Ревю: Freeman ексфолиант за лице с кайсия и дива череша

by - май 29, 2014


Здравейте! Днес ще ви запозная с мой много любим продукт за грижа за лицето. Използвам ексфолианти за лице през ден-два и за мен е важно те да не са прекалено агресивни, но заедно с това да почистват лицето и да премахват мъртвите клетки.

Цена: около 10лв
Количество: 150мл

Ето и състава за разбиращите го:



Тубичката, в която идва продукта е огромна и ми е странно, че успява да побера само 150мл продукт. Тази опаковка използвам от миналото лято и все още има доста продукт в нея, така че смятам продукта за икономичен, въпреки честата му употреба. Аромата е много лек и не се задържа върху кожата след употреба. Консистенцията е кремообразна с фини частици. Самите частици не изчезват при допир с кожата (ползвала съм и такива ексфолианти), нито са прекалено агресивни и абразивни, че да дразнят кожата. Това, което ми харесва при този продукт е, че нанесен върху лицето продукта се трансформира в крем пяна, която подхранва кожата, докато частиците я почистват. След отмиване кожата е мека и гладка.


Продукта е нежен и аз нямам проблеми да го използвам по често от препоръчаните на опаковката 1-2 пъти седмично. 

Вие какъв ексфолиант използвате?


P.S. Мисля, че продукта вече се предлага в друга опаковка (цък).



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


You May Also Like

6 коментара

  1. Тези дни явно всички сме на вълна Freeman! :) Вчера направих и аз едно ревю на peel-off маската с нар!Определено ме заинтригува и твоето ревю :)
    Поздрави Таня
    http://lavenderbeautyy.blogspot.nl/2014/05/freeman-peel-off-mask-favorite-product.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за линка. Сега ще погледна. Каквото съм опиталата от продуктите на Freeman, до сега не съм останала разочарована.

      Изтриване
  2. Изглежда страхотно :)) жалко за парабените в състава :) не че съм голям спец де ,

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, по-голям спец си от мен. Аз от състави не разбирам :)

      Изтриване
  3. Аз много отдавна открих кафето като ексфолиант. Използвам около супена лъжица от утайката смесена с гела ми за лице под душа и съм изключително доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм пробвала домашните ексфолианти с кафе, но явно съм доста непохватна, защото правех голяма кочина около мен. Това е и единствената причина да спра да използвам утайката на кафето.Чистенето ми идваше малко в повече ;)

      Изтриване