продукти идват в симпатична кутия като разделенията вътре в нея могат да се махнат и тя да се ползва за съхранение на други неща. Върху капака има огледало, което е скрито с листчета с обяснение за всеки продукт и начина му на употреба.


1. Stay Don't Stray база за сенки и коректор
Базата идва в удобни шишенце. Нанася се с апликатор. Цвета в опаковката е телесен, но при нанасяне става безцветен. Не забелязвам някакво изравняване на тена на клепача, както например при любимата ми база на Avon. Сенките нанесени върху базата наистина са по-наситени, но по-отношение на трайността им - не смятам, че е по-добра от базата на Avon (моите клепачи са доста мазни).


2. The Porefessional база за грим
Най-желаният от мен продукт за проба от целия комплект. Чувала съм за тази база не един или два пъти. Имам много големи пори по бузите в частта близко до нослето. Базата е с телесен цвят, при нанасяне има онова хлъзгаво силиконово усещане, кожата е кадифена, а фон дьо тена се нанася лесно и дори ползвам по-малко количество. Наистина успява да скрие или намали размера на някои пори, но не ги скрива изцяло. Грима е по-траен нанасен върху базата. Използвам The Porefessional рядко - главно при по-специални случаи когато ще има снимки или ако искам грима ми издържи повечко време. Не бих използвала подобна база за грим всеки ден, защото това силиконово усещане от продукта нанесен върху лицето не ми е особено приятно, а и смятам, че с тези бази за скриване/намаляване на порите ги запушвам допълнително заради силикона в тях..


3. Some Kind a Gorgeous фон дьо тен
Много лек, с кремообразна консистенция, има средна покривност, но може да се наслоява. Придава на кожата един естествен вид - сякаш не е нанасяно нищо. Справя се доста добре с много мазната ми Т-зона предвид кремообразната му консистенция, но не контролира омазняването или пък матира кожата през деня. Цвета, които имам аз е medium. Не е най-подходящият за мен. Една идея по-тъмен е, но съм сигурна, че започне ли да грее слънце (дано да е скоро) и хвана малко тен ще е перфектен за мен и тогава ще му се порадвам повече.


4. Benetint 
Нямам много опит с подобни продукти, така че ми беше интересно да опитам Benetint. Продукта представлява течност с цвят - тъмно розово-червен, която се нанася върху скулите като руж или върху устните. Нанасят се 3 точици с четката и след това се разнасят с пръсти. Един съвет, ако решите да опитате Benetint - работете бързо, защото продукта нанесен върху кожата изсъхва бързо. Като руж го използвам в дните, в които нося съвсем лек грим и придава един здрав вид на лицето със съвсем малко цвят. Върху устните Benetint оставя един лек червен цвят. Нанася се върху сухи устни (върху балсам не става). След като изсъхне оставя онова сухо усещане, което оставят някои дълготрайни червила. Ужасно трайно е. От време на време нанасям по-малко балсам върху него, ако усетя устните си по-сухи.

5. Girl Meets Pearl хайлайтър
Това е първият ми кремообразен хайлайтър. Има лек розов цвят с фини златисти частици в него. Може да се нанася като база или да се смесва с фон дьо тена. Но понеже аз съм с по-мазна кожа го нанасям на местата върху които обикновено нанасян прахообразен хайлайтър - върху скулите и под веждата. Придава един съвсем лек почти незабележим блясък. Според мен продукта би имал по-голям ефект нанесен върху цялото лице.


6. They're Real спирала
Спиралата е с гумена четка с къси реснички. Накрая четката завършва с топче с реснички, с което е много лесно да се уловят по-късите мигли в началото на горният клепач. Спиралата е наситено черна, придава обем и дължина, извива миглите и ги разделя. Първите 1-2 седмици от ползването и нямах проблеми с ронене и размазване през деня, но след това спиралата започваше да се рони 1-2 часа след нанасяне. Маха се малко по-трудно, но не е невъзможна за сваляне.


Като цяло останах със смесени чувства от пробата на продуктите. Опаковките им са много весели и шарени, имената закачливи, но никой продукт не ме накара да кажа "Уау! Невероятен е!". Нищо не успя да ме впечатли или да изпъкне на фона на останалите продуктите, които съм ползвала до момента. Ще си ги използвам докато ги изхабя, но честно не бих купила нито един от продуктите в реален размер. 

Опитвали ли сте някои продукт на Benefit?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Изглеждат много добре и съм чувала много хубави работи за всички :) Но не се учудвам от мнението ти. Почти винаги става с така с "много прехвалени продукти" ..

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря за обективното мнение :) ще се въздържа май от покупка :) чудесна публикация

    ОтговорИзтриване
  3. Миналата есен си поръчах кутията, единствено спиралата ми хареса. И праймъра го използвах, но не съм във възторг. Останалото си стои...

    ОтговорИзтриване
  4. И аз се сдобих с подобна кутия: DO THE BRIGHT THING. Абсолютно нищо особено! Само удоволствието от опаковката е голямо. :) Не мога да разбера, как някои продукти придобиват толкова голяма слава?...

    ОтговорИзтриване