Ревю: Силиконови четки за лице

by - март 20, 2014


Здравейте! Всички от вас може би са чували за електрическите четки за почистване на лице. Най-популярната от тях може би е Clarisonic. Още в началото когато започнах да гледам клипчета на различни бюту гурута в youtube попаднах на видео за машинката и от тогава е в wishlist-а ми. Цената и започва от 125$ и стига до 220$ в зависимост от модела. Ревю на български за Clarisonic може да прочетете в блога на Resident Konte тук
Има и други марки, които предлагат подобни продукти на пазара. Съвсем скоро и Philips ще пуснат у нас подобна машинка. Но докато събера парички за такава четка използвам далеч по-евтиния и не така hi-tech вариант, а именно обикновени силиконови четки. Сигурна съм, че резултатите не са далеч толкова впечатляващи колкото тези от електрическите четки, но не всеки би могъл да отдели такава сума с лека ръка.


Къде може да ги намерите?
Ebelin предлагат такава силиконова четка. Марката със сигурност може да я намерите в DM.

Колко струват?
По мой спомени цената на една четка беше не повече от 6лв.

Какво ги различава от почистването само с ръце?
С четките почиствам порите по-дълбоко в сравнение когато ползвам само ръцете си. Заедно с това власинките на четката ексфолират кожата и премахват нечистотиите и мъртвия слой кожа на повърхността и.


Четките са силиконови, много са меки и пластични. Власинките са още по-меки от самата четка, гъсто разположени са. При използване не дразнят кожата и след употребата им не забелязвам някакво зачервяване (ако обаче сте с по-чувствителна кожа и решите да опитате четката използвайте първият път върху малък участък от лицето за кратко време). На гърба си имат удобна дръжка. Аз правя кръгообразни движения с четката като наблягам на зоните с черни точки и разширени пори. Заедно с тях използвам почистващи продукти, които образуват повече пяна. Любимците ми са Bioderma Sebium Gel Moussant и Nivea Aqua Sensation. Използвам четката вечер, за да премахна всякакви остатъци от грим и мръсотия събрали се през деня. Почиствам ги от време на време с малко веро, за да премахна мръсотиите, които може да останали евентуално по тях.


Бонус съвет:

С такава четка може да почиствате четките, с които се гримирате. Стават чисти по-бързо. Изсипвате малко количество почистващ продукт върху силиконовата четка и с кръгообразни движения без да натискате прекалено почиствате предварително намокрената четка за гримиране. И това е!


Вие какви продукти използвате, за да почистите лицето си?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Я, синичка! От къде?
    В ДМ са по 2.90, в китайския магазин на Пиротска - 2 лв.
    Ползвам и за лице, и за четки - доволна съм.

    ОтговорИзтриване
  2. Ехаа ,изглеждат чудесно. Аз имам някаква ръкавичка,която ми беше препоръчана за същите цели. Но не се сещам да я използвам много много ,защото после процеса по почистване ми идва малко дълъг. Мисля да пробвам с такава гъбичка :))

    ОтговорИзтриване
  3. Редовно използвам тази гъбичка със скраб за лице и ефектът е много добър. Кожата става мека и гладка. А и не се изискват специални грижи за поддръжката й- само я измивам обилно с вода и я оставям да изсъхне.

    ОтговорИзтриване
  4. Прилича на Foreo, която толкова мисля... Хмм :)

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за съвета за четките, не се бях сещала досега :)

    ОтговорИзтриване